Viestin lähetti Old School
Taisi olla enemmän TPS-pelaajia kentällä jotka saavat kovaa palkkaa ja surffailivat tänään. vai?
Ja Vopat tuo tunnelmaa peliin, ja häntä on kiva seurata. Myös jokeri pelaajalle annettu selkäsauna oli myös rahansa väärti. Kysy vaikka Kankaanperältä sanoiko Vopat mothafucka vai löikö hän?
Edelleen taitaa ottaa koville tämän illan tappio ja se että teiltä ei kovia pelaajia oikein löydy.
Tässä olen nyt Old Schoolin kanssa samoilla linjoilla tietyssä mielessä. Minua nimittäin pisti vituttamaan eilen Tepsin totaalisen munaton esitys siinä määrin, että en meinannut unta saada. Rakas Palloseura on tällä hetkellä melkoisen hvm-joukkue, enkä tiedä miten tuohon meininkiä saataisiin lisää. Eniten näyttää tökkivän asennepuolella tiettyjen herrojen kohdalla, mm. eräs Kai Nurminen surffaili todella hienosti, palkkansa arvoinen pelaaja.
Matti Aho jatkoi hyviä otteitaan, mutta muita varsinaisia onnistujia Tepsin riveistä on vaikea kaivaa kaivamallakaan. Tyler oli pari kertaa oikeassa paikassa oikeaan aikaan, kerran reboundissa (tolppa) ja kerran mehevästi maskissa Seikolan laukauksen edessä (tolppa). Pienellä tuurilla...eäh, ei tuollaista voi millään muotoa tuurin piikkiin pistää. Jos ei pelaaminen tuon enempää kiinnosta, ei sitä voittojakaan ansaita.
HIFK:lle onnittelut voitosta, ansaitut kolme pojoa. Mitenkään loistava ei vierasjoukkuekaan ollut, mutta hyvän vieraspelin väänsivät. Vopat oli melkoisen kesy, J. Ruutu sentään yritti tuoda hieman eloa tähän suuren viihdetapahtumaan täällä jo puhuttaneella käytöksellään. Eipä siinä mitään, minä kaipaisin suomeksi sanottuna väriä tähän touhuun.
Niin, ja Toivola oli aivan perseestä. Nyt jos joku TPS-ihminen väittää Favorinin tuominneen Ässä-pelissä huonosti, haluaisin kuulla mielipiteitä Toivolan sähläämisestä.