TPS, media ja julkisuus

  • 3 100 818
  • 12 351

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Jokerit ja Veikkaus ovat tänään julkistaneet kaksi seuraavaa kautta koskevan yhteistyö- ja markkinointisopimuksen. Mielenkiintoisin seikka tuossa uutisoinnissa on sanatarkasti näin: "Jokereiden kaltainen merkittävä toimija on vaikuttanut jääkiekon kiinnostavuuteen positiivisesti". Positiivinen ja mielenkiintoinen tuote vetää puoleensa sekä yleisöä että sponsoreita. Voittajien leiriin on aina tunkua.

Kun ajatellaan, miten TPS saisi sekä yleisö- että sponsorituloja nykyistä enemmän, vastaus piilee tuossa yllä.

Mitä TPS:n markkinointi on viime vuosina tehnyt sen eteen, että jääkiekon kiinnostavuus Turun talousalueella kasvaisi?
 

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mitä TPS:n markkinointi on viime vuosina tehnyt sen eteen, että jääkiekon kiinnostavuus Turun talousalueella kasvaisi?

Hävinnyt pelejä, perseillyt mediassa, hukannut legendapelaajansa Lukkoon ja haukkunut faninsa mikkihiiriksi.
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Hävinnyt pelejä, perseillyt mediassa, hukannut legendapelaajansa Lukkoon ja haukkunut faninsa mikkihiiriksi.

Juuri noin on todellakin tehty, joten ei pitäisi kenellekään olla mikään uutinen, että tuollaisen toiminnan jälkeen uskottavuus organisaatiolta on täysin mennyt.
Asiansa osaava toimitusjohtaja olisikin tällaisessa tilanteessa ehdottomasti satsannut paukkuja tiedottamiseen, markkinointiin ja avoimmuuteen viestitäkseen, että nyt homma muuttuu, ja kannattajia, sponsoreita sekä ihan kaikkia sidosryhmiä tarvitaan muutoksen läpi viemiseen, jotta tulosta saataisiin aikaan. Olisi pitänyt lanseerata ties kuinka mones "Kunnian Palautus"-kampanja. Nyt olisi ollut tuhannen taalan paikka näyttää, että Turussakin vielä jotain saadaan aikaan jääkiekkorintamalla.
Vaan mitä on tehty? Samaa kakkua(=kokonaiskatsojamäärää) yritetään leikata eri suuruisiin paloihin(=erilaisia kausikortti- ym. lippukikkailuja) ilman, että kakkua yritetään edes kasvattaa. Lakanoita vedetään sinne ja tänne, jottei tyhjän hallin kertoma totuus näkyisi liian selvästi. Lisäksi todetaan, että taloudellinen tulos ensi kaudella tulee olemaan satoja tuhansia euroja tappiolla, ja ilmeisesti urheilullinen tulos on korkeintaan sääleissä yksi lisäottelu, jonka jälkeen noutaja saapuu, jollei ole saapunut jo sitä ennen.
Nyt on kesäkuu, joten paljon vielä ehtisi tehdä, mutta TPS-toimisto tuntuu sulkeutuvan kesälomien viettoon ja lomalta palattua moni asia on jo ensi kauden osalta jo ohi, joten ilmeisesti voidaan tehdä vain niin, mitä optimistiset kannattajat pyytävät eli hankitaan kaksi pakkia, ja kaikki on sen jälkeen taas hyvin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ehkä TPS:n markkinointi ei ole niitä pelejä itsessään kuitenkaan hävinnyt. Muuten ihan hyvää analysointia usealta kirjoittajalta tuossa yllä. Nimimerkin aurajoki tekstissä olisin kaivannut vielä kontekstierottelua sillä toimenpiteitä vaaditaan nyt niin markkinoinnilta, urheilujohdolta kuin toimistoltakin ilmeisesti sekaisin. Kannattaa pitää ne käsitteet kuitenkin eriteltyinä niin ettei taas se oma sanoma taas muutu epämääräiseksi pauhaamiseksi, ihan vain ystävällisenä vinkkinä siis. (Lisäksi jätit viimeksi vähän kylmäksi kun et taaskaan vaivautunut avaamaan oiottuja väärinymmärryksiäsi, edes yksityisviestillä. Kannatan oikeasti sitä, jotta joskus voitaisiin päästä vähän lähemmäs toisiamme, edes aatteellisesti.)

