TPS kaudella 2012–2013

  • 656 827
  • 1 480

Pressiboxi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Palloseura
Lähtökohtaisesti Ross on kyllä sitä kaliiberia, jota kaivataankin.

On on on! Tajuton 176 cm/ 75 kg fysiikka korvaa plihalit mennen tullen ja on täydet 110% vapaalla Virtalan asteikolla. Varokaa vittupäät, täältä tulee Alabama Midgets, shaatana!

Ei vaite. Tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Koko passaa Pekka Virran käsitykseen täydellisestä jääkiekkoilijoista jne.
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
On on on! Tajuton 176 cm/ 75 kg fysiikka korvaa plihalit mennen tullen ja on täydet 110% vapaalla Virtalan asteikolla. Varokaa vittupäät, täältä tulee Alabama Midgets, shaatana!

Ei vaite. Tutkitaan ennen kuin hutkitaan. Koko passaa Pekka Virran käsitykseen täydellisestä jääkiekkoilijoista jne.

No joo... ymmärsitkin ehkä, että tuolla kaliiberilla tarkoitin tässä yhteydessä lähinnä miehen kykyä tehdä pisteitä. Pienihän tuo on, mutta jos jalat liikkuu rivakasti, niin sopinee Artukaisten lentokentälle jopa paremmin kuin plihalit ja hauhtoset.
 
Kuten muutkin tämän ketjun aiheet koskien Palloseuran tilannetta tulevalla kaudella. Vituttaa tulla lukemaan jotain ihme spekulointeja tai Virran johtamistaitoja tähän ketjuun, jossa uutisten tulisi olla aivan jotain muuta. Meikäläisen linkittämä nainen kuitenkin miellytti silmää...?

Jep, meikäläinen se puhui johtamistyylistä. Minun mielestäni se vaan on niin että JOS joku tiedetään kusipääksi niin sen hommiin ei tulla kaudeksi 2012-2013. Se on niin ihan työelämässäkin, ainakin ne tietävät ketä töissä käyvät...

... toisaalta mulle on ihan sama kunka paljon sua vituttaaa... haista itte.
 
Ketkä pelaajat?

Olen itsekin vastaavaa kuullut, mutta olen kuullut/lukenut vastaavaa myös esim Ken Hitchcockista, Peter Laviolettesta, Jortikasta, Dufvasta, Summasesta, J.Koivusta, Rautakorvesta, Unski Leimestä, Lauri Marjamäestä ja Jyrki Ahosta. Ylipäätään noita juttuja liikkuu varmaan jokaisesta valmentajasta, poislukien Suikkanen (ehkä jopa siitäkin). Aina kaikkea tällaista kuulee tai lukee, ja jotkut pelaajat eivät diggaa tietyistä tilanteista joita syntyy valmentajan ja itsensä välille, mutta mikä on se oikea totuus?
Esim. parin pelin koirankoppi ja joku saattaa itkeä äitilleen että onpas se paska jätkä se koutsi, tämä sitten kunnan ompeluseuran kokouksissa kertoo eteenpäin kyseistä viestiä. Tai tyttöystävälleen, joka taatusti levittää tuota läppää parhaansa mukaan tutuilleen ja puolitutuilleen. Tai faijalleen, joka sitten äänekkäästi uhoaa työpaikkansa kahvihuoneessa että poikansa on hitosti parempi pelaaja kuin mitä tuo jengi ansaitsee, ja sen jälkeen vannoo soittavansa joukkueen johtoportaaseen kertomaan tätä "huono johtaja"- juttua. Vähän paradoksaalista että jääkiekkoilijat ovat näin pehmeäpäisiä, mutta kai tuokin jokseenkin on inhimillistä.

"Johtamistyyli"- mitä Pekka tässä voisi parantaa? Tätä sietää kyllä miettiä, mutta loppupeleissä sen tietää vain äijä itse. Minä en edes tiedä millainen äijän johtamistyyli on, kuulemma on joskus mulkero jos joku on perseillyt. Kuulemma myös kehuu pelaajia kun menee hyvin. Silti, rahaa ne pelaajatkin saavat ihan vitusti siitä pelaamisesta ja jotain ammattiylpeyttä saisi mun mielestä olla. Nuo ylläolevat valmentajatkin ovat "kohtalaisen" menestyneitä, tai ainakin suuri osa heistä, joten tuo argumentti on vähän sellainen riippuu mistä vinkkelistä katsoo- tyyppinen. Omasta mielestäni siis.

