TPS - Blues To 28.10.2004

  • 14 492
  • 202
Tila
Viestiketju on suljettu.

Hantta

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Pargas IF, Sport, Bajen, Maple Leafs
Tää on ennätys!!!

...siis ei oo ikinä TPS-Blues aiheuttanu näin monta sivua... Ei siis nii ikinä!
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Re: Tää on ennätys!!!

Viestin lähetti Hantta
...siis ei oo ikinä TPS-Blues aiheuttanu näin monta sivua... Ei siis nii ikinä!

Olet väärässä. Viime vuoden playoffeista ainakin viides (syystäkin, Eloranta/Philipp ja Kohn/Tuokko-tapaukset) sekä kuudes (ei mitään ihmeellisempää) keräsivät enemmän.

MacLean sai yhden ottelun pelikiellon, eli ei pelaa tänään.
 

kkiona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
Viestin lähetti tony
....ja sit kannattaa ottaa ne äitin pikkupöksyt pois silmien edestä ja kelata mistäpäin uhoaminen on tässäkin ketjussa alkanut.

...Kelasin jo! Se alko tästä! (Onkohan TPS-fani?)

Viestin lähetti Morgoth
Kuka tuon kirvesiskun takana oli? Odotellaan nyt parempia raportteja, mutta jotenkin näissä tilanteessa toivoisi, että TPSn riveissä olisi kovuutta ja että huitoja hakkataisiin jään pintaan nyrkeillä. No, ok, onhan meillä Kostajá eikä väkivalta ole ratkaisu
mihinkään, mutta **ttaa tuollaiset vain.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti L-Mies

Mutta nyt kun sivuraittelle eksyttiin niin täytyy sanoa, että Jatkoajan liigan laajennus on saanut sen aikaiseksi, että tässäkin ketjussa muihin verrattuna itse Daespoon jorinat alkavat näyttämään älykkäiltä.

Viestin lähetti Daespoo
Ja L-Mies, olen edelleen hetero eli sinun lähentelyt eivät toimi. Lähetentelysi saattaa toimia Primassa tai TPS:n saunaillassa mutta ei täällä.

Kiitos Daespoo!

En olisi itse tuota kirjoitukseni ydintä osannut paremmin tuoda esille. Ummistelit ja kruunasit sen.

L
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti kkiona
...Kelasin jo! Se alko tästä! (Onkohan TPS-fani?)

Jaa, en minä täällä kauheasti ole uhoamista nähnyt edes tuossa sinun lainauksessasi. Tony ja minä olemme vain _toivoneet_, että joku Tepsiläinen hoitaisi homman kotiin. Minä toivon myös lottovoittoa, joten pidätkö sinä minua ihmisenä joka uhoaa voittavansa lotossa?
 

Kapo

Jäsen
Viestin lähetti Ohmi
Jaa, en minä täällä kauheasti ole uhoamista nähnyt edes tuossa sinun lainauksessasi. Tony ja minä olemme vain _toivoneet_, että joku Tepsiläinen hoitaisi homman kotiin. Minä toivon myös lottovoittoa, joten pidätkö sinä minua ihmisenä joka uhoaa voittavansa lotossa?


Minä pidän kyllä näitä "Kun me saadaan Berg ja Rivet niin hakataan se, ettei tartte Bouckia siihen käyttää" tyyppisiä viestejä uhoamisena. Onkos se sitten uhoamista, että tuomme julki sen faktan että joukkueessanne ei ole paskan vertaa kovuutta?
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Re: Tää on ennätys!!!

Viestin lähetti Hantta
...siis ei oo ikinä TPS-Blues aiheuttanu näin monta sivua... Ei siis nii ikinä!

Ikävä kyllä, määrä ei tässäkään tapauksessa korvaa laatua. Siis aivan uskomattoman lapsellista "meidän isi hakkaa teidän isin"- tasoista vääntöä sivukaupalla molemmilta osapuolilta. Kurja huomata, että itseltänikin on ilmeisesti elämä niin pahasti kadoksissa, että viitsii näitä lueskella vapaa-aikanaan. Onneksi loppuu saikku ja pääsee töihin!
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti Kapo
Minä pidän kyllä näitä "Kun me saadaan Berg ja Rivet niin hakataan se, ettei tartte Bouckia siihen käyttää" tyyppisiä viestejä uhoamisena. Onkos se sitten uhoamista, että tuomme julki sen faktan että joukkueessanne ei ole paskan vertaa kovuutta?

Palloseura ei jää kovuudessa jälkeen jos verrataan bluesiin.
 

Tommy

Jäsen
Suosikkijoukkue
#17
Viestin lähetti Vanha Len
Palloseura ei jää kovuudessa jälkeen jos verrataan bluesiin.

Tuo on taas sitä uhoamista.
Palloseuran kovuus on kärpäsen paska verrattuna Bluesin kovuuteen.

