TPS kaudella 2023–2024

  • 660 432
  • 4 329

Pavlikovsky

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames sekä Manchester United.
Ei todellakaan, koska miinukset kahdelta edelliseltä kaudelta liigan huonoimmissa joukkueissa niin suuret. Ne kuitenkin kertoo koko kuvan jääkiekosta!!

Olisi mielenkiintoista tietää, että mitä piti Morandille maksaa, että liikahti Raumalle. Ja mikä oli lopulta Broadhurstin hinta vai tuleeko lounaripalkalla? Tai paljon Helewka olisi maksanut? Aika jäätävä veto kyllä paikkaan. Olisin vielä odottanut tuon keskisuomalaisten sekoilun loppuun ja sieltä Gardiner olisi ollut tähän liigaan erinomainen haku.
 

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Olisi mielenkiintoista tietää, että mitä piti Morandille maksaa, että liikahti Raumalle. Ja mikä oli lopulta Broadhurstin hinta vai tuleeko lounaripalkalla? Tai paljon Helewka olisi maksanut? Aika jäätävä veto kyllä paikkaan. Olisin vielä odottanut tuon keskisuomalaisten sekoilun loppuun ja sieltä Gardiner olisi ollut tähän liigaan erinomainen haku.
Ilveshän oli tarjonnut Morandille loppukaudesta tuplaliksan. Valitsi silti Lukon. Ja teki vielä ensikauden pahvin myös. Ei ne Tampereen isot valot kaikkia houkuta. Tai sitten täällä Raumalla lyötiin All-In Morandin suhteen. Toki itse epäilen, että Morandilla oli jo ensikaudesta sopimus Lukkoon, nyt vaan tehtiin se alkamaan heti. Omaa mutuilua toki tämä..
 

12961

Jäsen
On kai tää niinkin, että epätoivoisen high risk high reward -hankinnan voi saada low risk low reward -Jere Jokisen hinnalla.

Koska palloseuran kausi on käytännössä menetetty peli, niin ei tämä siinä suhteessa välttämättä niin paska vaihtokauppa ole. Satavarmaa on se, ettei ole kallis ja todennäköisesti näytönhalujakin on.

Tuskin Terrystä mihinkään on, mutta jos vahingossakin olisi, saataisiin edullinen vahvistus ensi vuoteen.
 

LUHGUNITED

Jäsen
Suosikkijoukkue
Konkkakypsän kriisiseuran munattomat kendojanarit
Ilveshän oli tarjonnut Morandille loppukaudesta tuplaliksan. Valitsi silti Lukon. Ja teki vielä ensikauden pahvin myös. Ei ne Tampereen isot valot kaikkia houkuta. Tai sitten täällä Raumalla lyötiin All-In Morandin suhteen. Toki itse epäilen, että Morandilla oli jo ensikaudesta sopimus Lukkoon, nyt vaan tehtiin se alkamaan heti. Omaa mutuilua toki tämä..
Tämä turkulaisen mistään mitään tietämättömän Twitter-henkilön twiitti on nyt siis jo palstatotuus? :D

Kerroit tuossa sen meinaan aikalailla sanasta sanaan.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?

Mietin vain, että tuskin Kallio itse on kovinkaan kiinnostunut ollut miestä hankkimaan. Että onkohan tässä käynyt perinteiset, että mies itse soittanut mahtuuko mukaan ja Tomppa sitten todennut, että tul ny sitte.

On kyllä ihan käsittämätön hankinta.
 

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Tämä turkulaisen mistään mitään tietämättömän Twitter-henkilön twiitti on nyt siis jo palstatotuus? :D

Kerroit tuossa sen meinaan aikalailla sanasta sanaan.
En puhu mistään totuudesta. Vaan siitä että olen täysin samoilla linjoilla. Ja tuo ilveksen tarjous lienee paikkansapitävää tietoa. Enivei, eteenpäin.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?

Mietin vain, että tuskin Kallio itse on kovinkaan kiinnostunut ollut miestä hankkimaan. Että onkohan tässä käynyt perinteiset, että mies itse soittanut mahtuuko mukaan ja Tomppa sitten todennut, että tul ny sitte.

On kyllä ihan käsittämätön hankinta.
Kai tuohon sitten olisi voitu joku koejakso laittaa? Kuun loppuun vaikkapa.

Jotenkin hassu tämä tiedotekin kun ei ole edes kommentteja Tompalta tai Tomalta. "Uraman mukaan on hyvä asia, että löydettiin leveyttä hyökkäykseen" :D
 

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Posin kautta. Ei voi olla paljon huonompi kuin Jokinen.

Jokisessa oli se hyvä puoli että häntä ei tarvinnut edes katsoa. Tätä Hurstia lienee pakko peluuttaa että kukaan ei näyttäisi aasilta. Voidaan sitten taas kehua kauden jälkeen kuinka herra raivaisi tiensä pelaavaan kokoonpanoon kun edessä oli muutama -06 syntynyt keltanokka.

Annetaan herran nyt kuitenkin näyttää. Tulen kyllä seuraamaan aika kriittisellä silmällä.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS

Voi luoja...
Sieltä sitten joku kauden pelaamatta ollut miinuskuningas Tepsiä vahvistamaan. En tiedä itkeäkö vai nauraako. Kun ei oikein enää edes naurata. Kenen saunakaveri tämä on?
 

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?

Mietin vain, että tuskin Kallio itse on kovinkaan kiinnostunut ollut miestä hankkimaan. Että onkohan tässä käynyt perinteiset, että mies itse soittanut mahtuuko mukaan ja Tomppa sitten todennut, että tul ny sitte.