Lähinnä epäurheilijamaista tuollainen pelaajan itkeminen valmentajasta tämän selän takana, eikä kyllä anna kyseisestä pelaajasta hyvää kuvaa tulevia työpaikkoja ajatellen.

Jep, tiedän kyllä että monista muistakin valkuista puhellaan samoin. Itse kun liikun Turun ulkopuolellakin niin nyt vaan olen kuullut näitä juttuja "turhan paljon" ja ehkä normaalia enemmän. Voivat olla tosin paskapuheita, en tiedä. Pelaajista ainakin Plihalin uskaltaa nyt mainita kun on jo sopparin muualle tehnyt.
Ammattiylpeyttä tarvitaan myös valmentajalta...
Se on totta että selän takana ne valitukset tehdään suomalaisessa kulttuurissa. Niin kuin mekin nyt nimimerkeillä...
 

All Behind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ristipisto, viivelähtö & Turun Palloseura
Pelaajista ainakin Plihalin uskaltaa nyt mainita kun on jo sopparin muualle tehnyt.

En tiedä lähteestäsi, mutta jos tää liittyy siihen Veikkaajan kirjotteluun, niin niihin kannattaa suhtautua vähän niin ja näin.
 

All Behind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ristipisto, viivelähtö & Turun Palloseura
Jatkoaika uutisoi Plihalin siirrosta Kärppiiin pari päivää sitten.
Linkki

En tarkottanut siirtoa. Sori kirjotin vähän epäselvästi.

Kirjotin siitä, kun Veikkaaja keväällä uutisoi Plihalin ja Virran ''huonoista'' väleistä, joista myös nimimerkki law and order tossa yllä puhui.
 

Axroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, S.Koivu
En tarkottanut siirtoa. Sori kirjotin vähän epäselvästi.

Kirjotin siitä, kun Veikkaaja keväällä uutisoi Plihalin ja Virran ''huonoista'' väleistä, joista myös nimimerkki law and order tossa yllä puhui.

En tiedä vedänkö nyt hieman mutkia suoraksi, mutta kyllä mun mielestä on helppo uskoa Virran ja Plihalin huonoja välejä koskeviin huhuihin. Speksit on kuitenkin ne, että tällaista juttua on koko ajan liikkunut. Kauden aikana Virta kommentoi jotain tyyliin "Plihalin roolista on puhuttu ja hän ymmärtää, että häneltä odotetaan enemmän". Siihen kun ynnätään, että mies haluaa pelata Suomessa (kysyntää näyttää olevan) ja on tähän asti viihtynyt täällä Turussa (ei voi oikein menestyksen perässäkään sanoa menevän kun jatkosopimus syntyi katastrofikauden jälkeen).

Muutenkin Plihalin roolista joukkueessa on puhuttu mun mielestä melko paljon. Että odotettiinko (LUE: odottiko Virta) Plihalilta sitten palkan suhteen puhtaasti tehoja (ei aloitusvoittoja, puolustussuunnan pelaamista ym.) ja esim. Laakson kohdalla voitiin vedota muihin juttuihin (pelaa AV:lla, puolustava sentteri ym.). Sinällään ymmärrettävää, että kaveri pelaa meillä 3 vuotta ja edelliset valkut ovat tyytyväisiä ja seuraava sanoo, että pitäisi lisää saada tehoja tehtyä. Kyllähän siinä vähän voisi sellainen, mitä mun nyt sitten pitää tehdä olo tulla. Plihal on kuitenkin se kaveri, joka on pelannut yhdellä polvella, taistellut minkä pystynyt ja ottanut vastaan sen 4-ketjun roolinkin, jos niin on ollut tarve.

