TPS kaudella 2020–2021

  • 715 028
  • 3 257

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Monet esittävät toiveitaan sen suhteen, millainen joukkue TPS:ään olisi ensi kaudeksi koottava. Aika iso kirjo toiveiden suhteen näyttää olevan. Omalta osaltani kaikkein eniten toivoisin, että ensi kauden joukkue pelaisi ennen muuta logolle. Suorastaan vihaan näitä selkä suorana ja veltosti pelaavia ”palkkasotureita”, joiden anti kentällä on todella surkea heille maksettaviin euroihin nähden. Ihmettelen, paljonko heille pitäisi maksaa vielä lisää, jotta he pelaisivat kaukalossa sellaisella tavalla, että katsomoon välittyisi, että vihaavat tappiota ja pelaavat kaikkensa yrittäen.
Hyvä esimerkki logolle pelaamisesta oli Kookoon eilinen esitys, kun joukkue blokkasi vetoja tilanteessa, jossa peli oli heille 5-0. Tällaista peliä haluaisin TPS:n ensi kaudella myös esittävän, eikä eilisen tyylistä surffailua ja vastuun välttelyä. Voi sanoa, että eilen jokainen TPS:n pelaaja pelasi järkyttävästi alle taitojensa. Miksi näin tehdään tilanteessa, jossa joukkue tarvitsisi pisteitä mitä kipeimmin, on minulle täysi mysteeri? Tällaista esitystä en kerta kaikkiaan halua nähdä joukkueelta, jonka budjetti on yksi Liigan suurimmista mutta peliesitys yksi Liigan kehnoimmista. Siksi haluan ensi kauden joukkueeseen urallaan eteenpäin meneviä pelaajia, jotka myös ymmärtävät, että logolle pitää pelata sellaisella tavalla, että se näkyy myös katsomoon. Minulle on lähes se ja sama mistä nämä pelaajat TPS:ään roudataan, mutta kotiseuturakkaana olisihan se hienoa, jos joukkue olisi myös turkulainen eikä esim. ruotsalainen, mutta kyllä ruotsalaisetkin kelpaavat, jos pelaavat logolle.
TPS-fanit odottavat aiheellisesti organisaatiolta tekoja puheiden sijaan. Toivottavasti eivät turhaan, vaikka kaikki merkit edelleen viittaavat siihen, ettei mitään muutosta tule vaan entinen sekoilu ja vastuun pakoilu kaikilla avainpaikoilla jatkuu ensi kaudellakin. Ei hyvältä näytä, ei todellakaan.
 

Rote Sau

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS + länsirannikko
Ihan joka viestiä en jaksanut lukea, mutta varmaankin pointti oli se, että Tepsi joutuu maksamaan keskitason pelaajasta stara tason palkkaa. Tähti-status Sportissa ei esim. tee pelaajasta X automaattisesti samaa tähteä Turun kirkkaissa valoissa.

Mielelläni näkisin silti näitä tasonsa näyttäneitä kavereita täällä, ei siinä mitään.

Ensi kautta koskien ei ole kyllä mitään odotuksia ja se näkyy huhujen määrässä, 0-1 kpl (Kantola). Masentava ilmapiiri, en toisaalta yhtään ihmettele kun tätä kaaosta seuraa..
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Monet esittävät toiveitaan sen suhteen, millainen joukkue TPS:ään olisi ensi kaudeksi koottava. Aika iso kirjo toiveiden suhteen näyttää olevan. Omalta osaltani kaikkein eniten toivoisin, että ensi kauden joukkue pelaisi ennen muuta logolle. Suorastaan vihaan näitä selkä suorana ja veltosti pelaavia ”palkkasotureita”, joiden anti kentällä on todella surkea heille maksettaviin euroihin nähden. Ihmettelen, paljonko heille pitäisi maksaa vielä lisää, jotta he pelaisivat kaukalossa sellaisella tavalla, että katsomoon välittyisi, että vihaavat tappiota ja pelaavat kaikkensa yrittäen.
Hyvä esimerkki logolle pelaamisesta oli Kookoon eilinen esitys, kun joukkue blokkasi vetoja tilanteessa, jossa peli oli heille 5-0. Tällaista peliä haluaisin TPS:n ensi kaudella myös esittävän, eikä eilisen tyylistä surffailua ja vastuun välttelyä. Voi sanoa, että eilen jokainen TPS:n pelaaja pelasi järkyttävästi alle taitojensa. Miksi näin tehdään tilanteessa, jossa joukkue tarvitsisi pisteitä mitä kipeimmin, on minulle täysi mysteeri? Tällaista esitystä en kerta kaikkiaan halua nähdä joukkueelta, jonka budjetti on yksi Liigan suurimmista mutta peliesitys yksi Liigan kehnoimmista. Siksi haluan ensi kauden joukkueeseen urallaan eteenpäin meneviä pelaajia, jotka myös ymmärtävät, että logolle pitää pelata sellaisella tavalla, että se näkyy myös katsomoon. Minulle on lähes se ja sama mistä nämä pelaajat TPS:ään roudataan, mutta kotiseuturakkaana olisihan se hienoa, jos joukkue olisi myös turkulainen eikä esim. ruotsalainen, mutta kyllä ruotsalaisetkin kelpaavat, jos pelaavat logolle.
TPS-fanit odottavat aiheellisesti organisaatiolta tekoja puheiden sijaan. Toivottavasti eivät turhaan, vaikka kaikki merkit edelleen viittaavat siihen, ettei mitään muutosta tule vaan entinen sekoilu ja vastuun pakoilu kaikilla avainpaikoilla jatkuu ensi kaudellakin. Ei hyvältä näytä, ei todellakaan.

