Minä en oikein päässyt lopulta tuosta lauantain tappiosta yli ja sen johdosta tämän illan tulos ei jaksanut kiinnostaa pätkääkään. Hassua miettiä, että kautta on pelattu nyt se 4kk.. Tuntunut ihan saatanasti pidemmälle tässä vuoristoradassa. Aika sen sijaan rientää kohti kevättä kovaa vauhtia. Kevät on mun lemppari.. Surullinen tosin olen siitä, ettei siitä saada tälläkään kaudella nauttia palloseuran pelejä seuraten.
Keväät 21 ja 22 olivat meille mahtavaa aikaa ja seura otti harppauksia oikeaan suuntaan. Nämä kaksi jälkimmäistä sen sijaan ovat palauttaneet meidät taas siihen surulliseen lähtöruutuun, johon ei todellakaan olisi varaa pudota, mikäli halutaan tulevaisuutta hahmotella.
Kateellisena tässä on seurannut "lentokelin" omaavien joukkueiden meininkiä ja kun sitä vertaa oman joukkueen ajoittaiseen esiintymiseen, niin aika hiljaiseksi vetää. Meidän joukkue ei ole yhtenäinen nippu, eikä se ole ollut sitä koko kaudella. En osaa sanoa, onko päällimmäinen syy asenteen puutos, vai onko syy lopulta niinkin yksinkertainen, ettei edes pelaajat usko tähän porukkaan.
Mitä tulee kokonaisuuteen(joukkue, valmennus, joukkueen rakennus) niin paljon parempaan pitää pystyä. Seura on perinteikäs ja Turusta kuuluu tulla laadukas joukkue kotimaiseen liigaan kaudesta toiseen. Mulle laadukas joukkue suorittaa kaudesta toiseen Top-6 tasolla. Tässä on vaan varmasti meistä jokainen huomannut, että sinne Top kutoseen alkaa olla aikamoinen määrä tunkua ja pelkkä lottoaminen ei kanna mihinkään.
Tälle kaudelle lotottiin jättämällä veskari hankkimatta ja panostamalla rahat aivan liian kapeaan kärkeen. On muuten ihan vitun "kreisiä" miettiä, että huhujen mukaan pelkästään Korpparin ja Palmun yhteisliksa on 600k.. Tsiisus :D.
Ei ole helppoa kannattaa ja rakastaa tätä seuraa, mutta eihän ihminen tunteilleen mitään voi :D.