Mutta tosiaan, kovin pitkälle säälejä korkeammalle ei pötkitä ellei niitä kahta puolustajaa hankita. Toisen ketjun juttuja se, kuten urheilullisen menestyksen puinti yleensäkin. Mitä itse olisin peräänkuuluttamassa ensin olisi ehdottomasti jonkinlainen markkinoinnin oikaisu tuohon taannoiseen marttyyripläjäykseen uuden lippukampanjan julkistamisen yhteydessä. Se oli ihan saatanan nolo tempaus sinällään ihan kohtalaisen oivaltavan segmentointi- ja suunnittelutyön päälle ja aivan kamala perseennäyttö sosiaalisen median parissa päivittäin touhuavalle kannattajakohderyhmälle.

En myöskään henkilökohtaisesti tajua logiikkaa luvata kaiken maailman kuulumisia yms. maailman helpoimmin toteutettavia sisältöjä, jos ei ole aikomustakaan niitä oikeasti toteuttaa. Mitkä ovat nyt, rehellisesti kuvattuna, Community Manager Osku Valtosen näytöt pestinsä ajalta Turun Palloseurassa?
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Vaikeata on TPS:n toimiston osalta tietää, kuka vastaa mistäkin, kun esim. Eskola väitti eräässä ulostulossaan vastaavansa ihan kaikesta. Kuitenkin hän toisella kertaa totesi, että urheilullisesta menestyksestä vastaa Niittymäki. Markkinoinnista hän ei mielestäni ole julkisuuteen sanonut mitään. Miksei?

Kukaan ei ole koskaan kertonut, kuka lopulta vastaa TPS:n markkinoinnista? Markkinointiosastolla on väkeä, mutta ulospäin näyttää siltä, ettei minkäänlaista "punaista lankaa" markkinointiosastolla ole. Onko markkinointi myös Eskolan peukalon alla vai ei? Mikä on Niittymäen vastuu ja valta? Mikä on TPS.n hallituksen rooli, kun se ei tunnu ainakaan talouskysymyksiin mitenkään tarttuvan? Kysymyksiä on siis miljoona enemmän kuin vastauksia.

Jos joku tietää oikeat vastaukset, ihan kiva olisi ne kuulla.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pelicans TV: Petri Matikainen ja Pasi Nurminen. Uuden hyökkääjän julkaisu - YouTube

Tässä esimerkki millaisella konseptilla TPS:nkin voisi kuvitella toimivan kannattajien mielestä positiivisesti. Oli kyse sitten pelaajahankinnasta tai yleisestä ulostulosta, mutta kannattajien signaloimiin epäkohtiin kommentointi esimerkiksi yo:n kaltaisen tilaisuuden muodossa olisi äärimmäisen positiivista. Saa käyttää, Valtonen.
 

mission16W

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, MUFC (sympatiat TPS)
Ymmärrän kyllä hyvin, mitä tämä mainos ajaa takaa: kuten jo todettua, siinä kosiskellaan selvästi vähän vanhempaa väkeä. Sellaista, jolle sosiaalinen media on niitä nykyajan nuorten sähellyksiä ja täten lähinnä kirosana. "Ei väliä, jos te ette ymmärrä tätä juttua, ei mekään sitä tippaakaan arvosteta, antaa tyhjäpäiden kalista".