Oisko sulla välillä heittää vaikka jotain pelaajia/nimiä, joita tepsi voisi hankkia?
 

aurajoki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, TPS
Pelaajat pitää hankkia tarkan skouttauksen perusteella, joten on aivan turha pyytää tällaiselta innokkaalta kannattajalta mitään nimiä, koska minun taitoni eivät riitä kuin korkeintaan ”teksti-tv”- skouttaukseen ja siten ei joukkuetta voi rakentaa. Toivottavasti tämä myös ymmärretään TPS:ssä eli ei enää oteta jokaista, joka vaan suostuu tulemaan, vaan itse aktiivisesti etsitään oikeat prospektit oman skouttauksen perusteella. Pelaaja-agentit ovat jo riittävästi rahastaneet TPS:ää, kun täällä ei olla osattu itse ollenkaan tietää, mitä haetaan ja millä ehdoin. Siksi esimerkiksi tämän kauden joukkue on ainakin peliesityksiin nähden 1- 1,5 miljoonaa liian kallis.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Pelaajat pitää hankkia tarkan skouttauksen perusteella, joten on aivan turha pyytää tällaiselta innokkaalta kannattajalta mitään nimiä, koska minun taitoni eivät riitä kuin korkeintaan ”teksti-tv”- skouttaukseen ja siten ei joukkuetta voi rakentaa. Toivottavasti tämä myös ymmärretään TPS:ssä eli ei enää oteta jokaista, joka vaan suostuu tulemaan, vaan itse aktiivisesti etsitään oikeat prospektit oman skouttauksen perusteella. Pelaaja-agentit ovat jo riittävästi rahastaneet TPS:ää, kun täällä ei olla osattu itse ollenkaan tietää, mitä haetaan ja millä ehdoin. Siksi esimerkiksi tämän kauden joukkue on ainakin peliesityksiin nähden 1- 1,5 miljoonaa liian kallis.

Eli sulla ei käytännössä ei ole mitään hajua pelaamarkkinoista, mutta hyviä pelaajia on saatava.

Nerokasta.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
No ei kai se hänen tehtävä ole niitä pelaajia hankkia? Sen takia teillä on siellä se UTJ.

No ei ole ei, mutta jos aurajoki ei ikinä esitä mitään nimiä, niin näiltä teksteiltä menee vaihteeksi pohja.

Sama asia kuin ihmettelisi, että miksi McDavidia ei yksinkertaisesti hankinta Ottawaan. Kyllä ottawan johdon pitäisi olla silmät auki ja hereillä.
 

Malmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sympatiat: DIF
No ei ole ei, mutta jos aurajoki ei ikinä esitä mitään nimiä, niin näiltä teksteiltä menee vaihteeksi pohja.

Sama asia kuin ihmettelisi, että miksi McDavidia ei yksinkertaisesti hankinta Ottawaan. Kyllä ottawan johdon pitäisi olla silmät auki ja hereillä.

