Tämä on hauska ajatusmaailma. Olis oikeesti kiva kuulla mitä kukakin kaudesta odotti? Keskitason budjetilla top4? Jos lähtökohtia katsoo niin ei me kauhean kaukana olla siitä mihin "kuulutaan". Nämä on ne sijat mistä lähdettiin tappelemaan.No aivan sama ja yks hailee.
Tämä kausi on jo taputeltu
Ei mutta maailmanmestaruus löytyy.Löytyykö SC sormus myös?
Nämä on ne sijat mistä lähdettiin tappelemaan.
Hommat on kustu ja tässä ollaan, ollaan keskitason Seura ja tulevaisuus on hämärän peitossa.
Kyllä mulle ainakin tulevaisuus on hämärän peitossa. K&P sulkee puheidensa perusteella kukkaron. En mä ainakaan tiedä miten eteenpäin? Sulla tietoa?Pelaajabudjetti ja -materiaali sitä toki on mutta valmennus ei saa siitä mitään irti, niin ollaan Liigan paskimpia joukkueita. Tulevaisuuskaan ei ole hämärän peitossa, kun samaa paskaa on luvassa myös pari seuraavaa kautta.
TPS on "suunnilleen niillä sijoilla" minne odoteltiin ja todellisuudessa varmaan pari sijaa perässä sitä missä olisi oltu ilman yhtä sarjan pahimmista poissaolosaldoista. Kaikki muu on joko itsepetosta tai johonkin 30 vuoden takaiseen itseluottamukseen perustuvaa harhaluuloa. Joukkueen rakentamisessa otettiin osin pakotettu riski ja se riski on jo tähän mennessä realisoitunut kentällä (ja sen ulkopuolella) merkittävällä tavalla.Tämä on hauska ajatusmaailma. Olis oikeesti kiva kuulla mitä kukakin kaudesta odotti? Keskitason budjetilla top4? Jos lähtökohtia katsoo niin ei me kauhean kaukana olla siitä mihin "kuulutaan". Nämä on ne sijat mistä lähdettiin tappelemaan.
Vähintään sijoille 7-10 oli oma odotus. Viime kaudella oltiin sijalla 9, ja tämä joukkue on huonompi kuin viime kauden, niin oli ehkä toiveajattelua uskoa merkittävään kehitysloikkaan tällä kaudella.Tämä on hauska ajatusmaailma. Olis oikeesti kiva kuulla mitä kukakin kaudesta odotti? Keskitason budjetilla top4? Jos lähtökohtia katsoo niin ei me kauhean kaukana olla siitä mihin "kuulutaan". Nämä on ne sijat mistä lähdettiin tappelemaan.
Ja täytyy nyt sanoa ettei joku vääräleuka pääse irvistelemään että...oonko tyytyväinen jne.. en tietenkään ole. Olen saanut elää parempiakin aikoja mutta kun se menneisyys ei tässä kohtaa auka hevon helvettiä. Hommat on kustu ja tässä ollaan, ollaan keskitason Seura ja tulevaisuus on hämärän peitossa.
Kyllä mulle ainakin tulevaisuus on hämärän peitossa. K&P sulkee puheidensa perusteella kukkaron. En mä ainakaan tiedä miten eteenpäin? Sulla tietoa?
Niin me ei oikein edes olla keskikastin joukkue enää. Joku KooKoo pyyhki meillä lattiaa vaikka olisi ollut todella tärkeä 6 pisteen ottelu. Itsekään en usko , että tämä tästä lähtee nappia kääntämällä paranemaan. Ennen joulua näyttää olevan jo kausi ” ohi”. Toivottavasti olen väärässä. Itse arvuuttelin ennen kauden alkua kausarin ostoa selkeän välivuoden johdosta. Ostin sitten kuitenkin, nyt just kaduttaa tuo päätös. Ensi kaudesta saa kyllä myyntimies tehdä kovan päivätyön ennenkuin lompakko aukeaa. Olen tulossa gloryhunteriksi näköjään. En halua nähdä tuommoista elämystä ja vielä maksaa siitä. Anteeksi pitkä kirjoitus.No ei lähdetty tappelemaaan tämän kauden viimeisestä säälipleijaripaikasta eli 12. sijasta, vaikka kuinka polkisi jalkaa.
Pelaajabudjetti ja -materiaali sitä toki on mutta valmennus ei saa siitä mitään irti, niin ollaan Liigan paskimpia joukkueita. Tulevaisuuskaan ei ole hämärän peitossa, kun samaa paskaa on luvassa myös pari seuraavaa kautta.
Ahaa, taidan ottaa perC-Cni NHL- tatuoinnin jonka jälkeen lähetän siitä kuvan eli CV:n Uramalle. Automaattisesti loppukauden sopimus(?)Niin. Kärkijoukkueet hankkii Ex - NHL miehiä. Ne muut sarjan joukkueet ( kuten TPS ) , Mestis lainoja. Elämysbisneksessä mukana oleva lafka.