Ja jos uskoisin, että tämä olisi vain hihasta vedetty idea, se olisi ehkä ihan OK. Mutta kaiken TPS:n yleisen touhun huomioiden tulee enemmänkin mieleen, että nyt heijastetaan toimiston väen ja päättävien tahojen oikeita ajatuksia ja fiiliksiä. Ja se on aika helvetin huono juttu 13. sijalla rämpivältä seuralta, joka on optimistisesti ilmoittanut tekevänsä "vain" millin turskaa ensi kaudella.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Mä kyllä sillä lailla puolustan Community Manageria sinänsä radiohiljaisuudesta, että jos kaveri on lomalla, niin ei voida lähteä siitä, että kaveri tekee töitä lomallaan. Ei se niin voi olla. Töitä tehdään kun ollaan töissä, lomalla kun ollaan niin lomaillaan. (Toim huom: en tiedä, onko lomalla. Mutta jos on niin sitten.)

Se puolestaan menköön sitten Tepsin organisaation, ja osaltaan myös Community Managerin piikkiin, jos ei kukaan muu kykene verkkoon päivittämään infoa kuin yksi henkilö.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uskon Community Managerin olleen tietoinen siitä, että Liiga puskee otteluohjelman tänään ulos. Vaikka kuinka olisikin lomalla olisi voinut "kärkkyä" sitä koska se tulee ulos eikä olla sormi perseessä.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mä kyllä sillä lailla puolustan Community Manageria sinänsä radiohiljaisuudesta, että jos kaveri on lomalla, niin ei voida lähteä siitä, että kaveri tekee töitä lomallaan...


Lomaan on ilman muuta jokaisella oikeus, mutta eipä tuolta pitkään aikaan ole puskettu minkäänkaista tiedoitetta ulos mihinkään liittyen. Jos on tiedossa että näistä asioista vastaava on lomilla silloin kun otteluohjelma julkaistaan, niin luulisi että joku olisi järjestetty hoitamaan tiedotus otteluohjelmasta kun se on ajankohtaista. Ei nyt kuitenkaan puhuta mistään mullistavan haastavista asioista.

Valitettavasti vain sellainen kuva on ainakin itselle jo muodostunut johtoportaasta että ketään ei homma juuri kiinnosta, vedetään vasurilla ja tulos on sen mukainen
 

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Käsittääkseni kommuunimanageri on sairaslomalla, joten ei varmaan ensimmäisiä asioita mielessä. Seuraa tässä syytän, etteivät ole opettaneet toimistolla ketään muuta käyttämään Maailmanlaajuista Verkkoa. Täytyyhän sulla joku backup olla, jos tulee poissaoloja tai resurssit ovat muualla. Kyllä sillä kahden miljoonan turskalla olisi varmaan saanut myös jonkun täysipäiväisen some/verkkojanarin palkattua.
 

hokihoki

Jäsen
Käsittääkseni kommuunimanageri on sairaslomalla, joten ei varmaan ensimmäisiä asioita mielessä.
(sarkasmi alkaa) Lienee CM:lla burn out kun painanut koko viime kauden hommia niin maan pe*keleesti. (/sarkasmi loppuu)

Tuo Valtosen tulo community manageriksi nosti melkoisen äläkän ja nyt kun näytöt on annettu niin melko hepposiksi ne jäi. 30min etsinnällä löytäisin takuulla vakuuttavamman ja paremman tekijän pyörittämään Tepsin moderneja viestintäkanavia. Viime kauden ajan kuten täällä moni todennut, viestintä oli hidasta ja virheellistä. Se on merkillinen homma jos ei edes oman työpaikan asioita pystytä kunnolla viestittämään eteenpäin. Homma on yksi iso vitsi, että ylipäätänsä firmassa on CM jos ei hommia hoideta edes sinne päin. Mikäli touhu ei tällä kaudella paranee, kannattaa Oskun miettiä ihan oman tulevaisuutensa kannalta eropaperin jättämistä.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Mulle sama kuka on syyllinen tähän otteluohjelman(kin) laiminlyömiseen, mutta vittu.