No ei toi ole kyllä edes etäisesti sama asia, kun se ei ole edes teoriassa mahdollista, ellei Edmonton päättäisi herraa kaupata. Sen sijaan TPS:llä on varmasti mahdollisuudet ja resurssit hankkia Turkuun hyviä pelaajia. Kyllä TPS:n kokoisen seuran kannattajalla on mielestäni oikeus vaatia seuralta parempaa, kuin on vaikka tällä kaudella nähty, ilman että hänen pitäisi itse osata kertoa kenet sinne pitäisi hankkia ja millä hinnalla.

Jos mä menen Turku-halliin (en muista mikä se nykyään on nimeltään) katsomaan jotai Apassionataa, ja siellä ravaa joku kolmejalkainen koni pitkin kenttää kaataen joka saatanan esteen ja käyttäen puolet ajastaan paskoen kannattajapäädyn edessä , niin kyllä mä koen oikeudekseni sanoa, että "vittu mitä paskaa" vaikka mulla ei ole hajuakaan mitä sille konille pitäisi tehdä, tai kuka sen tilalle pitäis tuoda, jotta show olisi parempi.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
No ei toi ole kyllä edes etäisesti sama asia, kun se ei ole edes teoriassa mahdollista, ellei Edmonton päättäisi herraa kaupata. Sen sijaan TPS:llä on varmasti mahdollisuudet ja resurssit hankkia Turkuun hyviä pelaajia. Kyllä TPS:n kokoisen seuran kannattajalla on mielestäni oikeus vaatia seuralta parempaa, kuin on vaikka tällä kaudella nähty, ilman että hänen pitäisi itse osata kertoa kenet sinne pitäisi hankkia ja millä hinnalla.

Jos mä menen Turku-halliin (en muista mikä se nykyään on nimeltään) katsomaan jotai Apassionataa, ja siellä ravaa joku kolmejalkainen koni pitkin kenttää kaataen joka saatanan esteen ja käyttäen puolet ajastaan paskoen kannattajapäädyn edessä , niin kyllä mä koen oikeudekseni sanoa, että "vittu mitä paskaa" vaikka mulla ei ole hajuakaan mitä sille konille pitäisi tehdä, tai kuka sen tilalle pitäis tuoda, jotta show olisi parempi.

Se on täysin sama asia, kun ei ymmärrä, ettei se McDavid ole edes vapaana.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Ei kai McDavidin sopimustilanne nyt olekaan tämän ketjun asiaa, ja miksi hänen pitäisi sitä ymmärtääkään kun keskustellaan TPS:n ensi kauden joukkueesta?

Ymmärrät nyt varmaan tahallaan väärin tai et tiedä mitä vertauskuva tarkoittaa.
 

MustaHaukka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, #24
Ihan joka viestiä en jaksanut lukea, mutta varmaankin pointti oli se, että Tepsi joutuu maksamaan keskitason pelaajasta stara tason palkkaa. Tähti-status Sportissa ei esim. tee pelaajasta X automaattisesti samaa tähteä Turun kirkkaissa valoissa.

Mielelläni näkisin silti näitä tasonsa näyttäneitä kavereita täällä, ei siinä mitään.

Ensi kautta koskien ei ole kyllä mitään odotuksia ja se näkyy huhujen määrässä, 0-1 kpl (Kantola). Masentava ilmapiiri, en toisaalta yhtään ihmettele kun tätä kaaosta seuraa..

