Asiallisesti kun näitä herroja lähestyy ja asiansa esittää, niin varmasti saa hyviä vastauksia. Prässätä täytyy, mutta käytöstavat kannattaa muistaa. Onko joku menossa täältä paikalle? Itse en mene.
Nimenomaan. Ei tuolla tilaisuudessa öykkäröiden saa vastauksia kuin järkkäreiltä ja hetki menee ohi. Itse olen tuolloin toisella paikkakunnalla pakosti. Harmittaa kyllä. Uniikki tilaisuus.
Kerta kyseessä on Supercellin ukot, niin kysyisin miksi he hankkivat Tepsin ja mitkä heidän aikomuksensa Seuran suhteen on, onko heidän vaatimuksissa kohdistuen sikariportaaseen ja valmennukseen tietty suoritustaso ja täyttyvätkö ne nyt. Jollei täyty niin mitä aiotaan tehdä ja millä raameilla.
Jos täyttyy, niin heille tulee sanoa ettei se ole hyväksyttävää enää kenenkään tahon mielestä.
Minusta heille tulee painottaa mitä Seura
merkitsee kaupungille, faneille ja liigalle. Kyseessä ei ole mikään kiva pikku juttu joka kiva mainita seurapiirijuhlissa, että on mulla oma urheiluseurakin.
Jos nyt tai ei koskaan ryhdistysliike tulee tehdä kunnolla, että pitkässä tähtäimellä ollaan vuodesta toiseen haastamassa sarjakärkiä, ollaan oikeasti Suomen paras Jr. kasvattajaseura järkevästi vaaditussa ajassa, fysiikkavalmennus laitetaan kuntoon kaikilla ikätasoilla aina edariin asti, niin omat kuin ulkopaikkakuntalaiset urheilija haluavat kantaa Tepsin paitaa ylpeydellä ja fanit saavat nauttia kentällä urheilullisesta ja taistelevasta Tepsistä. Tässä kohtaa ei niin kiire ole vaan tehdään oikaisuliike kunnolla. Ei torikaan ole vielä valmis....