Minua hieman mietityttää Tepsin hyökkäysosasto. Puolustusosasto on Tepsillä kova ja ehdottomasti liigan parhaimpia. Luulisin Sandbergin pelaavan laiturin tontilla ja hänen suhteensa minulla on kovat odotukset. Eiköhän Sandberg ole pistepörssin kärkisjoilla kauden päätteeksi, jos ei mitään ihmeellistä tapahdu. Nurmi teki viime kauden alkupuolella maalessa samaan tahtiin Kestnerin kanssa, mutta hyytyi pahasti loppukaudesta. Tammela on arvoitus, vaikka hyvät tehot onkin tehnyt rooli huomioiden. Minä en osaa sanoa, että voisiko Tammela tehdä 40-50 tehopistettä ensi kaudella ja on kyllä kysymysmerkki roolissa, jossa tulosta pitäisi tehdä illasta toiseen. Jos Pärssinen jatkaa meillä, niin hyvä, koska on kärkisenttereitä liigassa. Korpikoski on täydellinen kysymysmerkki ja minä en hänen varaansa hirveästi laskisi, jos mietitään tehopisteitä. Hultsin ja Rodewaldin iskukyky on minusta myös kysymysmerkki ja en tiedä, mitä heiltä voi odottaa. Pyyhtiä, Slafvkosky, Intonen ja Liukas nelikosta joku tekee varmasti läpimurron ensi kaudella ja tekee hyvät tehot, ehkä jopa kaksikin. Mutta näiden nuorten kanssa pitää aina olla vähän maltillinen odotusten suhteen ja he ovat enemmän tai vähemmän kysymysmerkkejä, kun puhutaan pelien ratkaisijoista ja tuloksen tekijöistä. Esimerkiksi Hifkin hyökkäyskalusto vaikuttaa kovalta ja siinä vertailussa Tepsi jää jälkeen. Tepsin hyökkäysosastolla ei hirveästi varmoja kortteja ole, mutta aika vaikea sellaisia on liigaan saada. Puolustuspää on kunnossa, mutta hyökkäyspään iskukyky mietityttää. Menneinä vuosina Tepsillä on ollut sitä ongelmaa, että ratkaisjoista on ollut pulaa. Se on selvä, ettei Pajuniemeä ja Kestneriä pysty täysin korvaamaan.