Illalla joku sitten kännipäissään luki jatkoaikaa ja tajus unohtaneensa jotain eilisellä päiväyksellä. Nopeesti facebookkiin: käykää kattoo tuolta miten me pelataan, olemme tällä hetkellä kyvyttömiä laittamaan niitä itse omille sivuille...

Sitten ne itkee: aina tulee jotain sanomista....

Nyt taas kerran se pää pois perseestä. Käsi ylös virheen merkiksi ja tekemisen meininki siihen hommaan. Kotisivut ja muu sosiaalinenmedia ajantasalle ja nostetaan tasolle jossa oltiin ja siitä eteenpäin...

Vai saatasko täältä vaikka jonkun sortin porukka tekemään esim. Otteluennakoita näille sivuille? Mukana
 
Vaikeata on TPS:n toimiston osalta tietää, kuka vastaa mistäkin, kun esim. Eskola väitti eräässä ulostulossaan vastaavansa ihan kaikesta. Kuitenkin hän toisella kertaa totesi, että urheilullisesta menestyksestä vastaa Niittymäki. Markkinoinnista hän ei mielestäni ole julkisuuteen sanonut mitään. Miksei?

Kukaan ei ole koskaan kertonut, kuka lopulta vastaa TPS:n markkinoinnista? Markkinointiosastolla on väkeä, mutta ulospäin näyttää siltä, ettei minkäänlaista "punaista lankaa" markkinointiosastolla ole. Onko markkinointi myös Eskolan peukalon alla vai ei? Mikä on Niittymäen vastuu ja valta? Mikä on TPS.n hallituksen rooli, kun se ei tunnu ainakaan talouskysymyksiin mitenkään tarttuvan? Kysymyksiä on siis miljoona enemmän kuin vastauksia.

Jos joku tietää oikeat vastaukset, ihan kiva olisi ne kuulla.

Yleisesti ottaen suomalaisten on vaikea nähdä markkinointia siten, että se laitetaan liiketoiminnan keskiöön. TPSn tapauksessa keskiössä pitäisi olla tuote eli jääkiekko. En pidä kovin todennäköisenä, että TPSn toimistolla todella oltaisiin tietoisia, millaisen tuotteen asiakkaat haluavat, sillä toimintaa haittaava ylimielisyys tuskin on Turusta minnekään kadonnut. Tuotetta pitäisi tarkastella sen kautta, millaista jääkiekkoa yleisö haluaa? Tämä johtaa pohdintaan siitä, millaisia pelaajia joukkueessa pelaa. Omasta mielestäni TPS on ollut pitkään hmv -osastoa, mutta toki muutosta parempaan on ollut kuluneen vuoden aikana. Ennen kaikkea pelaajarekryissä tulisi keskittyä motivoituneiden ja kehittymishaluisten _työntekijöiden_ tavoittamiseen. En tunne esim. Patrik Virtaa henkkoht, mutta toivottavasti hän ymmärtää omat heikkoutensa. Toisaalta TPSn strategia loistaa poissaolollaan, tai se on ympäripyöreä, niin vaikea mitään punaista lankaa on löytääkään.

Pelicans TV: Petri Matikainen ja Pasi Nurminen. Uuden hyökkääjän julkaisu - YouTube

Tässä esimerkki millaisella konseptilla TPS:nkin voisi kuvitella toimivan kannattajien mielestä positiivisesti. Oli kyse sitten pelaajahankinnasta tai yleisestä ulostulosta, mutta kannattajien signaloimiin epäkohtiin kommentointi esimerkiksi yo:n kaltaisen tilaisuuden muodossa olisi äärimmäisen positiivista. Saa käyttää, Valtonen.

Tällaisen videon tekee yhdessä työpäivässä ja on hyvää sisältöä. Ilmeisesti Turussa ei ole vielä hankittu kommuunihallitsijalle omaa Nikonia tai sitten työkoneelle ei ole lupaa asentaa videonmuokkausohjelmaa.
 