On kyllä ihan käsittämätön hankinta.

Oli heitto tuo, että olisi saanut töitä. Eiköhän Tomppa ole tämän ihan päättänyt naarata.
 

SirBallWax

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?

Mietin vain, että tuskin Kallio itse on kovinkaan kiinnostunut ollut miestä hankkimaan. Että onkohan tässä käynyt perinteiset, että mies itse soittanut mahtuuko mukaan ja Tomppa sitten todennut, että tul ny sitte.

On kyllä ihan käsittämätön hankinta.
Tämä olisikin tapa tehdä jakoja =D
 

rs2681

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Markus Nurmi
Väärälle pelipaikalle mutta tuskin samalla rahalla hirveästi kovempaa pelimiestä olisi mahdollista hankkia tällä hetkellä. KooKoossa 16-17 kaudella 53 otteluun 36 tehopistettä, josta voi päätellä ettei sopeutuminen ainakaan mikään mahdottomuus ole Liigaan taas uudestaan. Viime kaudellakin DEL:ssä ihan hyvin tullut pisteitä. Ehkä ne kysymysmerkit ovat nyt siinä, että alkaako ikä painamaan ja millainen on kunto, kun ei ole pelannu tällä kaudella.

Mutta kuten tiedotteessa sanotaan "hyvä asia, että löydettiin leveyttä hyökkäykseen". Ei tältä varmaan seuran puoleltakaan mitään ihmetekoja odoteta. Aika samantyyppinen hankinta kuin viime vuosilta ollaan totuttu näkemään. Tältä kaudelta Wernblom ja Teissala olleet hyviä naarauksia kesken kauden, joten en liian negatiivisesti viitsi lähteä arvioimaan tämän miehen pelaamista.
 

Juketsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?

Mietin vain, että tuskin Kallio itse on kovinkaan kiinnostunut ollut miestä hankkimaan. Että onkohan tässä käynyt perinteiset, että mies itse soittanut mahtuuko mukaan ja Tomppa sitten todennut, että tul ny sitte.

On kyllä ihan käsittämätön hankinta.
Voi nyt jumalauta. Siinä onkin hyvä syy hommata huippu-urheilun organisaatioon pelaajia. Sevänenkin oli pakko ottaa mottipäisellä Turkuun kun sen tyttöystävä sai koulupaikan. Pääsenkö kanssa pelaamaan TPS:ssään jos vaimo löytäisi töitä Turusta? Oon muutaman vuoden pelannut firman jäillä. Luistella en osaa, mutta kiekko pysyy hyvin lavassa.
 

Juippi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Mestiksestä olisi varmasti löytynyt leveyspelaaja jos sellaista tarvitaan. Vittu ihan käsittämätön haku. Pari peliä ja loppu kausi filassa on mun veikkaus. Näyttää kyllä tuo urheilujohto niin spedeltä, että aidan seipäätkin nauraa.
 

nahkiainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
1931
Ilveshän oli tarjonnut Morandille loppukaudesta tuplaliksan. Valitsi silti Lukon. Ja teki vielä ensikauden pahvin myös. Ei ne Tampereen isot valot kaikkia houkuta. Tai sitten täällä Raumalla lyötiin All-In Morandin suhteen. Toki itse epäilen, että Morandilla oli jo ensikaudesta sopimus Lukkoon, nyt vaan tehtiin se alkamaan heti. Omaa mutuilua toki tämä..
Ajattelin ettei missään päin olla niin kuutamolla, että ostetaan tämän turun trollin kateelliset twiitit faktoina. No, Rauma se yllättää aina. Ehkä joskus vielä myös positiivisesti.
 

septi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Naapurit hommailee Nikua, Morandia, Marleauta ja mitä näit oli. Tomppa näyttää habaa ja hankkii meille koko kauden pelaamatta olleen senioripakkasukon. Ei siinä, eri sioista tietysti pelataan kuin em. pelaajien seurat, mutta mikäköhän pointti.

Ennakkoon on kyllä niin paska ja dumattu hankinta, että varmaan yllättää kaikki ja latoo pinna/peli loppukauden. Tai sitten ei...

Onneksi sentään saatiin tuo meidän urheilujohdon tripodin toinen jättilöytö (3v lapulla) hetkeksi dumpattua muualle.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Hallin viereen on kyllä saatava patsas jossa Uramalla, Kalliolla ja Suoraniemellä on erittäin kookkaat kivekset.

Ei vittu nimittäin ihan joka jätkä uskalla roudata joukkueeseen 35v kaveria joka on ollut pelaamatta kohta vuoden.

Jos tästä kaverista ei kuoridu messiasta Kallio, Urama ja Suoraniemi saa pakata kyllä laukkunsa, ei jumalan vittu tätä toimintaa taas.

Mestiksestä olisi ihan varmasti löytynyt joku joka loppu kauden olisi läpsytellyt ja tuntumakin olisi ollut.

Edit
Kovasti ollaan mieltä jotta on se ainakin parempi kuin Jokinen, en menisi vannomaan.
 
Suosikkijoukkue
TPS, Winnipeg Jets
Mestiksestä olisi varmasti löytynyt leveyspelaaja jos sellaista tarvitaan.
Aloin miettiä että kuinka paskana sitä Jokista seurassa pidetään jos tämä on analysoitu paremmaksi vaihtoehdoksi? Tai sitten ukkoa Kouvolan vuoden jälkeen näkemättä oikeasti aliarvioidaan Broadhurstia. Melkein pitäisi tässä varmaan toivoa että olisi ollut jotain isompaa loukkaantumista josta toipui syksyn niin olisi joku hyvä selitys pelaamattomuudell?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös