Niinpä. Mulle pari on kaksi ja muutama enemmän kuin kaksi.
Toman jakso oli oikeastaan ainoa mikä oli mielenkiintoinen, toki se ei juurikaan johtunut haastattelijasta vaan haastateltavasta.
Samaa mieltä että juurikin Toma itse teki siitä mielenkiintoisen.
Pidän Miettisen tyylistä puhua, tuoda asioita esille ja muutoinkin vahva luotto hänen tekemiseensä.
Miettisen pelitapaan kuuluu olla aktiivinen koko ajan niin kiekolla kuin kiekottomana ja pyrkiä pitämään kiekkoa mahdollisimman paljon eli olla se hallitseva osapuoli.
Itse ainakin sytyn tällaiseen kiekkoon ja velä kun hän lisäksi saisi Tepsissä vaikuttaessaan sellaisen nipun valmennettavakseen jolla oikeasti voisi taistella mestaruudesta.
Otti itsekin esiin jalkapallon puolelta Espanjan eli haluaa että Tepsi pelaa samalla lailla jääkiekossa kuin mitä Espanja jalkapallossa.
Itselläni Brasilia, Espanja ja Argentiina ovat olleet jalkapallon arvokisoissa suosikkimaita koska heidän pelitapansa ja taitavat sekä luovat yksilöt ovat juuri sitä mitä itse haluan katsoa.
Nyt hypättiin silti vähän aiheen viereen eli toivottavasti jos näitä Silvennoisen haastatteluja joskus tulevaisuudessa vielä tulee niin hän uskaltaisi oikeasti haastaa noita haastateltavia vaikeammilla ja vähän aremmillakin kysymyksillä.
Sama koskee kauden aikana sitä kentän reunalla olevaa kaveria joka näyttää olevan vielä suurempi fanipoika koska ei uskalla lainkaan kysyä pahempia ja kiperämpiä kysymyksiä vaan täysin mitään ssnomattomia liirum laarum kysymyksiä.
Uskon että pelasjatkin arvostaisivat enemmän kun heiltä kysyttäisiin tiukempia kysymyksiä.