TPS on aina ollut ja tulee aina olemaan se seura joka ei taklaa, se seura jossa ei tapahdu ylilyöntejä, se seura joka välttelee virheitä viimeiseen asti ja valitettavasti se seura joka pelaa Bluesia vastaan kahdeksan kertaa runkosarjassa.

Tämä oli faktaa.
 

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Kapo
Onkos se sitten uhoamista, että tuomme julki sen faktan että joukkueessanne ei ole paskan vertaa kovuutta?

Ensinnäkin tuolla sinun julkituonnillasi ei ole mitään tekemistä faktan kanssa. Toiseksi, ei tuosta saa edes uhoamista aikaiseksi. Sen sijaan kyseinen lause täyttää kaikki säälittävän provon tunnusmerkit.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti Tommy
TPS on aina ollut ja tulee aina olemaan se seura joka ei taklaa, se seura jossa ei tapahdu ylilyöntejä, se seura joka välttelee virheitä viimeiseen asti ja valitettavasti se seura joka pelaa Bluesia vastaan kahdeksan kertaa runkosarjassa.

Tämä oli faktaa.

Piti tarkastaa syntymävuotesi. Sen jälkeen en enää ihmettelekään lausuntoasi. Lisää siihen vielä, että niin pitkään kun sinä olet jääkiekkoa seurannut!

L
 

Cannibal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Klassinen kuitti

Piti tarkastaa syntymävuotesi. Sen jälkeen en enää ihmettelekään lausuntoasi. Lisää siihen vielä, että niin pitkään kun sinä olet jääkiekkoa seurannut!

Jatkoajan keskustelupalstan historia tuntee n. neljä tapaa vastata viesteihin, ja ne menevät asteittain.

1. Asiallinen vastaus

2. Provosoiva

3. Vastapuolen ikään viittaava

Ja lopuksi: Henkilökohtaisuuksiin menevä.

Olet tasolla kolme.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Viestin lähetti Tommy
TPS on aina ollut ja tulee aina olemaan se seura joka ei taklaa, se seura jossa ei tapahdu ylilyöntejä, se seura joka välttelee virheitä viimeiseen asti ja valitettavasti se seura joka pelaa Bluesia vastaan kahdeksan kertaa runkosarjassa.

Tämä oli faktaa.

En muistanutkaan, miten Blues eroaa tästä mainitsemastasi repertuaarista. Teillä on koko kausi taklattu, ylilyöty eikä virheitäkään ole vältelty...tämä kaikki vaan ei ole tapahtunut jäällä. Ei kauheasti ole varaa huudella palloseuran uran aikaisia tapahtumia jos vertaa oman joukkueen vastaaviin suorituksiin. Tosin ylilyöntejä en omalta joukkueelta kaipaakkaan.
 

L-Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Re: Klassinen kuitti

Viestin lähetti Cannibal
Olet tasolla kolme.

Ikä saattaa olla olennainen tekijä tässä yhteydessä, koska kirjoittaja on selvästikin muodostanut mielipiteensä viimeisen kuuden vuoden aikana.

Minun lisäykseni avulla hänen lopetuksensa:

Viestin lähetti Tommy

Tämä oli faktaa.

olisi ollut totuudenmukainen.

L
 

PIHLIS

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo BLUES, Kärpät
Re: Re: Klassinen kuitti

Viestin lähetti L-Mies
Ikä saattaa olla olennainen tekijä tässä yhteydessä, koska kirjoittaja on selvästikin muodostanut mielipiteensä viimeisen kuuden vuoden aikana.

Minun lisäykseni avulla hänen lopetuksensa:



olisi ollut totuudenmukainen.

L

Bluesin historiassa nyt ei ole kehumista, mutta eiköhän tällä hetkellä pelata tätä kautta.
Itse olen ainakin tyytyväinen siihen, että pelitapa on muuttunut taklaavammaksi ja sitä kautta myös viihdyttävämmäksi. Toivottavasti myös tuomarit antavat tällaisen pelin jatkua. vrt. Jarkko Ruutun kommentti neideistä viheltämässä peliä.

TPS:n pelitapa on puuduttavaa (samoin oli Virran Blues), eikä vetoa missään määrin katsojiin. Tällainen aiheuttaa yleisökatoa.

Vetoappa nyt ikään. :)
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viestin lähetti Tommy
TPS on aina ollut ja tulee aina olemaan se seura joka ei taklaa, se seura jossa ei tapahdu ylilyöntejä, se seura joka välttelee virheitä viimeiseen asti

1. SM-liigassa ei kannata taklata, koska puhtaistakin taklauksista tulee pelikieltoja, vai mitä Hulkkonen?

2. Se on seuralle vain hyvä, ettei tapahdu ylilyöntejä. Bluesille taas ylilyöntejä tapahtuu, kuka on teidän valmentaja tällä hetkellä?

