Pienikin johdonmukaisuus ois kiva lisä.
No joo! Otetaan vähän takaisin! Lindbergiin ei pudotuspeleissä kaaduttu, joten siinä mielessä niistä peleistä puhtaat paperit. Oli se runkosarja silti melko heikkoa taapertamista.
Pienikin johdonmukaisuus ois kiva lisä.
Agree to disagree.
Montako peliä niitten 10 jälkeen Lindberg oli kunnossa. Kai sillä nyt jotain vaikutusta on. Ja poffeissa erinomainen.
Hursti haluaisin itse nähdä ensi kaudella taas.
Lindsten oli muutamassa matsissa oikein erinomainen, mutta aika on ajanut vähän ehkä ohi. Hursti han olikin Lindstenin korvaaja selvästi. Ja jos yhtään ymmärrän mistään mitään molemmat oli todella halvoilla sopparilla. Ja kaikki paikat ei voi täyttää nuorisolle.
Minun silmissä Marjalan piti koko ajan olla ykkös sena. Eikä kukaan ole voinut oikeasti uskoa että Palven tehoja odotettiin.
Sen mitä minä olen kuullut ja käsittänyt, niin Ahokas pyyti itse apua johdolta tilanteeseen, kun tilanne tuntui olevan solmussa. Oliko hetki tuon tappioputken aikana, niin en tiedä.Silloin kun muutos tapahtui alkoi TPS:n pitkä tappio putki ja sijoitus sarjassa tippui kokoajan alaspäin eikä sieltä enää noustu. Näin se vaan ikävä kyllä meni.
Luulen että hänestä on hyötyä. Tykkäsin tavasta jolla hän meni maalille. Hyvä kesä alle niin hänestä saa hyvän stunttipelaajan.Masokistina on kysyttävä, että miksi haluaisit nähdä Hurstin täällä ensikaudella?
Luulen että hänestä on hyötyä. Tykkäsin tavasta jolla hän meni maalille. Hyvä kesä alle niin hänestä saa hyvän stunttipelaajan.
Täysin samaa mieltä mutta painotan että itse en hassuttele. Haluaisin oikeasti antaa mahdollisuuden.Voitteko nyt oikeasti tehdä jonkun hassuttelu-ketjun, johon voitte tuutata näitä poskettoman hauskoja Broadhurst-juttuja? Oli ihan ok juttuja sen ekat pari kertaa, mutta nyt alkaa olla jo väsynyttä. Ei jaksa joka ketjussa lukea näitä.
Lupaan olla laittamatta tänne enään mitään Broadhurst hassuttelujuttuja, niin pysyy myös rauha maassa täällä.
Pakko myöntää että kyllä Hurstissa oli hyviä puolia, ajoi maalille ja tsemppasi periksiantamattomasti, vielä kun liike tulisi paremmaksi ottaisin ilomielin vastaan jatkosopimuksen tiedotuksen.
Sä se jaksat edelleen. Tiedoksi sulle taas että meidän kannattajien vaatimustasolla ei ole paskaakaan merkitystä Seurojen lompakon paksuudella ja sulle varmaan tulee isona yllätyksenä että Kärpille se lompakko on pikkasen paksumpi.Kärppien kannattajat ovat tyytyväisiä, kun Turunen jatkaa seurassa. Täällä unelmoidaan Broadhurstin jatkosta ihan vakavissaan. Kertoo todella paljon missä mennään kummankin organisaation kannattajien vaatimustason suhteen.
Kärppien kannattajat ovat tyytyväisiä, kun Turunen jatkaa seurassa. Täällä unelmoidaan Broadhurstin jatkosta ihan vakavissaan. Kertoo todella paljon missä mennään kummankin organisaation kannattajien vaatimustason suhteen.
Siinä ollaan samaa mieltä vahvasti että Terrylle kiitos ei, meidän rahat on pakko sijoittaa nuorempiin jätkiin.
Miten helvetin vaikeeta on ilmoittaa nuo sopparit sellaisessa muodossa mitä ne on? (Jürgensin ulkomaanoptiosta hämärä muistikuva)Joukkue palaa tänään tositoimiin – kesäharjoitteluryhmä täydentyy vielä
Niklas Arell, Petrus Palmu sekä Casimir Jürgens eivät käyttäneet ulkomaan optioitaan ja jatkavat TPS-paidassahc.tps.fi
Palmu, Arell ja Jürgens jatkavat kaikki odotetusti. Jürgensinkin ulkomaanoptio ei ollut kyllä itsellä muistissa.
Frans Kulmala tuskin jatkaa Palloseurassa, kun ei treeniporukassa tässä vaiheessa ole mukana.