TPS huhut ja mutut 2012-13

  • 640 486
  • 1 309

pikkusikaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kapteenit tanskalaisen taxin takapenkillä
O'Sullivanilla oli kyllä niin iso asennevamma että se ei pelkällä Turkuun tulolla korjaannu. Muutenkin näissä lockout avuissa kannattaisi minusta pitää maltti päällä. Niin kiva kuin se fanille onkin, niin jos noita on yli kentällinen ja NHL alkaa, niin meillä menee koko konsepti ihan sekasin.

O´Sullivan ei ollut lockout-pelaaja, vaan piti olla koko kauden sopparilla HIFK:ssa. Asennevammasta olen samaa mieltä.
 

Thriller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edit. Lisätään sen verran, että tällä kertaa vuorossa on loppukauden pahvilla tulevia miehiä.

Jep, veromiehiä sisään. Loistava ajankohta mielestäni näille. Otetaan etunojaa lockoutin loppumiseen, ja jos se ei lopu niin, no, sitten pelataan pitkät pleijarit.

Itse arvaan Lintner ja/tai Mojzis.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Itse arvaan Lintner ja/tai Mojzis.

Voi kunpa arvauksesi kävisi toteen, molemmat erittäin kovia pelimiehiä, ihan kärkiäijiä just nimenomaan lockoutin loppumisenkin varalle. Etenkin Mojzis olisi mahtava kiinnitys, fanit eivät varmaan ihan hetkeen unohda kuinka kova pelimies oli kyseessä viime visiitin näytöillä. Lintnerillä kaksi peliä tällä kaudella ja mojzisilla viisi, eli peliaika varmaan maistuisi kummallekin.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Itse arvaan Lintner ja/tai Mojzis.

Minä puolestani veikkaan, että sieltä tulee hyökkääjä ja pakki. Tosin mitenkään varmaa se ei ole, että tuleeko 1 vai 2 miestä. Omat roponi laittaisin Lintner ja/tai Hannula akselille.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Minä puolestani veikkaan, että sieltä tulee hyökkääjä ja pakki. Tosin mitenkään varmaa se ei ole, että tuleeko 1 vai 2 miestä. Omat roponi laittaisin Lintner ja/tai Hannula akselille.
Pari henkilöä veikkaa Lintneriä, onko jotain perusteita tälle arvaukselle, vai ihan vain heitto, onhan toki tuttu Liigamies parilta kaudelta, eikä paljoa ole aikaa saanut tällä kaudella, mutta muuten?
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Lintner on tietysti jonkinlainen riski. Itse harkitsisin aika tarkkaan kannattaako häntä ottaa joukkueeseen. Kukaan ei kiistä miehen taitoja, mutta nöyrä joukkueen eteen pelaaminen ei tule kuuloonkaan Lintnerin kohdalla. Kysykää vaikka raumalaisilta. Ja lappeenrantalaiset voivat varmaan yhtyä tähän myös.

Hannula olisi kyllä erinomainen vahvistus koko kauden pahvilla.
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Tottakai jos vaihtoehtona on Tomas Mojzis niin siinä pitäisi kyllä jättää Lintner kyllä sitten ottamatta. Siitäkin huolimatta, että en oikein tykännyt siitä tavasta millä Tomas täältä lähti.

Taisteluvarustukselle sen verran tuosta Lintneristä, että ei siitä mitään sen kummempaa tietoa ole. Kaveri on vain itse todennut pelaavansa joko Suomessa tai Tshekissä, joten voisi hyvin kuvitella, että puolustajaa kaipaava Palloseura on ottanut yhteyttä.
 
Tottakai jos vaihtoehtona on Tomas Mojzis niin siinä pitäisi kyllä jättää Lintner kyllä sitten ottamatta. Siitäkin huolimatta, että en oikein tykännyt siitä tavasta millä Tomas täältä lähti.