Toisaalta eipä Perssonin, Olssonin ja Källgreninkään sopimuksista täällä hirveästi aiemmin spekuloitu? Tai Raipen jonka sopimus tuli kyllä aika puun takaa.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Monet esittävät toiveitaan sen suhteen, millainen joukkue TPS:ään olisi ensi kaudeksi koottava. Aika iso kirjo toiveiden suhteen näyttää olevan. Omalta osaltani kaikkein eniten toivoisin, että ensi kauden joukkue pelaisi ennen muuta logolle. Suorastaan vihaan näitä selkä suorana ja veltosti pelaavia ”palkkasotureita”, joiden anti kentällä on todella surkea heille maksettaviin euroihin nähden. Ihmettelen, paljonko heille pitäisi maksaa vielä lisää, jotta he pelaisivat kaukalossa sellaisella tavalla, että katsomoon välittyisi, että vihaavat tappiota ja pelaavat kaikkensa yrittäen.
Hyvä esimerkki logolle pelaamisesta oli Kookoon eilinen esitys, kun joukkue blokkasi vetoja tilanteessa, jossa peli oli heille 5-0. Tällaista peliä haluaisin TPS:n ensi kaudella myös esittävän, eikä eilisen tyylistä surffailua ja vastuun välttelyä. Voi sanoa, että eilen jokainen TPS:n pelaaja pelasi järkyttävästi alle taitojensa. Miksi näin tehdään tilanteessa, jossa joukkue tarvitsisi pisteitä mitä kipeimmin, on minulle täysi mysteeri? Tällaista esitystä en kerta kaikkiaan halua nähdä joukkueelta, jonka budjetti on yksi Liigan suurimmista mutta peliesitys yksi Liigan kehnoimmista. Siksi haluan ensi kauden joukkueeseen urallaan eteenpäin meneviä pelaajia, jotka myös ymmärtävät, että logolle pitää pelata sellaisella tavalla, että se näkyy myös katsomoon. Minulle on lähes se ja sama mistä nämä pelaajat TPS:ään roudataan, mutta kotiseuturakkaana olisihan se hienoa, jos joukkue olisi myös turkulainen eikä esim. ruotsalainen, mutta kyllä ruotsalaisetkin kelpaavat, jos pelaavat logolle.
TPS-fanit odottavat aiheellisesti organisaatiolta tekoja puheiden sijaan. Toivottavasti eivät turhaan, vaikka kaikki merkit edelleen viittaavat siihen, ettei mitään muutosta tule vaan entinen sekoilu ja vastuun pakoilu kaikilla avainpaikoilla jatkuu ensi kaudellakin. Ei hyvältä näytä, ei todellakaan.

Tässähän tulee nimenomaan vastaan ne realiteetit kun näitä Kuruja, Karvosia ja Väyrysiä tuolla roikotetaan väkipakolla mukana. Ei taito yksinkertaisesti riitä. Millä kannuksilla nämä pelaajat jatkavat tuolla? Ei siitä sonnasta saa konvehtia vaikka kuinka tyrkyttää. Hommataan ennemmin joku Talaja tuonne niin varmasti saadaan tulostakin aikaiseksi.

Ei se Filppulan tai Korpikosken vika ole jos toiset on vähän myöhässä. TPS:n maine on tällä hetkellä niin maissa kun olla ja voi mutta näyttää että mistään ei opita. Kuka oikeasti haluaa tulla Helmisen Tepsiin? Kohta meillä on koko joukkue täynnä jotain Lakersin farmijätkiä. Ei oikein napostele sekään.

Nyt niitä tekoja eikä puheita vaan.
 

Oskar

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turkulaiset joukkueet, Rantasmikko, Gordon Bombay.
Joo, annetaan olla. Jatkakaa!

Juu annetaan vaan. En sinullekkaan millään pahalla tiuski, mutta ärsyttää kun itse tulee tänne lukemaan, jos olisi jollain jotain konkreettista sanottavaa ja sitten huomaa taas, että se onkin aurajoki kirjoitellut ilman mitään asia pohjaa.

Tännekkin on muut nimimerkit kuitenkin tuonut esille pelaajia, jotka ovat vapaana tai vapautumassa ja sitten yksi nimimerkki haukkuu kaikki lyttyyn, kun tepsi ei hanki parhaita pelaajia. Nuoria ja urallaan eteenpäin menossa olevia kyllä toivotaan, mutta kumma kun ei ole yhtäkään nimeä heittää. "joku pelaaja kuten Eemeli Suomi"

Ketkä kaikki 18-23-vuotiaat urallaan eteenpäin menijät ovat vapaana? Näistä voisi jonkun listan aurajoki tehdä ja näistä karsia potentiaaliset vaihtoehdot.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Guru on nyt pelannu Tepsissä 107 matsia ja tehnyt siinä huikeat 9 maalia. Syöttöjä en kehtaa edes ynnätä kun kalkulaattori varmaan menee jumiin.

Sitten kiroillaan kun ei maaleja tule. Kyllähän tässä kohtaa pitäisi Tepsin toimistolla katsella peiliin ja miettiä että miten meni noin niinku omasta mielestä?
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Tässähän tulee nimenomaan vastaan ne realiteetit kun näitä Kuruja, Karvosia ja Väyrysiä tuolla roikotetaan väkipakolla mukana. Ei taito yksinkertaisesti riitä. Millä kannuksilla nämä pelaajat jatkavat tuolla? Ei siitä sonnasta saa konvehtia vaikka kuinka tyrkyttää. Hommataan ennemmin joku Talaja tuonne niin varmasti saadaan tulostakin aikaiseksi.

