Kaikki on Pekka Virran vikaa koska a) luotsasi meidän jengin kymmenenneksi JA SE EI RIITÄ b) tiputtiin sääleissä JA SE EI RIITÄ c) pelitapa on ihan paska (hitto kun sitä kiekkoa liikutetaan eteen ja taakse ja yksikään noista jääkiekkoa ammatikseen pelaavista pelaajistamme eivät omaa riittävää taitoa tehdä näin. Silti moni heistä pelasi uransa kauden. Paradoksaalista. d) Kuulin uimahallin saunassa kun Kalervon, 83, mielestä Pekka Virta on huono motivoija koska se kuuli henkilön X sanovan niin TV:ssä, ja sen on pidettävä paikkaansa koska X kuitenkin on entinen pelaaja ja tietää mistä puhuu. Sen lisäksi kaupungilla liikkuu juttuja! Kuulemma Pekka vaatii pelaajiltaan paljon. Miettikää nyt itse, miten se kehtaa?
Nimimerkin FutureHockeyn kanssa siis oikeasti erittäin paljon samoilla linjoilla, mutta tästäkin palstasta on paikoitellen tullut jäätävämpi paikka kuin Marilynin yökerhon vessanseinä, joka aikoinaan oli koristeltu teloittamisviestein ja milloin milläkin kaiverretuin vihamanifestein.
Itsekin tahtoisin näitä vahvistuksia saada Lehkosen, Ristolaisen, Järvisen soppariperseilyihin, ja jotain konkreettista sillä saralla nimenomaan. Tää torilla / hallilla / Koulukadun ABC:ltä kuultua - ohjelmaosio kun tuppaa formaattina olemaan vähän antiikki. Yhtälailla minä voisin luoda useita nimimerkkejä erinäisille foorumeille ja kirjoitella siellä miten Ristolainen tai Kulmala neuvottelee parhaillaan X määrän SM-liigajengin kanssa, ja että syyt ovat vain ja ainoastaan siinä että TPS herättää niin suurta kiukkua tarjottuine sopimuksineen, koska niihin ei lukeutunut mottipäisiä bonuksia kuten muiden joukkueiden vastaavilla.
Edelleen, mikäli nämä kaikki
huhut pitävät paikkaansa niin olen erittäin, erittäin pettynyt organisaation touhuihin. Olen tämän myös useasti tuonut julki. Kuitenkin me ollaan erittäin kyseenalaisten huhupuheiden armoilla, ja mustamaalaaminen ilman oikeasti pätevää syytä on paskaa. Oikeasti pätevä syy ei ole että nimim. kesäesa on vahvistanut sopimuksen Jatkoajan siirtohuhuketjussa, tai että on tullut samaisessa ketjussa esiin että KalPa on tarjonnut sopimusta Lehkoselle. Saatika se, että yksi nimimerkki kirjoittaa Ristolaisen olevan mahdollisesti tyytymätön sopimukseensa, koska se on vain mailat ja nuuskat + ruuat- tyyppinen. RR55:n kohdalla olen aivan varma, että osapuolet on aikoinaan tehneet junnusopparin jota on tarkoitus rukata sitten kun aika on kypsä, tai että se itsessään jo sisältää pykäliä jotka takaavat jotain varsinaisia tienestejäkin tulevalla kaudella.
Virrasta vielä. Eräs kaverini oli kokkina yhdessä nimeltämainitsemattomassa ravintolassa kun KalPa Virran johtamana taannoin oli visiitillä Turussa ja yöpyivät kaupungissa ennen satakunnan kiertueen jatkumista Raumalle. Söivät sitten kyseisessä mestassa, ja Virta oli tehnyt kuulemma jokaiseen paikallaolijaan vaikutuksen rehdillä ja humoristisella asenteellaan. Ylisti pelaajiaan, koska olivat kaataneet Tepsin Artukaisissa hyvän pelin jälkeen, ja antoi useaan otteeseen joukkueelleen kollektiivista tunnustusta. Kuulemma ulkopuolisen silmiin ja korviin vaikutti erittäin pelaajaläheiselle kaverille. - > Jakautunut persoona ja oikeasti sittenkin umpimulkku? Pakko sen on niin olla.
Seurasin muuten joskus noita KalPan vierasreissuilla kuvattuja videoita sinä aikana kun Peksi Kuopiossa vaikutti, ja on kyllä rehellisesti sanottava, että en muista kovin usein ajatelleeni että tuo valmentaja tekee tuossa johtamisessa jotain väärin. Toisin sanoen, sekin meininki näytti kovin erilaiselle kuin mitä täällä lukee / joku on kuullut.
Jared Rossista vielä, jotta saataisiin jotain aiheeseenkin liittyvää. Erittäin pieni, mutta juuri sellaista pelaajatyyppiä edustava, jota tarvittaisiin. Tulee mieleen tilastoista eräs Jamie Johnson. Ottaisin tänne koska vaan, vaikka nämä pohjois-amerikkalaiset nyt aina ovatkin vähän epävarmoja kortteja. En kuitenkaan usko, että kovinkaan paljon kovempia jannuja AHL:stä voitaisiin raahata SM-liigaan, sen sijaan uskon että tulevallekin kaudelle härmään rantautuu useita ennakko-odotuksiin nähden vaatimattomampia kavereita kuin Ross.
Sitten oli tää Sutter-huhuilu. Oliko nyt niin että se, jota TPS "havitteli" oli nimenomaan Brody etunimeltään? Jos näin niin ei missään nimessä tänne. Ei millään tasolla vakuuta minua paperilla. Sen sijaan serkkunsa / broidinsa / mikälieoli Brett olisi tervetullut, mutta eri asia on miten realistinen hänen hankintansa voisi koskaan olla. Charlotte Checkersin kapteenina toiminut viime kaudella, ihan kohtalaisen arvostetulle kaverille vaikuttaa.
Siitä olen palstaveljien kanssa samaa mieltä, että soisi jotain jo tapahtuvan pelaajarintamalla. Aika kalvavaa tämä odotus on.