No kyllähän tolla specsillä pitäis soppari saada.Ahaa, taidan ottaa perC-Cni NHL- tatuoinnin jonka jälkeen lähetän siitä kuvan eli CV:n Uramalle. Automaattisesti loppukauden sopimus(?)
Hyvä kommentti, ei lisättävää. Mua jaksaa naurattaa kun seuraa eri kanavia, niin todella monet luulee että me operoidaan jollain 4-5 miljoonan budjetilla. pidän edelleen kiinni itse siitä 8-12 runkosarjan aikana mikä on alusta asti ollut omaan silmään se realistisin saavuttaa. En tietysti suutu jos oon väärässä ja oltais 7 tai paremmin sijoittunut.Tämä on hauska ajatusmaailma. Olis oikeesti kiva kuulla mitä kukakin kaudesta odotti? Keskitason budjetilla top4? Jos lähtökohtia katsoo niin ei me kauhean kaukana olla siitä mihin "kuulutaan". Nämä on ne sijat mistä lähdettiin tappelemaan.
Ja täytyy nyt sanoa ettei joku vääräleuka pääse irvistelemään että...oonko tyytyväinen jne.. en tietenkään ole. Olen saanut elää parempiakin aikoja mutta kun se menneisyys ei tässä kohtaa auka hevon helvettiä. Hommat on kustu ja tässä ollaan, ollaan keskitason Seura ja tulevaisuus on hämärän peitossa.
Tuskin kukaan luulee, että budjetti olisi tuota luokkaa, kun ei ole koskaan seurahistorian aikana tuota ollut.Hyvä kommentti, ei lisättävää. Mua jaksaa naurattaa kun seuraa eri kanavia, niin todella monet luulee että me operoidaan jollain 4-5 miljoonan budjetilla. pidän edelleen kiinni itse siitä 8-12 runkosarjan aikana mikä on alusta asti ollut omaan silmään se realistisin saavuttaa. En tietysti suutu jos oon väärässä ja oltais 7 tai paremmin sijoittunut.
Omasta mielestä budjetti suhteutettuna seuran toimintaan tuo on ihan realistinen joka tapauksessa. Ja pitää ottaa huomioon, että se sija 12 voi olla esimerkiksi ihan parin pisteen päässä vaikka sijasta 10.Jotain on pahasti vialla, jos on tyytyväinen keskikastin budjetilla operoivan joukkueen sijoittuessa sijalle 12.
Puolivälieräpaikka pitäisi napata kerta kerrasta tuolla nipulla. Se olisi myös itseäni tyydyttävä tulos.Mitä itse pidät realistisena saavutuksena? huom. en tarkoita sitä, että mihin olisit tyytyväinen?
Aika paljon saa tapahtua, että vedonlyöntimarkkinat olisi "taas" oikeassa. Onni onnettomuudessa on se, että tälläkin viikolla on ihan kelpo pisteitä jaossa.Puolivälieräpaikka pitäisi napata kerta kerrasta tuolla nipulla. Se olisi myös itseäni tyydyttävä tulos.
TPS lähti ennakkoasetelmissa (vedonlyöntimarkkina) kauteen Lukon kanssa samalta viivalta "jaettuna kutossuosikkina", joten sekin jo kertoo siitä, että odotusarvo kaikki asiat ynnättynä yhteen oli paljon, PALJON enemmän kuin miten tähän asti on mennyt.
Runkosarjan osalta TOP8-sijoitukset on jo muutama viikko takaperin voinut haudata. Ihan viimeistään nyt, kun vaatii loppukaudelta jo yli 2p/ottelu.Aika paljon saa tapahtua, että vedonlyöntimarkkinat olisi "taas" oikeassa. Onni onnettomuudessa on se, että tälläkin viikolla on ihan kelpo pisteitä jaossa.
Runkosarjan osalta TOP8-sijoitukset on jo muutama viikko takaperin voinut haudata. Ihan viimeistään nyt, kun vaatii loppukaudelta jo yli 2p/ottelu.
Lienee jo kauteen lähdettäessä selvää, että TPS ei pelaa mitaleista. Toki jääkiekon pelisysteemi takaa sen, että oikein mitoitetulla kuntohuipulla, voi kevällä pelata odotettua pidemmälle, joku joskus onnistunut jopa painamaan altavastaajana tappiin asti.Toiveissa on aina, että homma oikenee ja Tepsi pelaa mitalipeleissä. Kaikki on mahdollista, esimerkiksi jokin kymmenen ottelun voittoputki, jonka jälkeen sijoitus on aivan erilainen.
Joka vuosi täällä on melkein samat henkilöt, jotka ovat heittäneet hanskat tiskiin jossain kohtaa kautta ja jos on pärjättykin loppukaudesta ovat nuo puheet unohtuneet. Esimerkkeinä Ahokkaan ensimmäinen hopeaan päättynyt kausi ja viime kausi.