Viestin lähetti Juippi
Oli kyllä jännä matsi. Nitropurkki kourassa tuli seurattua ottelu läpeensä. Ensimmäinen erä varmasti parasta Palloseuraa koko kaudelta. Huikeaa vyörytystä ja tilanne olisi voinut olla helposti paljonkin enemmän kuin 2-0 hieman paremmalla viimeistelyllä ja onnella.
Oltiinkohan me samassa pelissä ollenkaan?Näillä laseilla näytti siltä että tepsillä ei ollut muita paikkoja kuin ne mistä maalit tulivat ja nekin olivat ns. halpoja maaleja,ei mitään tekemällä tehtyjä.
Muista keskustelua aiheuttaneista jutuista omat näkemykseni ovat Norosen kaatumisen osalta suoraan takaatapäin nähtynä se että Vykoukal osui vähän Noroseen joka kaatui.Pieni kontakti,hieman liioiteltu kaatuminen.Mutta tätähän maalivahdit ovat tehneet kaikki iät ja ajat näyttääkseen että heidän reviirilleen ei tulla ja he ovat koskemattomia.
Eskelisen polvitaklausta en nähnyt kovin läheltä mutta se ei kyllä näyttänyt mitenkään erilaiselta verrattuna siihen minkälaisia vastaavia kentällä tapahtuu melkein joka pelissä.En nähnyt sitä miltään nauhoilta eli en voi sanoa sen takia asiaa varmaksi.Mutta sen voin sanoa että jos ja kun olen kentällä törkeitä polvitaklauksia nähnyt,ne kyllä erottaa vaikka kuinka kauas,kyllä ne niin selkeitä ovat.Ja tätä en sellaiseksi luokittelisi.
Sakun Eskelisen päähän kohdistuneen taklauksen näin myös erittäin läheltä ja siinä voin kyllä sanoa että kädet osuivat selvästi päähän.Vahvoilla mustavalkoisilla laseilla voisin ehkä sanoa että ei ollut tarkoituksellista,mutta kyllä se ilman värilaseja oli kyllä hieman ajojahdin makua ja vahingoittamisen maku jäi itselleni ja muutamalle muulle omalle ja vieraalle ympärillä.
Vaikka tässä nyt tuli hieman puolusteltua omia niin kyllä itse kuitenkin haluaisin kaikkien miettivän sitä mikä on loppujen lopuksi vaarallisinta näistä teoista.Filmaus,"polvitaklaus",päähän kohdistunut taklaus?Minkä haluaisit itse kokea kaikista vähiten?Itse en muista välitä mitään vaikka sattuisikin mutta päähän ei tekisi mieli ottaa yhtään ylimääräistä iskua.Kysykää Jani Nikolta miltä tuntuu kun edelleen on pää kipeä tai Pat LaFonteinilta?(meniköhän oikein?).