Mr.Fox

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS respektit: HIFK ja Ässät
Siirretty TPS:n kausiketjusta:

Koskas tätä kautta (15-16) aletaan TPS:n osalta markkinoimaan? En ole yhteenkään kausikorttimainokseen tms. vielä törmännyt.
Rasti seinään!

Ehkä noin puolisen tuntia sitten kuulin Radio Auran Aalloilta TPS:n kauden 2015-16 kausikorttimainoksen. Muodinmukaisesti tällainenkin yritys tulee tietysti teilata sosiaalisessa mediassa.

EDIT: hah-hah-haa... tuli jopa toista kertaa ihan pari minuuttia sitten!

"Tsekkaa tarkat kausarispeksit osoitteesta hoocee piste teepeeäs piste fi"

Ilmeisesti noilla sanavalinnoilla (tsekkaa, kausari, speksit) haetaan jotain nuorekasta ja katu-uskottavaa imagoa. Tosin Radio Auran Aaltojen pääkuuntelijaryhmä on 30-55 vuotiaat varsinaissuomalaiset. Jotenkin tuli välittömästi sellainen olo, että välttämättä mainonnan tyyli ja kohderyhmä eivät nyt tuossa mainoksessa kohtaa toisiaan.
 
Viimeksi muokattu:

Starbuck

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kerrankin jotain positiviista. Lisää näitä!
 

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Auran Aalloilla on muutama tuhat kuulijaa realistisesti, joten ehkä sitä ei kannata päämainoskanavana käyttää? Moni ei edes tiedä, että kanava on vielä olemassa. Mutta pääasia tietenkin, että edes jotain tapahtuu.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Auran Aalloilla on muutama tuhat kuulijaa realistisesti, joten ehkä sitä ei kannata päämainoskanavana käyttää?

Itse alalla aikoinaan toimineena sanoisin, että tähän aikaan vuodesta jopa muutama sata on realistisempi arvio. Aniharva kuuntelee tänä päivänä Auran Aaltoja esim. työradiona päiväsaikaan. Syksyllä saavat muutama tuhat lisäkuuntelijaa, jotka kuuntelevat Tepsin pelejä siihen saakka, että voidaan taas keskittyä seuraavaan kauteen.

Ko. kanava on olemassa ainostaan siksi, että TS voi kutsua itseään monimediayritykseksi. Ihan vihoviimeinen markkinointikanava tänä päivänä, jos halutaan edes jonkinlaista kattavuutta kohderyhmän suhteen.

Mutta mainosaika saatiin halvalla???
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Itse alalla aikoinaan toimineena sanoisin, että tähän aikaan vuodesta jopa muutama sata on realistisempi arvio. Aniharva kuuntelee tänä päivänä Auran Aaltoja esim. työradiona päiväsaikaan. Syksyllä saavat muutama tuhat lisäkuuntelijaa, jotka kuuntelevat Tepsin pelejä siihen saakka, että voidaan taas keskittyä seuraavaan kauteen.

Ko. kanava on olemassa ainostaan siksi, että TS voi kutsua itseään monimediayritykseksi. Ihan vihoviimeinen markkinointikanava tänä päivänä, jos halutaan edes jonkinlaista kattavuutta kohderyhmän suhteen.

Mutta mainosaika saatiin halvalla???

Onkohan tämä taas lisämauste mielikuvasarjaan "toimisto tietää, miten kannatetaan oikein"? Jos et kuuntele Auran Aaltoja, se on yhtenä osoituksena siitä, että et ole meidän kelkassa... Ts. oma hölmöily käännetään asiakkaiden syyksi.

