Kyllä, hyvältä näyttää. Jopa niin hyvältä, että nyt kaivataan Pressiboxia tai jotain muuta yltiönegatiivista miestä haukkumaan Sutela, Virta, rosteri, kannattajat, halli, yleisö ja Jatkoaika alimpaan helvettiin.
Kyllä, hyvältä näyttää. Jopa niin hyvältä, että nyt kaivataan Pressiboxia tai jotain muuta yltiönegatiivista miestä haukkumaan Sutela, Virta, rosteri, kannattajat, halli, yleisö ja Jatkoaika alimpaan helvettiin.
kaikki muut (varsinkin Sute) voivat painua alimpaa helvettiin.
Kaipaatko Narvanmaata Sutelan tilalle?
En pidä itseäni yltiönegatiivisena, päinvastoin, mutta ylläolevasta kommentista olen samaa mieltä. Sutekin on toki oppinut pikkuhiljaa, mutta paljon on vielä kivistä tietä edessä hyväksi tj:ksi.Rehellisesti? Kyllä kaipaan. Narvan aikana piti ihmetellä mitä se jättää sanomatta, Suten aikana saa ihmetellä mitä se taas sanoo. Ja muistetaan kuitenkin, että Narvakin hoiti sentään aluksi hommansa hyvin.
Jatkakaahan pojat samaan malliin.
Kun kuulin kilpailijan sekoilusta, en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Näytti jo pitkän aikaa, että siellä tehdään asioita oikein, mutta katin kontit. Ne tekee sen kyllä nyt ihan itse, mutta ei paljon minua liikuta. Tämä ei tosin kuulu tähän topikkiin, mutta kunhan juohtui mieleeni.Mitä Tepsin asioiden kuntoon laittamiseen tulee, nyt olisi kenties momentum. Kilpaileva organisaatio tien vasemmalla laidalla on osoittanut oireita sisäisestä sekoilusta sekin. Tää on mun Turku!
Kun kuulin kilpailijan sekoilusta, en tiennyt itkeäkö vai nauraa. Näytti jo pitkän aikaa, että siellä tehdään asioita oikein, mutta katin kontit. Ne tekee sen kyllä nyt ihan itse, mutta ei paljon minua liikuta. Tämä ei tosin kuulu tähän topikkiin, mutta kunhan juohtui mieleeni.
TPS:n kannalta tämä on merkittävä asia. Siirtyykö Tepsiin uumoiltu raha kenties nyt TuTon taakse? Vai jääkö homma Paksalin alaisuudessa polkemaan paikalleen.
Minusta Tuton mahdollinen nousu liigaan ei olisi uhka Tepsille. Se tarkoittaisi liki täyttä tupaa kotimatseihin TPS-Tuto. Ja tietty toisinpäin, Tuto-TPS pelissä tuskin jäisi lippuja myymättä. Paikallispelit ovat niitä parhaita pelejä. Paikallispelejä on monta, joten se kasvattaisi jopa katsojakeskiarvoa eli toisi oikeasti rahaa kassaan.
Kilin vehkeet sanon minä. Muistissa on vieläkin aivan liian hyvin ne matsit jotka käytiin TuTon edellisellä liigavisiitillä. Pari ekaa paikallista yleisökin jaksoi uutuuden viehätystä tarkkailla, mutta tunnelmasta ei ollut tietoakaan kun suuret massat eivät edes tienneet miten suhtautua "uuteen" tilanteeseen.
"Turun Palloseura ja hyökkääjä Antti Reivonen ovat jatkaneet sopimustaan kevääseen 2010 asti." www.tps.fi
Hyvä avaus.
"Turun Palloseura ja hyökkääjä Antti Reivonen ovat jatkaneet sopimustaan kevääseen 2010 asti." www.tps.fi
Hyvä avaus. Ehkä sitten seuraavaksi hieman kokeneempaa kalustoa?
TPS 2008-2009
Erkinjuntti
Ramstedt
Reivonen
(Kiprusoff)
(Salak)
Järvisen nimi helvetin äkkiä tähän listaan. Oheisessa listassa näkisin myös Laineen, Sweattin ja Halosenkin.
Ja Ahon, Rauteen ja Jokisen