Eipä kestä kauheasti loukkaantumisia tämä rosteri, mutta sama se muillakin tahtoo tänä päivänä olla.
Täytyy myös sanoa että Vahan ja Nummelinin palkkojen meneminen Morrisonnin, Parén ja Sextonin liksoihin ei ainakaan enää vaivaa minua ollenkaan.
Eihän Ristolainen saa pelata AHL:ssä, koska on alle 20-vuotias pelaaja, jolla on voimassaoleva sopimus eurooppalaisen joukkueen kanssa. Näin olen ainakin kuullut.
Nuo sanat NÄILLÄ NÄKYMIN ei kivalta kuullosta, mutta toivotaan että tänne saapuu lokakuussa vaikka rahaa lyötäisiinkin tiskiin..
Tietoa Brianin tilanteesta:
Linkki suomikiekon juttuun
Kaiketi ihan järkevää toimintaa ja saadaan rahat riittämään.
Tietoa Brianin tilanteesta:
Linkki suomikiekon juttuun
Kaiketi ihan järkevää toimintaa ja saadaan rahat riittämään.
Eihän Willsien pitänyt edes haluta pelata KHL:ssä? Nyt kuitenkin menee sinne näyttämään taitojaan ja totta munassa saa sinne sopparin jos vaan haluaa.
Asiaa.
Kausi kirjoitti:Mitä näille maksetaan, saadaanko kaikki Nummelinilla ja Vahalla?
Ehkä tämä pistää siksi vihaksi, että olen melkovarma että Willsie tuolla pärjää, näin ollen seuraavan kauden jälkeen mies ei Turussa ainakaan hetkeen pelaa. Ymmärrän kyllä miestä aivan täysin, tottakai tuossa iässä pitää tarttua KHL rahoihin jos niihin on mahdollisuus. Ymmärrän myös Vuorta, yritetään olla miehelle mieliksi, jos sitten palaisi reissultaan vaikka joskus takaisin, tämä kuvio vaan on melko erikoinen, kyllä Willsie saa hyvä kauden jälkeen suorankin pahvin KHL:ään, hän olisi saanut sen jo tänäkin kesänä, miksi tällaista puljaamista? Jos tässä kierretään jotain veropeikkoja, miksi ei normaalisti vain pätkäsopparia jonnekkin, tai vuokraa. Tätä Try-outtia en käsitä. Tämä mies tuntuu kyllä luoneen ihan uuden Try-out perinteen, tulihan hän miellekkin vähän Try-out miehenä C rinnassa johtamaan koko liigan maalipörssiä, ihme sälli.
Numpalle tarjottiin ymmärtääksei 150k, Vahalle 50-80k.
Seigo lienee todella edullinen kaveri, Paré & Sexton kalliimpia, mutta tuskin Lokkia kalliimpia. Mutuiltuna 200k ei riitä näihin kolmeen.
En sano kuin että kovin on eri lähteet meillä
En minäkään noita hokihokin summia osta, mutta jotenkin tuntuu, ettei tämä osta kolme maksa kaksi - logiikka nyt tässä toimi. Mutta kun kerran on päätetty, että liikaa pyysivät, niin sitä paskaa voi täällä viljellä siinä missä muutakin samaan aiheeseen liittyvää "kuulin kun naapuripöydässä puhuttiin" - tarinaa. Tämä polku ei johda mihinkään, annetaan olla ja kukin päätäköön itse miten tämän näkee: törkeänä kaikkien aikojen paskana vai helvetin järkevänä.