Kyllä jääkiekon ns. perustavikset, joita nimenomaan pitäisi pyrkiä saamaan halliin lisää, varmaan aika tietämättömiä ovat yhtään mistään tällä hetkellä. Itsellä on tuttavapiirissä muutamia, joille jääkiekko on sellaista olemassa olevaa hömppää, eli ei lähelläkään osastoa "tärkeät turhat asiat". Nämä tulevat halliin muutaman kerran kaudessa kun sattuvat innostumaan. Vaikka eivät ole varsinaisesti kohderyhmää joihin kannattaa määräänsä enempää satsata, niin heiltä on kuitenkin aina helppo tarkistaa näkyvyystilanne ja nyt se on jotakuinkin olematonta. Poissa silmistä, takuu varmasti poissa mielestä. Viimeeksi kun tämä porukka tiesi jotain Tepsiin liittyvää, niin se littyi olueen ja baaritappeluun.

Jotenkin tuntuu, että hommassa on koko ajan sellainen oletus, että kansa löytää markkinointikanavat itse. Tai jos jotain jossain on, se osuu silmiin vahingossa.
 
Jotenkin tuntuu, että hommassa on koko ajan sellainen oletus, että kansa löytää markkinointikanavat itse. Tai jos jotain jossain on, se osuu silmiin vahingossa.

Henkkoht on erittäin vaikea ymmärtää, miksi TPS ei näy kovin paljoa sosiaalisessa mediassa. Youtubeen voisi esim kerran viikossa ilmestyä joukkueeseen liittyvä clippi. Tällainenkin olisi naurettavan pieni satsaus, jos miettii, että joku tekee organisaatiossa täysipäiväisesti markkinointityötä. TPSltä puuttuu kokonaan oveluus. Mutta kiva jos AAlla pyörii mainos. TPShän ei ole tuote. TPS ei myöskään ilmeisesti ole osa valtakunnallista Liigaa. Hassua miten tätä on niin hankala tajuta :D
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Henkkoht on erittäin vaikea ymmärtää, miksi TPS ei näy kovin paljoa sosiaalisessa mediassa. Youtubeen voisi esim kerran viikossa ilmestyä joukkueeseen liittyvä clippi. Tällainenkin olisi naurettavan pieni satsaus, jos miettii, että joku tekee organisaatiossa täysipäiväisesti markkinointityötä. TPSltä puuttuu kokonaan oveluus. Mutta kiva jos AAlla pyörii mainos. TPShän ei ole tuote. TPS ei myöskään ilmeisesti ole osa valtakunnallista Liigaa. Hassua miten tätä on niin hankala tajuta :D

Tämä on totta. Minua kiinnostaa ainakin tietää yksittäisten ihmisten tekemisistä. Esim. se että Noora-Lotta Neziri juoksi ekaa kertaa loukkaantumisen jälkeen tai että Ville Nieminen teki 7 pistettä rullalätkäpelissä oli mielenkiintoista. Se että TPS pelasi Tutoa vastaan tossulätkäpelin ei olisi taas voinut juuri vähempää kiinnostaa. Olisivat edes tuloksen twiitanneet. Tai jotain oliko esim. joku uusi pelaaja mukana ja tuliko tehoja. Myöskään TPS:n joukkuegolffit eivät juuri kiinnostaneet, mutta se jos joku pelaaja on tehnyt uuden ennätyksen mäkijuoksussa olisi ollut kiinnostavaa.

Asiaan jota yritän sanoa saa hyvän esimerkin tv-sarjoista. Band of Brothers oli loistava sarja koska siinä seurattiin henkilöitä ja persoonia. The Pacific oli taas samalta porukalta ihan yhtä hyvin tehty sarja mutta ei läheskään niin kiinnostava koska siinä seurattiin jotain joukko-osastoa tai vastaavaa. Väitän että myös TPS fanit haluavat samaistua pelaajiin ja seurata omien suosikkiensa arkea. Esim minä olisin ihan valtavan kiinnostunut tietämään mitä Perrin tekee just nyt. Se että Rantanen kävi NHL testeissä ja kiertelemässä NHL organisaatioita oli kiinnostavaa, mutta siitäkin uutisoitiin aivan muilta tahoin kuin TPS:n osalta.