Mitä tuolla viimeisellä lauseella tarkoitat? Joo hänellä loppui sopimus ja teki sitten sopimuksen KHL:ään. En näe tuossa mitään erityistä tai katkeraa. Tosin en tunne jutun taustoja tuon paremmin.
 
Kyllähän me tuohon pakistoon nyt tarvitaan se puolustavapuolustaja. Vai meinaatteko että Pikkarainen,Russell,Ristolainen,Seppänen ei aja tarpeeksi hyökkäävien pakkien asiaa? Eiköhän meillä ongelmat ole olleet omassa päässä jossa ollaan oltu täysin purjeessa, varsinkin oman maalin edessä. Lockout pelaajista huutaisin vieläkin Tallinderin perään. Mojzis myös kelpaa mutta mielummin se omanmaalin suojelija kuin hyökkäävä pakki.
 

Jay Low

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, SHL
Mitä tuolla viimeisellä lauseella tarkoitat?

Mojzisin hyvästä kaudesta jäi paska maku, kun runkosarjan lopussa otti kolmen matsin pelikiellon epäurheilijamaisella potkulla Laschiin. Oli siis poissa kauden tärkeimmistä peleistä (eli lyhyeksi jääneistä pleijareista) omasta syystään.
 

Lasipolvi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS Hifk ja Leijonat
Mitenköhän se O'Sullivan, joka IFK:sta sai kenkää? Hintalapusta en tiedä, mutta saattaisi olla hyvä haku, vaikka Hesassa ei toiminut. Millä passilla kaveri pelaa, sukunimestä päätellen saattaisi olla jopa Irlannin passi...??

Ihan hirveä pelaaja. Tulee vieläkin puistatuksia kun miettii sitä surffailua. Toivottavasti pysyy mahdollisimman kaukana Turusta.Olen muutenkin sitä mieltä, että katsotaan nyt rauhassa miten sen NHL lakon kanssa käy ja reagoidaan sitten vielä viime hetkillä jos tarvetta on.
 

Typhooni

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Calgary Flames
Olen muutenkin sitä mieltä, että katsotaan nyt rauhassa miten sen NHL lakon kanssa käy ja reagoidaan sitten vielä viime hetkillä jos tarvetta on.

Juuri tätä minäkin toivon. Kyllä tämä edestakainen pelaajaralli on omiaan sekoittamaan joukkuetta entisestään. Mentäis nyt edes pari viikkoa näillä. Olkoonkin että kentällä huseeraa sitten vaikka Friman tai Seppänen, mutta joku rauha tähän pitäis saada.

Btw, missäs se Seppänen tänään oli? Pakkaamassa laukkujaan...? Oli ilmoitettu kokoonpanoon, mutta lopulta tilalla pelasi kuitenkin Friman.
 

MAKE #89

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Btw, missäs se Seppänen tänään oli? Pakkaamassa laukkujaan...? Oli ilmoitettu kokoonpanoon, mutta lopulta tilalla pelasi kuitenkin Friman.

Mutuna sanoisin että vatsataudissa. Pajuoja puhui AA:n haastattelussa päivällä, että joukkueessa jyllää vatsatauti ja tämän vuoksi saattaa tulla vielä viime hetken muutoksia.
 

eCiuj

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Mutuna sanoisin että vatsataudissa. Pajuoja puhui AA:n haastattelussa päivällä, että joukkueessa jyllää vatsatauti ja tämän vuoksi saattaa tulla vielä viime hetken muutoksia.

Sarkasmivaroitus: Korpikoski tulee Turkuun ja tartuttaa koko joukkueeseen vatsataudin, kiitos Korppari.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Onko mitään uutta tietoa niistä loppukauden sopparilla tulevista pelaajista?
 

Jalasvaara

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS ja WSH Capitals
Onko mitään uutta tietoa niistä loppukauden sopparilla tulevista pelaajista?
Ei hätäillä siellä.

Eiköhän noista alkuviikosta jotain kuulla. Toki saattaapi olla, että otetaan vasta tauolle kaverit sisään. Nimistä ei sen kummempaa uutta tietoa ainakaan mulla ole.
 

Thriller

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Itse odottelisin myös pakki + hyökkääjä -komboa (eikä pakki ja/tai pakki kuten edellispäivänä arvailin). 6kk 7. finaaliin -aikaraja taisi mennä eilen eli eiköhän kohta ala tapahtumaan (jep jep, varmaan tosi relevantti aikaraja Palloseuralle...)
 
Toivoisin myös Locken päivittämistä kovemp.... sopivampaan kaveriin.

Toivoisin myös mahdollisten uusien kavereiden olevan kovempaa kaliiberia kaksinkamppailuissa. Varsinkin puolustuspään kaveri saisi olla puolustavapuolustaja isolla fyysisellä habituksella. Hyökkääjälle myös fyysista preesenssiä tuova pelityyli.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Ei mulla mikään hätä ole, olis vaan hyvä että joukkuetta täydennettäisiin seuraavaksi sellaisilla, jotka pelaavat kauden loppuun asti. Nytkin melkein viidesosa pelaavasta kokoonpanosta voi häipyä yhdessä yössä. Tappara matsissa olikin 5/18 kenttäpelaajista, eli yli neljäsosa. Kaksi lähti, yksi tuli tilalle seuraavaan... Tää on kuin 2000-luvun puolenvälin Jokerit, mutta vielä nopeemmassa tahdissa... (Jopa Virmane olis kateellinen tästä vaihtuvuudesta.)

Edit. en mä osaa laskea edes auttavasti... Sorry
 

Värilasiton

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Ei mulla mikään hätä ole, olis vaan hyvä että joukkuetta täydennettäisiin seuraavaksi sellaisilla, jotka pelaavat kauden loppuun asti. Nytkin melkein viidesosa pelaavasta kokoonpanosta voi häipyä yhdessä yössä. Tappara matsissa olikin 5/18 kenttäpelaajista, eli enemmän kuin viidesosa. Kaksi lähti, yksi tuli tilalle seuraavaan... Tää on kuin 2000-luvun puolenvälin Jokerit, mutta vielä nopeemmassa tahdissa... (Jopa Virmane olis kateellinen tästä vaihtuvuudesta.)

Noh, tässä vaiheessa kun juuri on julkastu, että NHL-avut ovat vapaata riistaa ainakin 30. marraskuuta asti, en kiirehtisi uusien kanssa, vaan pitäsi nyt saada pisteitä ja voittoja alle, ja sitten mahdollisesti ajaa sen myötä uusia sisään.
 

Mänizeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, New York Rangers
Noh, tässä vaiheessa kun juuri on julkastu, että NHL-avut ovat vapaata riistaa ainakin 30. marraskuuta asti, en kiirehtisi uusien kanssa, vaan pitäsi nyt saada pisteitä ja voittoja alle, ja sitten mahdollisesti ajaa sen myötä uusia sisään.

Mutta ilmeisesti verotusyistä joulukuu pelattaneen ilman Korpikoskea ja Koivua joka tapauksessa? Ja Korpikoski saattaa vaihtaa jo aiemmin maisemaa? Ei tää kovin kestävällä pohjalla ole. Mutta riski on aina bisneksessä olemassa, joten... Linja on kai valittu...
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Nyt voidaan viimein lyödä tätä Vahalahden koiraa koskeva huhumylly poikki, TPS:n verkkotoimitus kävi selvittämässä asian taustat Vahalta itseltään:

27.10.2012 Haastattelu: Ristolainen, Vahalahden koira - YouTube

Olen pettynyt.. Kuka helvetti meillä nyt sitten valmentaa jos Pajuojakin päädyttäisiin potkimaan ulos kesken kauden?! Tässä kohtaa kannattajat voisivat kerätä kolehdin jolla saataisiin Villelle koira ja vaimolle vierastalo, jossa voisi oleskella kun koira on Villen kanssa kotosalla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös