En viitsinyt eilen yöllä matsia kommentoida, koska tuli otettua parit voiton kunniaksi.
-Harvoin on TPS ollut turkuhallissa noin aneeminen, kuin se eilen oli. Meidän onneksemme oli, sillä on todella harvinaista herkkua voittaa Turussa.
-Tom Askey, ihan ilmiliekeissä. Harvoin on IFK-maalilla ollut noin varmaa veskaria. Torstaina vielä tiputteli, mutta nyt Gatesilla oli jo todella varmat otteet ja hyvin piti kiekot hanskassaan.
-IFK pelasi jälleen samalla tavalla kuin Kärppiä vastaan, tiukasti taistellen, kuten maalien tekotavatkin osoittavat. Maassa maaten isketään kiekko sisään. Tämä on se IFK, josta minä maksan ja minä pidän.
-Fanien vuoropuhelu ei paljon onnistunut, TPS-faneja oli säälittävän vähän paikalla. Lähes ilmaislipuilla fanikatsomoon pääsee ja luulisi jotain edes kiinnostavan kannustaminen. Muutaman mölisijän voimalla mentiin. Osansa tästä paskasta kantaa myös muu turkuhallin yleisö, sillä yleensä siihen tps,tps-huutoon(tiedättehän sen huudon jota turussa on huudettu jo 200eJ.(ennen Jortikkaa)) lähtee mukaan muukin halli, mutta nyt ei. Muutenkin yleisöä oli kuin Hartwall Areenalla eli vähän hallin kokoon suhteutettuna. Tosin helpotti meidän laulujamme paljonkin, koska ne kuuluivat hemmetin hyvin.
-Lostedtin tappelu oli todellista mannaa, TPS-matsit ovat Helsingissä olleet jo todella viihdyttäviä, mutta nyt saatiin turussakin nähdä mielenkiintoista vääntöä. Lostedtille selkeä voitto, turkulaisille tärkeä amisviiksi ulos ja voiton avaimet annettiin IFK:lle.
-IFK-pelaajista ei kauheasti ole kerrottavaa, mahtavaa että esim. Petrell ottaa kovasti vastuuta, noin sen pitää mennäkin. Pakeista Schnabel jatkaa yllättämistään, todella hyvin pelissä jälleen mukana. Askeystä kuvaus edellä. Huippukundi.
-Niille parille turkulaisnatsille E tai F-katsomon yläriville sellaisia terveisiä, että olisitte vaan tulleet koittamaan, olisi ollut ilo näpäyttää. Jos näyttää natsitervehdyksiä, niin voi myös kantaa seuraukset.
P.S. Koala, toivottavasti sait.
P.P.S. Joku olisi voinut tai voisi näiden kahdeksan sivun aikana puhua jotain itse pelistäkin, ilman provoja, vaikka "käsky" onkin käynyt. Tosin JYP-IFK-ketjussa ryynibyn fanit kävivät täysin provojen voimalla, joten ei sieltä mitään järkevää voi odottakaan. Toki parin narrinkin on pitänyt tähän puuttua. Sille yhdelle ilkeälle tappara-fanille, ite oot.