Puolustus on ilmeisesti melkein kasassa, onneksi.
No mikäs se puolustus sitten on, onneksi?
Puolustus on ilmeisesti melkein kasassa, onneksi.
Kakkosketjun oikeaan laitaan voisi olla tyrkyllä Tuomas Santavuori joka ei ilmeisesti jatka Porissa.
Ylösen jatkosta sen sijaan sai sellaisen kuvan, että mies todellakin vielä ensi kaudellakin jatkaisi. Siihen malliin puheli ensi kauden tilanteesta ja Kristian Järvisestä. Toki Upi varmasti ajattelee epäitsekkäästi TPS:n tulevaisuutta vaikka itse olisikin jäämässä eläkkeelle.
Mojzisia saattaa olla vaikea pitää, mutta ainahan voi toivoa. On huikea pelaaja ollut tuohon joukkueeseen, tästä(kin, mitävittua?) Arselle sulka hattuun. :D Tuli tuota viimeistä kirjoittaessa mieleen että onhan tuo Arse meille oikeita kultakimpaleitakin roudannut.
Mas@ kirjoitti:Vahalahti - X - Anttila
X - X - X
Salo - Laakso - Hattunen
Kulmala - Huhtala - Lehkonen
Laitampa oman lusikkani soppaan.
Mielestäni ensimmäinen asia on, että valmentaja kuvioon on saatava selkeä linjaus. Suomessa ei perinteisesti ole pärjättä valmentajaa koko ajan vaihtamalla. Eli mielestäni se pitää päättää jo nyt jatkammeko myös ensikauden jälkeen Virran kanssa. Jos emme jatka, niin ei tuosta joukkueesta ole mitään järkeä tehdä Virran näköistä ensikaudeksi, jolloin taas kauden päästä vaihdetaan koko joukkue. Isommissa kehissä on vara valita valmentaja joka sopii joukkueen materiaaliin, mutta Suomessa tätä mallia ollaan käytetty vähemmän.
Jotenkin veikkaan että Upi ei jää syrjään ennenkuin saa työlleen jatkajan. Eikös viime keväänä huhuiltu että Norrenaa toivottiin Upin työn jatkajaksi, mutta mies itse totesi vielä keskittyvänsä pelaajauraansa eikä mieti valmentamista.
Mä arvasin, että tuosta Birnerin arvostelusta tulee mutinaa.
Mulla ei ole mitään ulkomaalaisia pelaajia vastaan, olen jopa ollut pro Radja -liikkeen jäsen. Mutta se nyt ei vaan ole okei, että mies jolta Tepsissä odotetaan tehoja hiihtelee puolikautta Cernymäisillä tehoilla. Olkoon vaikka maailman mussukoin mies, mutta meillä on ratkaisijoita niin vähän, ettei ole varaa odotella kun puolet niistä pelaa silloin kun huvittaa.
Lähtökohtaisesti kuitenkin paljon parempaan on saumat, mutta toisaalta, kuten sanoit, on turha peluuttaa ulkkarivahvistuksen roolissa ja palkalla mikäli ei tulostakaan tule.
Tällä viikolla julkaistaan jatkosopimuksia, piti tulla jo tänään mutta jotain säätöä vielä jäljellä.
Voiko tästä päätellä, että sinun tietojen mukaan ei olla vielä lähelläkään ensi kauden sopimusten julkistamisia?
Jalasvaaran viestistä voisi päätellä, että hän on asiastaan kuitenkin aika varma(?)
Ei. Eli siis minun sanomista ei voi päätellä mitään, sillä tarkka aikataulu ei ole minun tiedossani. Teen tiedotteet aika lyhyellä varoitusajalla.
Ilmeisesti Hietarinta on eilen Auran Aaltojen haastiksessa vihjannut jotain tähän suuntaan, mutta varmuutena sitäkään ei kannata pitää.
Jortikka vihjaili Turun Sanomissa vaihtavansa Amurissa ensi kaudeksi joitain ulkomaalaispelaajia suomalaisiin. Tuli heti mieleen, että mahtaako Jortsu houkutella esim. Vahalahden tuonne.
Tämä voisi olla todennäköisin skenaario, mitä mieleeni tulee, jos Vahalahti ei TPS:ssä ensi kaudella pelaa.
Tosiaan Hietarinta näin kertoili ja lisäksi kuulin kohtuu luotettavalta lähteeltä, tosin olisi varmaan kannattanut laittaa että ilmeisesti julkaistaan tällä viikolla.Ei. Eli siis minun sanomista ei voi päätellä mitään, sillä tarkka aikataulu ei ole minun tiedossani. Teen tiedotteet aika lyhyellä varoitusajalla.
Ilmeisesti Hietarinta on eilen Auran Aaltojen haastiksessa vihjannut jotain tähän suuntaan, mutta varmuutena sitäkään ei kannata pitää.