3. Hyvä, jos tajutaan vältellä virheitä. Pisteistä siellä pelataan.
 

Kapo

Jäsen
Viestin lähetti Grainger
1. SM-liigassa ei kannata taklata, koska puhtaistakin taklauksista tulee pelikieltoja, vai mitä Hulkkonen?

2. Se on seuralle vain hyvä, ettei tapahdu ylilyöntejä. Bluesille taas ylilyöntejä tapahtuu, kuka on teidän valmentaja tällä hetkellä?

3. Hyvä, jos tajutaan vältellä virheitä. Pisteistä siellä pelataan.


1-3
Et ollut ilmeisesti paikalla silloin, kun IFK pehmitti JYPin täydellisesti taklauksilla ja otti voiton? tai viime kerran Blues-TPS missä Blues teki sen?

2. Pekka Rautakallio on valmentaja. Keitäs teillä pelaa siinä jengissä kun siitä ei ikinä missään mitään kirjoiteta?
Korpikoskea lukuunottamatta jengi täynnä mitäänsanomattomia nobodyjä.
 

Grainger

Jäsen
Suosikkijoukkue
La Decimoquinta
Viestin lähetti Kapo
1-3
Et ollut ilmeisesti paikalla silloin, kun IFK pehmitti JYPin täydellisesti taklauksilla ja otti voiton? tai viime kerran Blues-TPS missä Blues teki sen?

Blues pehmitti Tepsin taklauksilla? Aha.

Ei ne nyt ihan nobodyja ole.
 

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Jengihän on ihan sekaisin. Tällaistako se heikko menestys tuo mukanaan?

Jutut Bluesin fyysisyydestä ovat aikamoista tuubaa. Potentiaalia olisi vaikka mihin tällä osa-alueella ja parissa pelissä joukkue onkin pelannut rymistellen, mutta kyllähän se meno muuten on ollut yhtä munatonta fyysisellä puolella kuin muillakin osa-alueilla. No, uhoaminenhan on aina hauskaa.
 

Kapo

Jäsen
Noinhan se on.. Bluesilta fyysinen peli ollut aina, niin myös tällä kaudella säännön vahvistava poikkeus. Pointtini olikin se, että jos esim. TPS jollekkin kostolinjalle lähtee tuolla rosterilla niin kakkoseksi jää.

Eikä Blues suoraan sanottuna taklauksilla ja kovuudella Tepsiä "pehmittänyt" edellismatsissa Espoossa, mutta etulyöntiaseman sillä sai. Muilla osa-alueilla kun oltiin perinteisesti huonompia.

Ehkä olen hiukan idealisti, mutta vastustan jyrkästi tätä "ei kannata taklata kun niin ei voi voittaa ja pisteistä pelataan" -ideologiaa kun päinvastaisiakin esimerkkejä löytyy vaikka millä mitalla.

edit. Blågula: ei kai kukaan hirveästi ole Bluesin fyysisellä pelityylillä hehkuttanut? lähinnä on verrattu TPS:n vastaavaan...
 

kkiona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoon Blues
älkää nyt viittikö pelleillä!

Kyllä kai myös Bluesin kannattajat on sitä mieltä, että myös TPS on fyysinen joukkue, ja pystyy tarvittaessa kovaankin taklauspeliin! Ero on ikävä kyllä valmentajissa: Bluesissa ei ole vielä ollut sellaista valmentajaa ( Hannes Kapasta lukuunottamatta) ketä pelaajat kunniottais tarpeeksi! Jos meillä olis yhtä karismaattinen valmentaja kuin teillä, niin ei Bluesissakaan syylistyttäisi liialliseen kovuuteen! Nyt tuntuu, että pelaajat tekee kentällä lähes mitä huvittaa, ja jotkut lapselliset Bluesin kannattajat pitää sitä kovuutena! Mitä kovuutta sellanen on, että istutaan sen takia jäähyllä, ja hävitään pelejä sen takia! Bluesillakin olisi paljon enemmän pisteitä, jos olisi tarpeeksi kova valmentaja jota pelaajat kunnioittais, mutta sehän taas riippuu Bluesin TJ:stä ja myös omistajasta, joka on niin munaton, että ei voi heittää hyvää kaveriaan ulos! Jos TPS:n pelaajat saisivat huseerata vapaasti jäällä, niin tilanne kovuuden suhteen olisi varmaan fifty-sixty, joten tuollainen lapsellinen ''munien mittaaminen'' vois jo jäädä!
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
Re: älkää nyt viittikö pelleillä!

Viestin lähetti kkiona
Kyllä kai myös Bluesin kannattajat on sitä mieltä, että myös TPS on fyysinen joukkue, ja pystyy tarvittaessa kovaankin taklauspeliin!

Höpöhöpö, Hulkkonen + Bouck. Siinä on ainoat Tepsin pelaajat jotka tuohon pystyvät.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Tila
Viestiketju on suljettu.
Ylös