Enemmän minua tapauksessa vituttaa se, että siellä on heti oltu kamerat ojossa ottamassa valokuvia joku helvetin rahankiilto ja/tai virtuaalikikkelin kasvattaminen silmissä. Tuossa kiertävässä kuvassakin kun näkyy muistaakseni itse valokuvan ottaneen lisäksi kaksi henkilöä kamerat kourassa. Jos toinen ihminen sammuu julkisella, oli kyse sitten vaatteet päällä olosta tai munasillaan keikistelemisestä, niin kyllä itselleni tulee ensimmäisenä mieleen ajatus siitä, että ko. Henkilö on saatava turvallisesti kotiin turvaan nukkumaan päänsä selväksi - ei se, että "räpsinpä tässä nyt hei parit valokuvat että saadaan vähän huomiota".
Jonne ei käyttäytynyt niin kuin ammattiurheilijan kuuluisi kai yleisen mielipiteen mukaan käyttäytyä. Ihmisiä ne urheilijatkin kuitenkin ovat ja joskus nyt vaan läikkyy ylitse. Toivottavaa? Ei. Ymmärrettävää? Mielestäni kyllä.
Kyllä tuolla kuppiloissa käydessä näkyy harva se kerta pahempiakin asioita kuin joku sammuminen kelteisillään. Lisäksi kun nyt tunnutaan kritisoivan ihan vain siksi, että kyseessä oli Jonne niin olen erittäin iloinen etteivät kyseiset kritisoijat tai paparazzit olleet Tepsin faniristeilyllä. Siellä sitä näkyi yhtä jos toista aivan muiltakin kuin Jonnelta, mutta enpä koe tarpeelliseksi mainostaa näitä tapahtumia, koska ne kuuluvat elämään.