TPS kaudella 2024–2025

• 724 393
  • 4 528

Turnipsi

Jäsen
@Hantta#23 tuossa ylempänä kirjoitti myös TPS:n markkinoinnista. Tästä olen ihan samaa mieltä, että siinä olisi kehityksen paikka. Omakohtaisella kokemuksella voin todeta että ryhmämyynnin kanssa asioiminen on todella raskasta, eikä vastausten saaminen ole helppoa. Saatika jos ryhmälle vielä jotain palvelua lippujen lisäksi olisi vailla. Alkeellisemmankin aspan luulisi ymmärtävän lisämyynnin päälle...

Tähän on pakko ihmetellä että miten helvetissä tuollaista asiaa ei saada kondikseen? Ollut tietääkseni jo useamman vuoden haasteita tämän osalta ja kukaan ei muka tuota organisaatiossa tunnista ja korjaa tilannetta.

Tässä tullaan siihen mistä olen pidempään kiukutellut palstalla; joukkueen budjetista säästetään ja se on ensimmäinen selkeä asia joka ottaa paskat niskaansa jos tulos jää alle tavoitteiden. Samaan aikaan taustalla ihan tällaiset peruselementit elämystapahtuman järjestämisestä pissivät sormille. Pari kertaa paska kokemus, niin sitä seuraavaa kertaa ei enää tule ja nekin rahat jäävät saamatta.

Etenkin tuo ryhmille lisämyynnin tekeminen on suhteellisen varma lisämyynnin kanava. Ei sillä miljoonia tehdä, mutta kuitenkin..

Knutsen

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Kings
Mulla on tämmöinen hot take:

Näin jossain peliesitysketjussa jonkun juhlivan miten ollaan edellä sivumäärissä jopa IFK:ta. IFK on meitä aika paljon edellä yleisömäärissä, joten oisko siellä ruikuttajatkin matseissa? Tässä osiossahan on nähty jopa semmoinen ultimatum viime aikoina, että jos TPS on playouteissa, niin sitten hän tilaa MAIKKARIN Katsomon(voitko jo mennä fanittamaasi Ilvekseen).

Jos joukkue ja valmentaja ovat huonoja, niin niistä huonompia ovat silti TPS:n osion kirjoittajat (mä oon kans tääl). Vittu mitä syöpää tämä keskustelu on pääasiassa.

KB81

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mulla on tämmöinen hot take:

Näin jossain peliesitysketjussa jonkun juhlivan miten ollaan edellä sivumäärissä jopa IFK:ta. IFK on meitä aika paljon edellä yleisömäärissä, joten oisko siellä ruikuttajatkin matseissa? Tässä osiossahan on nähty jopa semmoinen ultimatum viime aikoina, että jos TPS on playouteissa, niin sitten hän tilaa MAIKKARIN Katsomon(voitko jo mennä fanittamaasi Ilvekseen).

Jos joukkue ja valmentaja ovat huonoja, niin niistä huonompia ovat silti TPS:n osion kirjoittajat (mä oon kans tääl). Vittu mitä syöpää tämä keskustelu on pääasiassa.
Aamen. Annetaan nyt poikien pelata. Jos. Huom jos jyp pelinnilme ja tehokkuus jää edes 50% seksi me ollaan sääleissä. Ja niistäkin eteenpäin ja Ilves lauluun. Aina helppo Ilves.

Ja hesan halli on niin pieni että täyttyy helposti, ja aika paljon isompi alue ja ja ja ja........

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy