Viestin lähetti Koala
Tuokaaa se teiän pelaaja tänne ni me hakayaa se
Viestin lähetti Hantta
...siis ei oo ikinä TPS-Blues aiheuttanu näin monta sivua... Ei siis nii ikinä!
Viestin lähetti tony
....ja sit kannattaa ottaa ne äitin pikkupöksyt pois silmien edestä ja kelata mistäpäin uhoaminen on tässäkin ketjussa alkanut.
Viestin lähetti Morgoth
Kuka tuon kirvesiskun takana oli? Odotellaan nyt parempia raportteja, mutta jotenkin näissä tilanteessa toivoisi, että TPSn riveissä olisi kovuutta ja että huitoja hakkataisiin jään pintaan nyrkeillä. No, ok, onhan meillä Kostajá eikä väkivalta ole ratkaisu
mihinkään, mutta **ttaa tuollaiset vain.
Viestin lähetti L-Mies
Mutta nyt kun sivuraittelle eksyttiin niin täytyy sanoa, että Jatkoajan liigan laajennus on saanut sen aikaiseksi, että tässäkin ketjussa muihin verrattuna itse Daespoon jorinat alkavat näyttämään älykkäiltä.
Viestin lähetti Daespoo
Ja L-Mies, olen edelleen hetero eli sinun lähentelyt eivät toimi. Lähetentelysi saattaa toimia Primassa tai TPS:n saunaillassa mutta ei täällä.
Viestin lähetti kkiona
...Kelasin jo! Se alko tästä! (Onkohan TPS-fani?)
Viestin lähetti Ohmi
Jaa, en minä täällä kauheasti ole uhoamista nähnyt edes tuossa sinun lainauksessasi. Tony ja minä olemme vain _toivoneet_, että joku Tepsiläinen hoitaisi homman kotiin. Minä toivon myös lottovoittoa, joten pidätkö sinä minua ihmisenä joka uhoaa voittavansa lotossa?
Viestin lähetti Hantta
...siis ei oo ikinä TPS-Blues aiheuttanu näin monta sivua... Ei siis nii ikinä!
Viestin lähetti Kapo
Minä pidän kyllä näitä "Kun me saadaan Berg ja Rivet niin hakataan se, ettei tartte Bouckia siihen käyttää" tyyppisiä viestejä uhoamisena. Onkos se sitten uhoamista, että tuomme julki sen faktan että joukkueessanne ei ole paskan vertaa kovuutta?
Viestin lähetti Vanha Len
Palloseura ei jää kovuudessa jälkeen jos verrataan bluesiin.
Viestin lähetti Kapo
Onkos se sitten uhoamista, että tuomme julki sen faktan että joukkueessanne ei ole paskan vertaa kovuutta?
Viestin lähetti Tommy
TPS on aina ollut ja tulee aina olemaan se seura joka ei taklaa, se seura jossa ei tapahdu ylilyöntejä, se seura joka välttelee virheitä viimeiseen asti ja valitettavasti se seura joka pelaa Bluesia vastaan kahdeksan kertaa runkosarjassa.
Tämä oli faktaa.
Piti tarkastaa syntymävuotesi. Sen jälkeen en enää ihmettelekään lausuntoasi. Lisää siihen vielä, että niin pitkään kun sinä olet jääkiekkoa seurannut!
Viestin lähetti Tommy
TPS on aina ollut ja tulee aina olemaan se seura joka ei taklaa, se seura jossa ei tapahdu ylilyöntejä, se seura joka välttelee virheitä viimeiseen asti ja valitettavasti se seura joka pelaa Bluesia vastaan kahdeksan kertaa runkosarjassa.
Tämä oli faktaa.
Viestin lähetti Cannibal
Olet tasolla kolme.
Viestin lähetti Tommy
Tämä oli faktaa.
Viestin lähetti L-Mies
Ikä saattaa olla olennainen tekijä tässä yhteydessä, koska kirjoittaja on selvästikin muodostanut mielipiteensä viimeisen kuuden vuoden aikana.
Minun lisäykseni avulla hänen lopetuksensa:
olisi ollut totuudenmukainen.
L
Viestin lähetti Vanha Len
Palloseura ei jää kovuudessa jälkeen jos verrataan bluesiin.
Viestin lähetti Tommy
TPS on aina ollut ja tulee aina olemaan se seura joka ei taklaa, se seura jossa ei tapahdu ylilyöntejä, se seura joka välttelee virheitä viimeiseen asti
Viestin lähetti Grainger
1. SM-liigassa ei kannata taklata, koska puhtaistakin taklauksista tulee pelikieltoja, vai mitä Hulkkonen?
2. Se on seuralle vain hyvä, ettei tapahdu ylilyöntejä. Bluesille taas ylilyöntejä tapahtuu, kuka on teidän valmentaja tällä hetkellä?
3. Hyvä, jos tajutaan vältellä virheitä. Pisteistä siellä pelataan.
Viestin lähetti Kapo
1-3
Et ollut ilmeisesti paikalla silloin, kun IFK pehmitti JYPin täydellisesti taklauksilla ja otti voiton? tai viime kerran Blues-TPS missä Blues teki sen?
Viestin lähetti kkiona
Kyllä kai myös Bluesin kannattajat on sitä mieltä, että myös TPS on fyysinen joukkue, ja pystyy tarvittaessa kovaankin taklauspeliin!