Eskolan kommentit täältä:
TPS:n kausikorttikohu – toimitusjohtajan vastaisku: ”Ei tämä ole mitään kiusaamista meidän puolelta” - SM-liiga - Ilta-Sanomat
– Terve, terve. Halusimme avata keskustelua siitä, mikä on oikea tapa käyttää fanikausikorttia...
Mielenkiintoinen tapa "avata keskustelua"... "Tehtiin tämmöinen päätös."
Mr Eskola, yksi vinkki: ehkä olisi kannattanut lähestyä "sisäisesti" kausikorttilaisia tällä asialla, kerätä sitä kautta palautetta ja
sitten vasta tehdä päätös (esimerkiksi joku sisäinen nettisivu kausikorttilaisille jotta voi antaa palautetta tai muu kanava)... samalla olisi voinut markkinoida uusia juttuja, tai muuten uutisoida seuran asioita. Ammattitermi tällä toiminnalle on "asiakaspalaute/-kysely".
Jos asia olisi
etukäteen ja asiallisesti esitetty kannattajille, niin uskon monen ymmärtävän ja antavan oman palautteen miten parantaa tilannetta.
Nyt toteutetulla tavalla saatiin "omien vihat niskoille", ulkopuolisille faneille näytetty organisaation toimimattomuuden sekä muuten vaan yleistä sekoilua mitä media pääsee uutisoimaan (lue: perseily).
Ei tämä voi olla niin vaikeaa?
p.s. Siinä missä muut seura tekevät duunia saadakseen enemmän jengiä halliin, niin Eskolan päänsärky on
missä yleisö istuu hallissa ottelun aikana... heh.