Kuulun luultavasti poikkeuksiin, mutta mielestäni Plihal ei kyllä tälläkään kaudella ollut suuri pettymys. Tehoiltaan mies ei ollut mikään ykkössentteri, mutta milloin olisi ollut. Kyllä kai TPS tiesi jo viime kauden jälkeen mitä se saa. Tai meidän scouttauksen tuntien, ei me varmaan kyllä omia pelaajiakaan tunneta.
 

liuzka

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, ManUtd
Sanottakoon, että Virta tuli jo Kalpassa tunnetuksi, että ulkkarit joutuivat hänen hampaisiinsa todella helposti jos pisteitä ei tullut sangosta kaatamalla. Täten myös noissa jutuissa saattaa olla totuuspohjaa. Ja onhan se vähän niinkin, että ei savua ilman tulta. Toki tilanne ei välttämättä ole nii paha kuin on annettu ymmärtää.

Herää vain epäilys, että Virta + 2 kenttää ulkkareita ei voi olla toimiva ratkaisu. Ei tässä auta muuta toivoa, kuin että jokainen osapuoli on katsellut peiliä pitkät tovit kesän aikana ja ensi vuonna tullaan aivan uusin kujein.

Itse olen sitä mieltä, että joko kasataan juhlakaudelle jengi, jolla tavote on kuuden sakissa tai sitten omille nuorille rutkasti peliaikaa ja jatketään tätä rämpimistä. Mutta joku tolkku tähän touhuun on saatava. Se on varma, että 3 kentän jätkiä on turha hommata, koska ne syövät vain omilta junnuilta peliaikaa. Kaikki mitä tulee pitää olla niitä oikeita kärkimiehiä jotka vaikka ottaa joukkueen reppuselkään ja kantaa.

Birneristä ei kellään taida olla sen enempää tietoa kuin että Pelsuihin häntä ollaan oltu viemässä?
 
Itse olen nämä pahat puheet kuullut ihan "kadulla" enkä siis viittaa lehtikirjoitteluihin.
Tiedän että tässä nyt itse syyllistyn huhujen levittämiseen mutta jos "markkinoilla" liikkuu pahoja, vaikka vääriä huhuija, ne eivät edesauta rekrytointi hommia. Nykyään pelaajat tuntevat toisiaan paljon yli seurarajojen ja jos jossain mättää niin tieto kulkee nopeasti.
Nyt tosin Virta on itse valikoimassa joukkuettaan ja osannee valita sellaiset heput jotka kestävät hänen "käsittelyään".

Toivotaan että ovat paskapuheita mitä olen kuullut ja saadaan kilpailukykyinen ryhmä ensi kaudeksi kasaan.
 

Jii

Jäsen
Suosikkijoukkue
musta & valkoinen
Sen tiedän, että KalPa neuvottelee Lehkosen kanssa ja sopimus oli lähellä jo ennen U-18 kisoja. KalPa antoi pojalle rauhan keskittyä kisoihin.
Olikos täällä tähän jo vahvistus? Lehkonen on tosiaan Kalpan mies (vai poika?) seuraavat vuodet. Korviini kantautuneen tiedon mukaan Kalpa löi tiskiin sopparin ja allekirjoitusbonuksen, joka oli TPS:n junnusopimusta "hieman" parempi.

A.E. tekee paluun, Järvinen kakkosena.
 

HC Hetu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olikos täällä tähän jo vahvistus? Lehkonen on tosiaan Kalpan mies (vai poika?) seuraavat vuodet. Korviini kantautuneen tiedon mukaan Kalpa löi tiskiin sopparin ja allekirjoitusbonuksen, joka oli TPS:n junnusopimusta "hieman" parempi.

A.E. tekee paluun, Järvinen kakkosena.

Haistakaa pitkä paska siellä toimistolla!!! Vittuakos kehutte miten junnut tekee hyvää työtä ja käyttivät paikkansa hyvin! Ja nyt viimeistään lopettakaa ne puheet siitä miten luotetaan omiin poikiin ja panostetaan jatkuvuuteen! Voi helvetti, kyllä sylettää ja vituttaa.. Jotenkin raskas päivä, Järvinen (oikeesti hienoa että sai palkinnon hyvstä kaudesta ja onnea) ja nyt sitte Lehkonen.. Mitä vielä? RR?? nyt ei muuta kuin syksyn kanukkiarpoja raaputtamaan, nehän on tunnetusti onnekkaita ratkaisuja...

