Jalasvaara
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS ja WSH Capitals
Täh, eikö kyse olekaan Marko Kiprusoffista? Olen pettynyt.
No arvasin, että jäi joku seppä muistamatta. Tosin niitäkin on kaksi samoilla nimikirjaimilla joten eiköhän ne tule molemmat.
Täh, eikö kyse olekaan Marko Kiprusoffista? Olen pettynyt.
Työsulkuneuvottelut menivät pieleen! Mahtaa Ketuttaa monta NHL-fania, tiedä vaikka moni Suruunsa Kaljoittelisi.
Jos sitten lyödään lisää löylyä ja todetaan, että saattaa tuossa olla joku muukin tulossa kuin Mikko ;)
Samanmoista kuulin toisaaltakin, uskaltaisiko joku antaa vielä lisävihjettä, että kuka se toinen sitten olisi? :P
Lupasin eräälle tepsin sisäpiiriläiselle roikkuvani hallilla todella paljon, jos varsinkin #11 sinne ilmaantuu. Mieleni tekee retkeä vuoteen 1995, jolloin olin 10-vuotias pikkutyttö. Miten lähellä tuo fiilis onkaan nyt...
Muistelen Kuulleeni että eräs Wildin kapteeni oli tuolloin 12-vuotias pikkupoika, minä 11-vuotias pikkupoika ja sinä 10-vuotias pikkutyttö.
Tulee todella mieleen nuo ajat kun mm. Saku ja Petu viillettivät TPS-paidassa ja ensimmäiset MuistiKuvat koko seuran kannattamisesta Muodostuivat Kaikkiin aisteihin..
Eiköhän se MKoivu jo tänään ilmesty Turkuun.
Tässä alkaa olla semmonen "känni päällä" (TPS on kuin se mies, jonka kaikki baarin naiset yht'äkkiä haluaa), että jos TPS ei nyt saa pisteitä tässä sarjassa, niin millainenkohan mahtaa olla krapula ja se tuskan määrä, jos parin viikon päästä pistesaldo on edelleen tämän hetkinen.
.......
Miksi en pysty nauttimaan tästä riittävästi? VOITTOJA! Mahdollisimman paljon ennen kuin nää lockout kaverit mahdollisesti häipyy...
Maajoukkuetauolla häipyy Nummelin ja Korpikoski ainakin hetkeksi... Mites muut?
Birner saattaa hylätä meidät myös samoihin aikoihin :/
Muistan kuin eilisen päivän sen fiiliksen, kun #11 teki paluun edellisen työsulkukauden aikana. En edes muista ketä vastaan pelattiin, puhumattakaan tuloksesta.
Muistaakseni Koivun maali meni tolpan kautta sisään tyhjään rysään muutama sekunti ennen loppua. Amarillon jälkipeleissä Antti Aalto ja Saku Koivu. Kyseinen matsilippukin pitäisi olla jossain tallessa nimmarilla varustettuna.Bluesia vastaan 30.12.2004, 2-0. Saku Koivu 1+1, jos nyt ei ihan hirveästi muisti ole pettänyt vanhaa miestä.
Jaahans, alkuviikosta taidetaan saada taas jotain uutisia pelaajarintamalta. Ilmeisesti joku keskitason peluri saapuu TPS-paitaan.
Jos torstaina ei ole halli täynnä ja lakanat alhaalla, niin TPS:n voi siirtää pois Turusta.