Itse haluaisin päästä tästä tylsästä virallisesta twiittailusta eroon. Tai sitten säilyttäkää jengin twitteri tätä varten, mutta käskekään pelaajien valmentajien tai jonkun avata vähän sisäpiiriä faneille. Yksilöurheilijoiden seuranta on twitterissä todella mielenkiintoista, kun he ovat tajunneet että omaa tuotetta eli itseään tulee myydä siellä faneille kertomalla mitä tapahtuu.
 

Silencie

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jonne Virtasenkin tili on hävinnyt twitteristä. Mies oli kyllä mielenkiintoista seurattavaa. Eiköhän Klaani ole tästäkin farssista vastuussa.
 

Luge H

Jäsen
Suosikkijoukkue
80
Tepsin henkilökunnalla on ehdoton kielto lukea jatkista, ja kun auran aalloillakaan uutiset eivät aivan tuoreita ole, niin toimisto lienee täydellisessä uutispimennossa?
Jännä juttu, mikäli näin on. Kaikki varmasti muistavat miten TMA tuli Jatkoaikaan paikalle omalla nimellään ja kertoen miksi näin tekee. TPS:n sosiaalinen media oli tuolloin koko Liigan paras ja vuoropuhelu toimi erinomaisesti. Nyt sitten vajottu koomaan tämän jälkeen?
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Tepsin henkilökunnalla on ehdoton kielto lukea jatkista, ja kun auran aalloillakaan uutiset eivät aivan tuoreita ole, niin toimisto lienee täydellisessä uutispimennossa?

Voi herran jestas sentään, jos pitää paikkansa! Kai nyt aikuiset ihmiset vapaassa maassa saavat lukea mitä haluavat? Mitenköhän tätäkin kieltoa valvotaan? Ja mitä tällaisilla kielloilla saavutetaan? En tarkoita sitä, että näitä juttuja täällä pitää lukea, ei todellakaan, mutta että erikseen kielletään? Eikös ne antennit pitäisi olla auki joka suuntaan, jotta voidaan kehittyä? Ja yleisellä tasolla: mikä ihmeen kieltojen ja lokerointien aikakausi nyt on oikein alkanut? Mitä tällaisilla linjanvedoilla aiotaan saavuttaa? Pakkopaitaa, katsomonosia tietyille ihmisille jne. Viksumpi selittäköön. Eikö moderni tapa toimia ole elää ympäristönsä mukaan, eikä väkisin yrittää muokata ympäristöä haluamansa kaltaiseksi?

Jännä juttu, mikäli näin on. Kaikki varmasti muistavat miten TMA tuli Jatkoaikaan paikalle omalla nimellään ja kertoen miksi näin tekee. TPS:n sosiaalinen media oli tuolloin koko Liigan paras ja vuoropuhelu toimi erinomaisesti. Nyt sitten vajottu koomaan tämän jälkeen?

Muistaakseni jopa aina TPS:stä negatiiviseen sävyyn kirjoittava Urheilulehti nosti TPS:n toiminnan tällä saralla Suomen parhaaksi.

Ilmeisesti nyt tarkoituksena on yrittää hallita kaikkea Tepsiin liittyvää, mutta aika raskas tie on valittu, jos näin on. Kanavat ovat täysin erilaiset kuin 20 vuotta sitten, joten tieto leviää aivan eri tavalla, piirit ovat pienet jne.

Nyt tuntuu, että muiden tuottama sisältö TPS:n jääkiekkopuoleen liittyen, ainakin nettimaailmassa, on jo ohittamassa sisällössä HC:n oman tuotannon. Ainakin omasta mielestäni. Sisältöä ei ole otsikko Facebookissa ja muutama hassu lause. Mr. Foxin CHL -alustus oli aivan loistava, sitä voi suositella kaikille. HK Areena julkaisi otteluohjelman kotiotteluiden osalta, HC:n omilla sivuilla ei ole tähän hetkeen mennessä mitään mainintaa ja Facebookissa pyydetään katsomaan liigan sivuilta... Tämä suuntaus pitää katkaista.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös