Meillä lähdettiin rakentamaan suurseura isoilla puheilla, mutta ollaan vedetty taas aika vihkoon monta asiaa tällä kaudella. Aika vähällä ollaan loppujen lopuksi päästy ja aika tavalla ollaan ansaittu kritiikki, tulee se sitten "turhilta hännännostajilta" tahi muilta.
Lopetetaan se asioiden porsiminen ja mennään kohti ammattimaisuutta.
Word!
Jostain syystä täällä vieläkin käydään kampanjaa jossa kritiikki on "koulukiusaamista" ja kohtuutonta.
Ja hei, edes Aurajoen ei tarvitse enää kirjoittaa tänne kun TPS hoitaa trollauksen ihan itse.
Ai että olisi hienoa, kun TPS nousisi tästä suosta vielä menestykseen tällä kaudella. Ei varmaan tarvitse arvata, ketkä olisi ensimmäisinä kieli ruskeana kyynelehtimässä "aivan huikeaa kasvutarinaa".
Niinpä se olisikin hienoa. Mutta ei siksi että joku täällä saisi pitkän nenän vaan siksi että kannattamamme seura nousisi tästä surullisesta tilasta.
Uskotko siihen ihan oikeasti tällä kaudella? Millä mitarilla tuossa on kasvutarinan ainekset kasassa?
Eriskummallisia ajatuksia joita koitan tässä jotenkin ymmärtää. Olen yrittänyt jo kevään 2019 aikana löytää tästä tekemisestä jonkun punaisen langan. Mikä se on? Kerro mulle? Haluaisin oikeasti ymmärtää mitä TPS tekee ja miksi?
Valmentajapolku, pelaajapolku, Euroopan paras kasvattajaseura 2020. Palkattu omia kasvatteja joka rooliin, UTJ ja valmennus etunenässä. Panosettu ottelutapahtumaan. Isot taloudelliset panostukset. Mikä noista toimii niin että se näkyy tuloksena Turun Pallo Seurassa?
Nouset kuitenkin takajaloille joka kerta kun kritiikkiä tulee, niin kerro nyt se toinen puoli. Mikä on se syy miksi kritiikki ei ole nyt aiheellista?
Nyt on muodikasta haukkua TPS:ää. Totta kai sitä hyödynnetään ja ilkutaan muiden mukana, kuten koulukiusaajat konsanaan.
----
TPS voisi omilla alustoillaan julkaista Niittymäen / Jokisen / Kaskisen syväanalyysin alkukaudesta ja lääkkeet kurssin oikaisemiseksi. Myös pitkän ajan visio olisi ihan kiva. Jos ei pitkä niin edes kauden mittainen.
Jep, juuri näitä tarkoitan.
Miten julkisuudessa pitäisi nyt käsitellä Tepsiä? Jokainen Liigajoukkue joka valahtaa viimeiseksi saa oman annoksensa paskalastista. Joku Jukurit toki vähemmän kun oletus on että menestystä ei ole liiemmin odotettavissa. Täällä taas on henkselit paukkuen esitelty isoja linjoja ja suuria tavoitteita. Ollaan Liigan kiinnostavimpia seuroja. Melko erikoista jos media olisi nyt hiljaa tai heittelisi "hyvä, TPS" - kommentteja.
En edelleenkään ymmärrä miksi tämä kritiikki menee ihon alle ellei ole itse Tepsissä töissä ja vetänyt hommat vihkoon?
Mä mielellään kuulisin noita syväanalyysejä. Viime kevään syväanalyysit oli sitä luokkaa että en odottelisi henkeä pidätellen.
Nämä julkisuuden lässyttäjät eivät tuo ulosanneillaan mitään uutta keskusteluun. Referoivat palstan keskusteluita sekä muita somekanavia, just niinkuin ip-lehdistö. Ja menestyksen kanssa myötäeläminen ja ylenpalttinen kehuminen (lue:nuoleskelu) ovat eri asioita. Sikäli tietysti sama vaikka kirjoittavat Soliferin männänrenkaista, kunhan muistavat hiilijalanjäljen... Tämä jeesustelu ja jankkaaminen ei vie mihinkään. Nyt pitää ottaa härkää pallista kiinni, ja tehdä tekoja. Vittu(sheivattu).
Kyllä se vaan johtaa. Lopulta kun tuota painetta kertyy tarpeeksi niin on pakko Tepsissäkin herätä. Koko kansan kusitolppana ei jaksa kukaan kauaa olla. Jos edes se herättäisi nämä meidän uinuvat kravattimiehet toimiin?
Olisiko somessa pitänyt kirjoittaa esim tähän tyyliin? "Ei tästä mitään tuu, me ollaan ihan paskoja. Älkää tulko hallille."
Hmmm... tolla olis voinut saada vähemmän vihaisia kannattajia ja enemmän porukkaa hallille. Kannattaa kokeilla seuraavaan peliin!