Ei todellakaan, koska miinukset kahdelta edelliseltä kaudelta liigan huonoimmissa joukkueissa niin suuret. Ne kuitenkin kertoo koko kuvan jääkiekosta!!:DD
Annettaisiinko kuitenkin mahdollisuus?
Ei todellakaan, koska miinukset kahdelta edelliseltä kaudelta liigan huonoimmissa joukkueissa niin suuret. Ne kuitenkin kertoo koko kuvan jääkiekosta!!:DD
Annettaisiinko kuitenkin mahdollisuus?
Kai ihan ok vaihto Jokiseen ja toivottavasti tällä on Miettisen siunaus.
Kai ihan ok vaihto Jokiseen ja toivottavasti tällä on Miettisen siunaus.
Ei todellakaan, koska miinukset kahdelta edelliseltä kaudelta liigan huonoimmissa joukkueissa niin suuret. Ne kuitenkin kertoo koko kuvan jääkiekosta!!
Ilveshän oli tarjonnut Morandille loppukaudesta tuplaliksan. Valitsi silti Lukon. Ja teki vielä ensikauden pahvin myös. Ei ne Tampereen isot valot kaikkia houkuta. Tai sitten täällä Raumalla lyötiin All-In Morandin suhteen. Toki itse epäilen, että Morandilla oli jo ensikaudesta sopimus Lukkoon, nyt vaan tehtiin se alkamaan heti. Omaa mutuilua toki tämä..Olisi mielenkiintoista tietää, että mitä piti Morandille maksaa, että liikahti Raumalle. Ja mikä oli lopulta Broadhurstin hinta vai tuleeko lounaripalkalla? Tai paljon Helewka olisi maksanut? Aika jäätävä veto kyllä paikkaan. Olisin vielä odottanut tuon keskisuomalaisten sekoilun loppuun ja sieltä Gardiner olisi ollut tähän liigaan erinomainen haku.
Tämä turkulaisen mistään mitään tietämättömän Twitter-henkilön twiitti on nyt siis jo palstatotuus? :DIlveshän oli tarjonnut Morandille loppukaudesta tuplaliksan. Valitsi silti Lukon. Ja teki vielä ensikauden pahvin myös. Ei ne Tampereen isot valot kaikkia houkuta. Tai sitten täällä Raumalla lyötiin All-In Morandin suhteen. Toki itse epäilen, että Morandilla oli jo ensikaudesta sopimus Lukkoon, nyt vaan tehtiin se alkamaan heti. Omaa mutuilua toki tämä..
En puhu mistään totuudesta. Vaan siitä että olen täysin samoilla linjoilla. Ja tuo ilveksen tarjous lienee paikkansapitävää tietoa. Enivei, eteenpäin.Tämä turkulaisen mistään mitään tietämättömän Twitter-henkilön twiitti on nyt siis jo palstatotuus? :D
Kerroit tuossa sen meinaan aikalailla sanasta sanaan.
Kai tuohon sitten olisi voitu joku koejakso laittaa? Kuun loppuun vaikkapa.Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?
Mietin vain, että tuskin Kallio itse on kovinkaan kiinnostunut ollut miestä hankkimaan. Että onkohan tässä käynyt perinteiset, että mies itse soittanut mahtuuko mukaan ja Tomppa sitten todennut, että tul ny sitte.
On kyllä ihan käsittämätön hankinta.
Posin kautta. Ei voi olla paljon huonompi kuin Jokinen.
Sieltä sitten joku kauden pelaamatta ollut miinuskuningas Tepsiä vahvistamaan. En tiedä itkeäkö vai nauraako. Kun ei oikein enää edes naurata. Kenen saunakaveri tämä on?Terry Broadhurst TPS-paitaan
Turun Palloseura on solminut loppukauden kattavan sopimuksen yhdysvaltalaishyökkääjä Terry Broadhurstin kanssahc.tps.fi
Voi luoja...
Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?
Mietin vain, että tuskin Kallio itse on kovinkaan kiinnostunut ollut miestä hankkimaan. Että onkohan tässä käynyt perinteiset, että mies itse soittanut mahtuuko mukaan ja Tomppa sitten todennut, että tul ny sitte.
Tämä olisikin tapa tehdä jakoja =DEikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?
Voi nyt jumalauta. Siinä onkin hyvä syy hommata huippu-urheilun organisaatioon pelaajia. Sevänenkin oli pakko ottaa mottipäisellä Turkuun kun sen tyttöystävä sai koulupaikan. Pääsenkö kanssa pelaamaan TPS:ssään jos vaimo löytäisi töitä Turusta? Oon muutaman vuoden pelannut firman jäillä. Luistella en osaa, mutta kiekko pysyy hyvin lavassa.Eikö joku osannut kertoa, että Broadhurstin vaimo oli saanut Turusta töitä?
Ajattelin ettei missään päin olla niin kuutamolla, että ostetaan tämän turun trollin kateelliset twiitit faktoina. No, Rauma se yllättää aina. Ehkä joskus vielä myös positiivisesti.Ilveshän oli tarjonnut Morandille loppukaudesta tuplaliksan. Valitsi silti Lukon. Ja teki vielä ensikauden pahvin myös. Ei ne Tampereen isot valot kaikkia houkuta. Tai sitten täällä Raumalla lyötiin All-In Morandin suhteen. Toki itse epäilen, että Morandilla oli jo ensikaudesta sopimus Lukkoon, nyt vaan tehtiin se alkamaan heti. Omaa mutuilua toki tämä..
Terry Broadhurst TPS-paitaan
Turun Palloseura on solminut loppukauden kattavan sopimuksen yhdysvaltalaishyökkääjä Terry Broadhurstin kanssahc.tps.fi
Voi luoja...
Aloin miettiä että kuinka paskana sitä Jokista seurassa pidetään jos tämä on analysoitu paremmaksi vaihtoehdoksi? Tai sitten ukkoa Kouvolan vuoden jälkeen näkemättä oikeasti aliarvioidaan Broadhurstia. Melkein pitäisi tässä varmaan toivoa että olisi ollut jotain isompaa loukkaantumista josta toipui syksyn niin olisi joku hyvä selitys pelaamattomuudell?Mestiksestä olisi varmasti löytynyt leveyspelaaja jos sellaista tarvitaan.