- - - puolustus kaipaa tämän hetken tilanteessa kipeämmin ukkoja.
Puolustajat silti se isoin huoli, mutta kai siellä on jokin suunnitelma.
Pläräsin nopeasti Eliteprospectin läpi muutamien pakkihakujen kohdalta. Useimmiten se kärkiäijä on hommattu vasta heinä-elokuun paikkeilla. Toisinaan niitä oletettavasti "kovempia" hakuja on tullut niihin aikoihin kaksikin. Hakujen onnistumisprosentista voidaan tietysti olla montaa mieltä, mutta ei tässä mun mielestäni vielä näin toukokuun alkupuoliskolla kannata kirvestä kaivoon heittää.
16.07.2007 - Lee Sweatt - NCAA-haku
27.05.2008 - Kyle Klubertanz - NCAA-haku
10.06.2009 - Darcy Campbell - NCAA-haku + yksi täysi AHL-kausi
24.05.2010 - Garrett Raboin - NCAA-haku
12.08.2011 - Tomas Mojzis
01.08.2012 - Travis Ehrhardt - NCAA-haku
02.08.2012 - Hannu Pikkarainen
06.06.2013 - Shaone Morrisonn
07.08.2013 - Steven Seigo - NCAA-haku
05.05.2014 - Simon Gysbers
28.07.2014 - Jakub Nakladal
Edellisinä kahdeksana keväänä tällä päivämäärällä ainoastaan Simon Gysbers oli julkaistu vahvistus puolustusosastolle eli eiköhän tuossa kesän mittaan vielä niitä pakkejakin tipahtele. Jos nyt pitäisi veikkailla, niin toukokuun aikana julkaistaan Tomas Mojzisin jatkopahvi. Tämän panttaaminen ihmetyttää itseänikin. Tosin näillä näkymin mun pitäisi ehkä mennä kaljalle ja snookerille nk. Härkäpubin Tietotoimiston syväkurkun kanssa. Voi olla, että huomenna kuulee jotain uutta tai sitten ei!
Ei toi pakisto mun silmääni nyt niin paskalta vaikuta, jos hommat etenevät kuten aiempinakin vuosina. Tomas Mojzisin jatkosopimus, NCAA-haku + elokuussa alakerran isäntä koodinimillä shaonemorrisonn tai jakubnakladal. Koodinimihän voi olla edelleen myös henriktallinder.
Tomas Mojzis - Elmeri Eronen
Henrik Tallinder - Petteri Nummelin
Niklas Friman - NCAA
Jani Forsström - Miro Keskitalo
Jesse Dudas
Simon Gysbers + Jakub Nakladal + Markus Seikola ($$$) > Herra NCAA + Tomas Mojzis + Henrik Tallinder ($$)