Joo, 5 peliä pelattu, 3 voiton ero kärkeen, tämä kausi on taputeltu. Mestaruuskautta lukuunottamatta TPS:n alkukausi on aina ollut tuskaa. Ja sitä yhtä kautta lukuunottamatta TPS on aina selviytynyt play-offeihin. Mitä jos tapahtuu jotain niin kummallista, että TPS nappaa ensi viikolla 6 pistettä? Vielä kun on syyskuu en ole huolissani ollenkaan.
Toivottavasti pelajaat eivät ajatttele näin. Kuten moneen otteeseen sanottu, nämä pisteet ovat yhtä tärkeitä kuin pisteet jotka haetaan helmi-maaliskuussa. Voi olla että juuri tämän konttaamisen takia keväällä ollaan sijoilla 10-11 ja purraan kynsiä miettien mitäs vittua nyt.
Kyllä itse ainakin olen hyvin huolissani tästä. Jos peliesitys olisi hyvää, toisi se hieman turvaa, mutta kun peliesitykset etenkin puolustuksen osalta on aivan paskaa, ei se hirveästi lohduta.
Virralla ja Vuorella oli koko helvetin kesä aikaa etsiä tuonne puolustajia. Nyt sitten Virta itkee ja parkuu että apuja tarvitaan pakistoon..kauden alussa Virta antoi haastattelun jossa sanoi että on tyytyväinen joukkueeseen ja on itse saanut valita kaikki pelaajat. Jo tuolloin suurin osa jatkoajan TPS kirjoittajista tokaisi että tuolla pakkikalustolla ollaan kusessa mutta jostain syystä TPS ei tätä huomannut. Noh, nyt on pelattu jokunen peli, joista ei yhtään voittoa (poislukien yksi leikkilaukauskilpailu) ja periaatteessa joissa jokaisesta ollaan menetetty pisteet puolustuksen sekoilun takia (ok maalinteko tökkii myös joka aiheuttaa osan ongelmasta).
Kyllä kyrsii tuo esitys ja show jota tarjoaa tuote nimeltä HC TPS. Enkä varmasti ole ainoa..