Ei se Filppulan tai Korpikosken vika ole jos toiset on vähän myöhässä. TPS:n maine on tällä hetkellä niin maissa kun olla ja voi mutta näyttää että mistään ei opita. Kuka oikeasti haluaa tulla Helmisen Tepsiin? Kohta meillä on koko joukkue täynnä jotain Lakersin farmijätkiä. Ei oikein napostele sekään.

Nyt niitä tekoja eikä puheita vaan.

Filpulan ja Korpikosken aikana soi keskimäärin eniten omissa. Pelejä ei hävitä Kurun, Karvosen tai Väyrysen takia ketkä pelaavat 0-0 pääosin, ja tekevät rooliin nähden ok määrän tehoja. TPS kyykkää tulosyksikköön, joka tekee liian vähän maaleja suhteessa mitä omissa soi. Ykköskorin pelaajia tarvitaan ja uusisin joukkuetta kärkikentistä. Toivotaan että Kallion mainitsemat kiekollinen taito ja nopeus toteutuu tulevissa hankinnoissa. Ensi kautta rasittaa vielä Budishin ja Wirtasen sopimukset. Wirtasta voisi peluuttaa pakkina niinkuin oli jokereissa aika ajoin, jos senttereitä löytyisi markkinoilta.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Filpulan ja Korpikosken aikana soi keskimäärin eniten omissa. Pelejä ei hävitä Kurun, Karvosen tai Väyrysen takia ketkä pelaavat 0-0 pääosin, ja tekevät rooliin nähden ok määrän tehoja. TPS kyykkää tulosyksikköön, joka tekee liian vähän maaleja suhteessa mitä omissa soi. Ykköskorin pelaajia tarvitaan ja uusisin joukkuetta kärkikentistä. Toivotaan että Kallion mainitsemat kiekollinen taito ja nopeus toteutuu tulevissa hankinnoissa. Ensi kautta rasittaa vielä Budishin ja Wirtasen sopimukset. Wirtasta voisi peluuttaa pakkina niinkuin oli jokereissa aika ajoin, jos senttereitä löytyisi markkinoilta.

No ei niitä pelejä kyllä voitetakkaan. Kai heiltäkin sentään jotain odotetaan muuta kun 5+2 60 matsiin? Voihan tuolla pörrätä maailman tappiin ja pelata nolla nollaa. Sillon on parempi vaihtaa TuTon nuttuun takaisin.

Tuosta jos Fippe lähtee niin kuka sitä yyveetä pyörittää? Ei ainakaan Väyrynen, Kuru tai Karvonen. Tai mistä sitä tietää vaikka Raipe laittaa Kurun siihen. Saattaa vaan loppua kädet kesken.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo

Saksipotku

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ensi kautta rasittaa vielä Budishin ja Wirtasen sopimukset. Wirtasta voisi peluuttaa pakkina niinkuin oli jokereissa aika ajoin, jos senttereitä löytyisi markkinoilta.

Budi ja Wirtanen ovat varmaan tämän kauden osalta hinta/laatu -suhteeltaan heikoimmat värväykset. Molemmat säväyttivät viime sykysynä, mutta nyt olleet kuin varjo entisestään. Zachilla tosin ollut viime aikoina valoisampaa, joten häntä voi ehkä suunnitella vielä kakkosketjuun ensi kaudellakin. Wirtanen voisi kolmossentterinä mennä, mutta lienee niin ylihintainen ukko, etten halua liksaa edes tietää.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Wirtasesta pakki? Nyt on huikeaa jo. Kuka laitetaan kilometritehtaalle? Vaadin myös sen alkuperäisen Ridgen näyttelijän takaisin kaunareihin.
 

Viheltää

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turku + länsirannikko
Wirtasesta pakki? Nyt on huikeaa jo. Kuka laitetaan kilometritehtaalle? Vaadin myös sen alkuperäisen Ridgen näyttelijän takaisin kaunareihin.
Kuka ottaa Janin paikan kädettömänä pakkina. Wirtasen kiekollinen peli on ollut todella ala-arvoista viime aikoina, että pelkällä hyvällä tsemppauksella ja sijoittumisella ei pärjää. Pelasi jokereissa kauden 2017-2018 parhaat pelinsä puolustajana. Voisi ottaa puolustavana puolustajana isomman roolin kuin täällä keskusteluissa pyörinyt 4 sentteri. Voisi 2 parissa mennä Larssonin kanssa. Ei myös itse poissulkenut haastattelussa puolustajana jatkossa pelaamista.
 

Black Star

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juu annetaan vaan. En sinullekkaan millään pahalla tiuski, mutta ärsyttää kun itse tulee tänne lukemaan, jos olisi jollain jotain konkreettista sanottavaa ja sitten huomaa taas, että se onkin aurajoki kirjoitellut ilman mitään asia pohjaa.

No, voin kertoa että on myös hyvin ärsyttävää lukea näitä vänkäyksiä joka kerta kun Aurajoki jotain kirjoittaa. Sen jälkeen n. viisi-kymmenen nimimerkkiä aloittaa monta viestiä kestävän jankkauksen jossa vaaditaan Aurajokea tilille ja ymmärretään myös itse tahallaan väärin puolet kirjoituksista. Eikö niitä Arskajoen kirjoituksia voi vaan jättää lukematta jos ne niin raivostuttaa?

Itse asiaahan täällä on enää hyvin vähän, mutta näitä kummallisia inttämisiä on sivukaupalla. Aika hyvin pystyn kuitenkin itse olemaan tarttumatta niihin (vaikka toki juuri nyt siihen sorrunkin).

Pahoittelut siis jeesustelusta vaikka trademarkiin kuuluukin, mutta lukeekaa nyt itse noita juttujanne ja miettikää tuoko se mitään lisää tälle palstalle? Ja mitä sillä kuvitellaan saavutettavan? Ei Aurajoki muuta tyyliään vaikka kuinka jankutatte. Palsta vain saastuu silkalla paskalla.

Missä Aurajoki, siellä lokit.

----

Mitä pelaajahankintaan tulee, niin mielestäni siihen kaivataan suunnitelmallisuutta. Ei pelkästään skouttaukseen vaan siihen mitä etsitään ja miksi sekä siihen mikä on suunnitelma pelaajakohtaisesti tuon hankinnan jälkeen.

Tepsiä kun on viime aikoina seurannut niin tuntuu että vähän jokaisella toimijalla on ollut omat suunnitelmansa ja perään ei ole katsonut oikeastaan kukaan. Taas tullaan siihen kuuluisaan vastuunjakoon ja vaatimustasoon.

Erilaisia pelaajia hankitaan jotka sitten istuvat enemmän tai vähemmän huonosti valmentajan peluuttamaan pelitapaan. Lisäksi hankintaan tietyn roolin pelaajia jotka sitten istutetaan täysin eri rooliin. Välillä toki onnistutaankin mutta onko se enemmän tuuria kuin taitoa siinä kohtaa?

Toivo on että Westerlund ja Urama luo nyt Tepsiin jotain mikä toimii. Nähtäväksi jää, koska kuvio on vielä täysi mysteeri kadun miehelle.

Tämä välimallin ratkaisu (Helminen-Kallio-Westerlund-Urama - sotku) on lähinnä pelottava. En silti sano ettei voisi onnistua, mutta julkisten puheiden (lähteenä herrat itse) mukaan kaikkea muuta kuin selkeä roolijako. Teejii kuitenkin julkisesti asettanut mestaruuden tavoitteeksi eli siihen kai tätä on ensi kaudella verrattava.
 
Viimeksi muokattu:

mikkelson

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Wirtasta voisi peluuttaa pakkina niinkuin oli jokereissa aika ajoin, jos senttereitä löytyisi markkinoilta.

Tätä voisi kokeilla ensi kaudella. Nykypäivän Liigaan aivan liian kädetön hyökkääjä. Nelosketjuun tuo kuuluisi jos hyökkääjänä pelaa. Pakkina tuosta voisi saada enemmän rahoille vastinetta. Jokerien puolella tosiaan todettiin että pelasi parhaat pelinsä pakkina.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Ei niinku oikeasti. Wirtanen pakiksi? Aletaan olemaan jo melko epätoivoisessa tilanteessa jos tähän päädytään. Alle oman tasonsa on toki pelannut hyökkääjänä siitä ei kahta sanaa.

Sentteri me tarvitaan ja asap. Plus Olssonin korvaaja. Luulisi löytyvän edes vähän parempi pakki sieltä. PUOLUSTAJA eikä tuommoinen keila jonka kiertää mennen tullen ja palatessa. Niinku jotain tasoa vai voiko joku sanoa Olssonista jotain hyvää? Aivan turisti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: kopo
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös