Viestin lähetti Rontti
Onneksi lähtö Raision rumimpaan lähiöön, Turkuun, on jo kohta.
Viestin lähetti Ossi
Mikä on muuten suositeltavin tankkauspiste erätauoilla?
Viestin lähetti Reverent
Riippuu tietysti paikkojenne sijainnista. Jos päädytte D-katsomoon, vaihtoehtoina ovat Daltons`tai pääsisäänkäynnin puoleinen fifties-henkinen baari, jonka nimeä en nyt muista.
Paikathan ovat A5-katsomossa. Soitin juuri liput hommanneelle kaverille, joka on sopivasti 39 °C kuumeessa. Taisi ottaa eilinen tappio henkisen hyvinvoinnin lisäksi fyysiselle puolelle. Hassua, luulisi jo olevan turtunut jatkuviin tappioihin.Viestin lähetti Reverent
Riippuu tietysti paikkojenne sijainnista. Jos päädytte D-katsomoon, vaihtoehtoina ovat Daltons`tai pääsisäänkäynnin puoleinen fifties-henkinen baari, jonka nimeä en nyt muista.
Viestin lähetti Ohmi
Onko Reverentillä/Koalalla tai muilla Jatkoajan Tepsi-faneilla jokin kantapaikka?
Viestin lähetti Koala
Itseäni rajoittaa tietty asia, alaikäisyys.
Viestin lähetti Ossi
Paikathan ovat A5-katsomossa.
Viestin lähetti Ohmi
Niinpä tiennennii, sanois savolainen. Ota näistä Jatkoaikalaisten iistä selvää kirjoitusten perusteella. No, toivottavasti nähädään silti. Minä voin tarjotan limun.
Reveret: Olkoon se sitten Metropol, jos sinne itseni saan eksytetttyä.
Minä taas luulen, ettei HPK:n voitto tänään ole kovinkaan kaukana. 20 tuntia pelien välillä ja HPK pelasi täydellä neljällä hyökkäysvitjalla koko ottelun. TPS taas joutui eilen ja joutuu tänään nojautumaan avainpelaajiinsa, joista osa (ainakin Saku) saattaa olla hiaman vajaakuntoinen loukkaantumisista johtuen. Nurmisen peluutus on valtaisaa, mutta mikäs on peluuttaessa, kaveri on erittäin kova luu, TPS:n selkeästi kovin ase tällä hetkellä. Sitä ei juuri horjuteta, keppiä antaa takaisin todella ikävästi, ajatus kulkee ja jos paikan saa, niin uskoisin että siellä lepää aika varmasti. Jonkun pitäisi ajella reilusti tätä miestä, muttei ne osaa/uskalla, kun se pelaa niin hyvin ja ikävästi. No, Jukka tekee sen itse ja peluuttaa miehen puhki, kun muilla ei kulje, mikä sopii meitille.Viestin lähetti Kaiser Soze
Tänää TPS vie ja perunakerho vikisee. Voitot 1-1 ja wärtsilän vanha diesel vasta lämpenee. TPS luistelee kerhon sunnuntaineppailijoilta jalat alta vielä tässä sarjassa.
Viestin lähetti Koala
Mikä kyseiseen paikkaan on ikäraja? Oliko limun tarjoaminen lupaus, vai pelkkä pieru saharassa, joka päättyy kylmiin tuskan kyyneliin?
Viestin lähetti Ohmi
Eiköhän niihin kaikkiin ole 18 - kai!? Kyllä se limutarjous oli lupaus, vahvempia kun ei alaikäisille saa tarjota kuin sakkorangaistuksen uhalla.
Viestin lähetti Mäkkäri67
Pystyykö joku valaisemaan, että mitä siellä Turun päässä on lippujen kanssa sählätty vai onko mitään? Huhua on näilläkin palstoilla ollut liikkeellä, mutta kukaan ei ole kertonut sen enempää. Eikö Kerhon kannattajille ole myyty lippuja samaan katsomoon vai mistä on kyse?
Itse toivoisin, että Kerhon kannattajat olisivat samassa päädyssä kuin aina aikaisemminkin Turussa. Sain ainakin helposti isolle porukalle liput kyseisestä päätykatsomosta(D2) lippupalvelun kautta, joten ihmettelen kovasti, jos jotain rajoituksia myynnissä on ollut.