Mites on tuon Suomisen laita..?? Jatkaako kuitenkin meillä kun ei Ässiin kelvannut? Suojatyöpaikka kenties nyt että voidaan pysyä sanojen takana.. omat pojat ja muuta paskaa...
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Olikos täällä tähän jo vahvistus? Lehkonen on tosiaan Kalpan mies (vai poika?) seuraavat vuodet. Korviini kantautuneen tiedon mukaan Kalpa löi tiskiin sopparin ja allekirjoitusbonuksen, joka oli TPS:n junnusopimusta "hieman" parempi.

A.E. tekee paluun, Järvinen kakkosena.

Kai sitä voidaan yrittää ensi kaudella nostaa joku framelle ja menettää se sitten keväällä kädettömyyteen....

Ei ihan täysillä vakuuta tuo maalivahti kaksikko, mutta eihän se tarttekkaan kun meille tulee niin vahva puolustava puolustus.

Sitä alkaa muilta mestistä myöten tipahdella uutisia, ei haittais jos vaikka meillekkin. Vai onko siellä oikeesti niin kusisukassa tilanne, jottei mitään voi kertoa?
 

Stabiil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Vai onko siellä oikeesti niin kusisukassa tilanne, jottei mitään voi kertoa?

On. Ei kerrota kun ei ole tulijoita. Paitsi sitten heinäkuussa hätäpaskat housuun ja hommataan isolla kohinalla joku drop-out koodisanalla "Valizevic" , "Radja" mitä näitä nyt on. Julkaistaan se vielä Coachellasta tuttuna hologrammina Ruissalon päälavalla Nightwishin kanssa.

Mites noi mv:t, jos A.E. tulee, onko Norre sitten pois kuvioista taas? Kun nyt edes veskarit julkaisisivat...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Ensinnäkin ottaen kantaa tuohon case-Virtaan: Onko nyt täysin sula mahdottomuus, että vika olisi MYÖS pelaajissa, eikä vain ja ainoastaan Virrassa? Näyttää toki olevan muotia nyt tuo Virran lynkkaaminen (hänhän se on kaiken pahan alku ja loppu ja muutenkin mulkku jätkä) ja jokainen asia käännetään jo häntä vastaan..

.. Tomas Mojzis tekee virheen kentällä > Virran syytä.
.. Joku pelaaja kiukuttelee > Virran syytä, koska on niin mulkku, ei pelaajan syytä.
.. Puolustus on tuuliajolla > Virran syytä, koska se nyt vaan on hänen syytänsä eikä esimerkiksi Mika Strömbergin joka niitä puolustajia peluuttaa.
.. TPS vetelee edelleen syystä tai toisesta säästölinjalla ja pelaajarintamalla on liiankin hiljaista > Virran syytä, koska kukaan ei halua tuon mulkun joukkueessa pelata. Tässä toki pitää antaa propsit, että useat ovat toki tajunneet jo, että Virta ei muuten niitä pelaajahankintoja Tepsille hirveämmin tee.


Ja toisekseen sitten noista huhuista. Joku nimimerkki heittää palstalla "tiedon" (tai tiedon, ken tietää..), että Artturi Lehkonen on siirtymässä KalPan paitaan ja heti ollaan polttamassa Palloseuraa maantasalle. Ei ole pienintäkään mahdollisuutta, että TPS olisi venynyt omiin äärirajoihinsa pitääkseen junnun riveissään, mutta silti isipapan johdolla Artturi ollaan jo perheen sisäisesti siirretty Kuopioon eikä TPS sille asialle enää mitään voi, paitsi jos lyövät tarjouksensa täysin överiksi. Tätä sitten ilmeisesti ihmiset täällä haluavat? Ensin selvitään konkurssin partaalta ja sitten pitäisi alkaa lyömään mottipäisiä summia pöytään, koska huippulupaavan juniorin tiet ovat erkanemassa seurasta..?
Sama homma puolustajien Joonas Järvinen & Rasmus Ristolainen kohdalla. Onko esimerkiksi kukaan esittänyt faktatietoa siitä, että Järvinen kustiin omatoimisesti muualle, eikä hän vain esimerkiksi hinnoitellut itseänsä ulos joukkueesta tai halunnut vartavasten lähteä muualle ottamaan uusia askelia uransa suhteen? Ja RR55 homma on ihan samanlainen kuin Lehkosen: Jonkun palstalaisen laukausema "tieto", jonka paikkansapitävyydessä ei ole mitään takeita sen enempää, kuin esimerkiksi Jared Rossin tulemisessa Palloseuraan..

Tarkoitus ei ole syytellä tai puolustella yhtään ketään, vaan viestin pointtina oli sanoa, että jotain järkeä nyt taas niihin mouhotuksiin siellä ruudun toisella puolella. Ihminen toki on perusluonteeltaan sellainen, että jotain pitää pystyä syyttämään ja se syyllinen kaivetaan vaikka väkisin. Ja jos ei löydy oikeaa syyllistä tai siitä ei ole varmuutta, otetaan tilalle sijaiskärsijä.
Henkilökohtaisesti olen myös pettynyt Palloseuran kauteen (aka. Virran debyyttikauteen) sekä siihen, että Lehkonen on todennäköisesti vaihtamassa seuraa. En kuitenkaan viitsi pelaajasiirroista vielä napista, kun oikein mikään ei ole varmaa, joka itsessäänkin jo turhauttaa. Siitä olen kuitenkin täysin varma, että pelaajarintaman hiljaisuus ei ole Pekka Virran vika, vaikka osa tämänkin palstan henkilöistä niin haluaa olettaa..

Kivitystuomiota odotellessa...
 

Mas@

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Lassi Etelätalo
Muuten, siirtohuhuista sen verran että onhan tämä paljon jännittävämpää kuin se että kaikki uudet pelaajat tiedettäisiin ennakolta, vrt. Kärpät&Ässät. Varmasti nytkin on neuvoteltu ihan nimekkäiden pelurien kanssa kuten Krepsin ja Kallion kanssa viime keväänä mutta nyt kaikista kontakteista ei ole paukuteltu henkseleitä mediassa, ja hyvä niin.
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Pekka Virran vika

Kaikki on Pekka Virran vikaa koska a) luotsasi meidän jengin kymmenenneksi JA SE EI RIITÄ b) tiputtiin sääleissä JA SE EI RIITÄ c) pelitapa on ihan paska (hitto kun sitä kiekkoa liikutetaan eteen ja taakse ja yksikään noista jääkiekkoa ammatikseen pelaavista pelaajistamme eivät omaa riittävää taitoa tehdä näin. Silti moni heistä pelasi uransa kauden. Paradoksaalista. d) Kuulin uimahallin saunassa kun Kalervon, 83, mielestä Pekka Virta on huono motivoija koska se kuuli henkilön X sanovan niin TV:ssä, ja sen on pidettävä paikkaansa koska X kuitenkin on entinen pelaaja ja tietää mistä puhuu. Sen lisäksi kaupungilla liikkuu juttuja! Kuulemma Pekka vaatii pelaajiltaan paljon. Miettikää nyt itse, miten se kehtaa?

Nimimerkin FutureHockeyn kanssa siis oikeasti erittäin paljon samoilla linjoilla, mutta tästäkin palstasta on paikoitellen tullut jäätävämpi paikka kuin Marilynin yökerhon vessanseinä, joka aikoinaan oli koristeltu teloittamisviestein ja milloin milläkin kaiverretuin vihamanifestein.

Itsekin tahtoisin näitä vahvistuksia saada Lehkosen, Ristolaisen, Järvisen soppariperseilyihin, ja jotain konkreettista sillä saralla nimenomaan. Tää torilla / hallilla / Koulukadun ABC:ltä kuultua - ohjelmaosio kun tuppaa formaattina olemaan vähän antiikki. Yhtälailla minä voisin luoda useita nimimerkkejä erinäisille foorumeille ja kirjoitella siellä miten Ristolainen tai Kulmala neuvottelee parhaillaan X määrän SM-liigajengin kanssa, ja että syyt ovat vain ja ainoastaan siinä että TPS herättää niin suurta kiukkua tarjottuine sopimuksineen, koska niihin ei lukeutunut mottipäisiä bonuksia kuten muiden joukkueiden vastaavilla.

Edelleen, mikäli nämä kaikki huhut pitävät paikkaansa niin olen erittäin, erittäin pettynyt organisaation touhuihin. Olen tämän myös useasti tuonut julki. Kuitenkin me ollaan erittäin kyseenalaisten huhupuheiden armoilla, ja mustamaalaaminen ilman oikeasti pätevää syytä on paskaa. Oikeasti pätevä syy ei ole että nimim. kesäesa on vahvistanut sopimuksen Jatkoajan siirtohuhuketjussa, tai että on tullut samaisessa ketjussa esiin että KalPa on tarjonnut sopimusta Lehkoselle. Saatika se, että yksi nimimerkki kirjoittaa Ristolaisen olevan mahdollisesti tyytymätön sopimukseensa, koska se on vain mailat ja nuuskat + ruuat- tyyppinen. RR55:n kohdalla olen aivan varma, että osapuolet on aikoinaan tehneet junnusopparin jota on tarkoitus rukata sitten kun aika on kypsä, tai että se itsessään jo sisältää pykäliä jotka takaavat jotain varsinaisia tienestejäkin tulevalla kaudella.

Virrasta vielä. Eräs kaverini oli kokkina yhdessä nimeltämainitsemattomassa ravintolassa kun KalPa Virran johtamana taannoin oli visiitillä Turussa ja yöpyivät kaupungissa ennen satakunnan kiertueen jatkumista Raumalle. Söivät sitten kyseisessä mestassa, ja Virta oli tehnyt kuulemma jokaiseen paikallaolijaan vaikutuksen rehdillä ja humoristisella asenteellaan. Ylisti pelaajiaan, koska olivat kaataneet Tepsin Artukaisissa hyvän pelin jälkeen, ja antoi useaan otteeseen joukkueelleen kollektiivista tunnustusta. Kuulemma ulkopuolisen silmiin ja korviin vaikutti erittäin pelaajaläheiselle kaverille. - > Jakautunut persoona ja oikeasti sittenkin umpimulkku? Pakko sen on niin olla.

Seurasin muuten joskus noita KalPan vierasreissuilla kuvattuja videoita sinä aikana kun Peksi Kuopiossa vaikutti, ja on kyllä rehellisesti sanottava, että en muista kovin usein ajatelleeni että tuo valmentaja tekee tuossa johtamisessa jotain väärin. Toisin sanoen, sekin meininki näytti kovin erilaiselle kuin mitä täällä lukee / joku on kuullut.

Jared Rossista vielä, jotta saataisiin jotain aiheeseenkin liittyvää. Erittäin pieni, mutta juuri sellaista pelaajatyyppiä edustava, jota tarvittaisiin. Tulee mieleen tilastoista eräs Jamie Johnson. Ottaisin tänne koska vaan, vaikka nämä pohjois-amerikkalaiset nyt aina ovatkin vähän epävarmoja kortteja. En kuitenkaan usko, että kovinkaan paljon kovempia jannuja AHL:stä voitaisiin raahata SM-liigaan, sen sijaan uskon että tulevallekin kaudelle härmään rantautuu useita ennakko-odotuksiin nähden vaatimattomampia kavereita kuin Ross.

Sitten oli tää Sutter-huhuilu. Oliko nyt niin että se, jota TPS "havitteli" oli nimenomaan Brody etunimeltään? Jos näin niin ei missään nimessä tänne. Ei millään tasolla vakuuta minua paperilla. Sen sijaan serkkunsa / broidinsa / mikälieoli Brett olisi tervetullut, mutta eri asia on miten realistinen hänen hankintansa voisi koskaan olla. Charlotte Checkersin kapteenina toiminut viime kaudella, ihan kohtalaisen arvostetulle kaverille vaikuttaa.

Siitä olen palstaveljien kanssa samaa mieltä, että soisi jotain jo tapahtuvan pelaajarintamalla. Aika kalvavaa tämä odotus on.
 

All Behind

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ristipisto, viivelähtö & Turun Palloseura
Virrasta...

Allekirjoitan täysin Scissorsin kirjoituksen.

Ja mitä sitten Virran johtamistapoihin tulee. On ihan helvetin naurettavaa kritisoida Virran johtamistapoja, kun tältäkään palastalta yksikään ei ole tuolla pukukopissa istunut. Se on helvetin helppo kritisoida ulkoapäin, kun oikeasti ei tiedä mitä sisäpuolella tapahtuu. Paskanjauhajia riittää aina, totuuden puhujia onkin sitten vähän vähemmän.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Ja mitä sitten Virran johtamistapoihin tulee. On ihan helvetin naurettavaa kritisoida Virran johtamistapoja, kun tältäkään palastalta yksikään ei ole tuolla pukukopissa istunut. Se on helvetin helppo kritisoida ulkoapäin, kun oikeasti ei tiedä mitä sisäpuolella tapahtuu. Paskanjauhajia riittää aina, totuuden puhujia onkin sitten vähän vähemmän.

Et taida sinäkään olla se penaalin terävin kynä, jos ei allekirjoittanutkaan.

Vittuako me tänne sitten kirjoitellaan yhtään mitään, eihän meistä kukaan pelaa kentälläkään.(tosin vahvasti epäilen, jotta Virta, Salo ja Laakso kirjoittelee täällä nimimerkin turvin).

Yhtä vitun naurettavaa niitä virran johtamistapoja on puolustella, jos ainoa peruste on se, että pitää olla kopista ennenkuin voi mitään sanoa.

Pekka Virralle on myös oma ketju, jos nyt olette tuolta uskonnolliselta vouhkaamiselta huomanneet, voidaan Pekan hyviä ja huonoja puolia käydä siellä läpi. Ai vittu ei voidakkaan, kun ei olla kopista.....

Näillä siis mennään tällä hetkellä:

Vahalahti - XXX - XXX
Hattunen - XXX - Anttila
XXX(Tuomainen) - Huhtala - XXX
Virtala - Laakso - Salo

Palmroth - XXX
Vittasmäki - Seppänen
Ristolainen - XXX

Engren - Järvinen

Ollaan muuten aika tukevasti tällä hetkellä karsijan paikalla. Saako näin muuten sanoa, kun en ole pelaavassa kokoonpanossa?

Edit. Tuomaista säädetty
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
Vahalahti - XXX - XXX
Hattunen - XXX - Anttila
XXX - Huhtala - XXX
Virtala - Laakso - Salo

Palmroth - XXX
Vittasmäki - Seppänen
Ristolainen - XXX

Engren - Järvinen

Ollaan muuten aika tukevasti tällä hetkellä karsijan paikalla. Saako näin muuten sanoa, kun en ole pelaavassa kokoonpanossa?

Kyllä, ihan oikeassa olet. Seitsemällä hyökkääjällä sekä neljällä puolustajalla ei pitkälle pötkitä tässä sarjassa. Puulaki kutsuu jo kovaa vauhtia, kun näin lähellä kauden alkua ollaan näin vajaalla joukkueella liikkeellä.

E: Niin ja ei kyllä mitään Engreniä ole vahvistettu, joten taidetaan vetää Järvisellä koko kausi ja Upi varmaan tuuraa luukulla sitten.
 

Stabiil

Jäsen
Suosikkijoukkue
HC TPS
Vahalahti - XXX - XXX
Hattunen - XXX - Anttila
XXX - Huhtala - XXX
Virtala - Laakso - Salo

Eiks tonne kolmoseen ois se Tuomainen tarjolla. Ei nyt mikään supervahvistus, mutta oli sillä ihan hyviäkin otteita välillä. Vai lunastettiinko se sopimus kokonaisuudessaan HIFK:lta. Tästäkin kun on vähän kahdenlaista tietoa ollut ilmoilla.
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Kyllä, ihan oikeassa olet. Seitsemällä hyökkääjällä sekä neljällä puolustajalla ei pitkälle pötkitä tässä sarjassa. Puulaki kutsuu jo kovaa vauhtia, kun näin lähellä kauden alkua ollaan näin vajaalla joukkueella liikkeellä.

HIH, siehän hauska olet, ookko harkinnut koomikon uraa?

Siellä on monta ruutua täyttämättä, ja jos ollenkaan pelaajatirehtöörin merkit paikansa pitävät ainakin puolet ulkolaisista kyntää ja syvällä.

Jos siellä kerta on niitä loistavia hankintoja joilla kilpaillaan jopa 6 joukkoon pääsystä, miksi niitä ei julkisteta vauhdittamaan kausikorttimyyntiä? Vai onko kausi kortteja myyty no niin paljon, jottei vaan tarvitse parantaa myytävää tuotetta?
 

sunnuntai

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Newcastle united
Eiks tonne kolmoseen ois se Tuomainen tarjolla. Ei nyt mikään supervahvistus, mutta oli sillä ihan hyviäkin otteita välillä. Vai lunastettiinko se sopimus kokonaisuudessaan HIFK:lta. Tästäkin kun on vähän kahdenlaista tietoa ollut ilmoilla.

Pelaajat otin suoraan kotisivujen listasta. Katsoin siis sopimuksen keston.

Olin kyllä jo unohtanut koko pehmyt kätisen Tuomaisen. Alkoi masentamaan...
 

Scissors

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Huutonaurut nimim. sunnuntain meuhkaamiselle ja tuolle kirjaimelliselle "en ole kopista" paisuttelulle. Ei näin, tarpeetonta kaiken kaikkiaan kun jätkän lainaamissa kohdissa kirjoitellaan omia mielipiteitä tuosta tyrmäämisestä ilman perusteita. Ei mitään väärää ole siinä että tuota suoranaista nyky-TPS-ilmiötä kyseenalaistetaan, mutta tottakai kritiikkiä saa ja kuuluu antaa valmennuksen, seurajohdon ja pelaajiston suuntaan, jos sille tuntuu. En mä vaan käsitä miksi täytyy ampua sen kanssa noin hitosti yli ja meuhkata ilman valideja perusteluita. Tuo nimimerkkihassuttelukin on samaa kastia kuin jonkun älykääpiön huikea "Scissors varmaan saunoo Salon ja Laakson kanssa, mutta ei samoilla lauteilla" tms. letkautus. :D

Mutta siinä sunnuntai on oikeassa siinä että Peksiin liittyvä läpänheitto, jorina ja ne kaikki kuullut "jutut" voidaan tästedes käydä omassa ketjussaan.

Olen sunnuntain kanssa samaa mieltä siitä, että pelaajisto kaipaa jo pelkästään määrällisestikin täytettä.

Yksi asia kummastuttaa kuitenkin: Kaveri, joka paukuttaa menemään tällä palstalla oikein olan takaa silloin kun menee päin vittua, on lähdössä kauteen Palmroth ykkösparissa? Mitä mä en tässä yhtälössä nyt tajua?
 
Suosikkijoukkue
HC TPS, Lauri Tukonen
HIH, siehän hauska olet, ookko harkinnut koomikon uraa?

Siellä on monta ruutua täyttämättä, ja jos ollenkaan pelaajatirehtöörin merkit paikansa pitävät ainakin puolet ulkolaisista kyntää ja syvällä.

Jos siellä kerta on niitä loistavia hankintoja joilla kilpaillaan jopa 6 joukkoon pääsystä, miksi niitä ei julkisteta vauhdittamaan kausikorttimyyntiä?

Ei tässä mikään koomikko tarvitse olla, kun riittää vain, että analysoi sinun kirjoituksiasi.

Tällä viikolla juuri tuli tämä joidenkin mielestä turha ja joidenkin mielestä odotettu raportti ensi kauden joukkueen rakentamisesta, jossa ilmoitettiin hankintatilanteesta ja sen päämääristä sekä miksi soppareiden julkaiseminen kestää. Muistaakseni sinä itse (voin olla väärässäkin) olet toivonut, että ei huudeltaisi sieltä tepsin puolelta niitä hankintoja ennen kuin nimet ovat paperissa, vai muistanko väärin? Äläkä ymmärrä väärin, kyllä minullekin kelpaisi, että sieltä tiedotettaisiin kaiken maailman Crosbyt ja kaverit jo nyt. Kannattaa kuitenkin muistaa, että kokonaisuudessaan viime kausi sm-liigassa päättyi vasta maanantaina ja että on täysin normaalia, että tässä vaiheessa joukkueesta löytyy vielä täyttämättömiä paikkoja.

PS. Pidän tuosta sinun käyttämästä allekirjoituksesta viestiesi alla. Eipähän tarvitse joka viestissä erikseen esittää marttyyriä.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös