Pajuojan saadessa jengin lentoon, ei ole enää montaakaan alle tasonsa pelaavaa pelaajaa ja alisuorittajaa. Onhan tuossa sakissa kärki pettänyt todella rankasti, mutta viime peleissä ottanut taas sitä otetta pelistä. Jos tahti pysyy samana, otteet varmaan jatkuvat hyvinä tästä eteenpäinkin. Erittäin hienoa on se, että Koskiranta, Vahalahti ja Anttila löysivät toisensa. Siitä 2-vuoden jatkopahveja käteen Anttilalle ja Vahalahdelle, niin meillä on toimiva ja tehokas kenttä pariksi vuodeksi eteenpäinkin.
---Seppänen 0+0 - Aivan jäätävää matsista toiseen
--Locke 3+11 - Laiskaa ja huonoa liikettä
-Hattunen 0+4 - Peliaikaa toki vähän, mutta silti
-Pikkarainen 1+6 - Kiekolliseksi pakiksi hommattu
Tuossa taitavat olla pahimmat alisuorittajat, pisteiden valossa. Locke jakaa kiekkoa hyvin, vaan se ei riitä, koska tehoja tarvitaan.
Onnistujat tähän asti:
+++Engren - Liigan 1.maalivahti
++Willsie - 2000-luvun parhaimpia ulkkareita ja se asenne matsista toiseen
+Virtala - Energiaa ja periksiantamattomuutta, asenne on kunnossa
Tuossa mun mielipide. Virtala pelasi ihan yhtä energisesti myös Virran alaisuudessa, ei tasonheittoja. Lockout-miehet ansaitsevat oman ketjunsa, maailmanluokan pelaajia kaikki.
Tuosta on mun mielestä hyvä jatkaa ensi viikolla. Toivottavasti taso säilyy ja YV-pelaamiseen saadaan tehoja. Kyllä tästä viivan päälle noustaan vaikka väkisin!
---Seppänen 0+0 - Aivan jäätävää matsista toiseen
--Locke 3+11 - Laiskaa ja huonoa liikettä
-Hattunen 0+4 - Peliaikaa toki vähän, mutta silti
-Pikkarainen 1+6 - Kiekolliseksi pakiksi hommattu
Tuossa taitavat olla pahimmat alisuorittajat, pisteiden valossa. Locke jakaa kiekkoa hyvin, vaan se ei riitä, koska tehoja tarvitaan.
Onnistujat tähän asti:
+++Engren - Liigan 1.maalivahti
++Willsie - 2000-luvun parhaimpia ulkkareita ja se asenne matsista toiseen
+Virtala - Energiaa ja periksiantamattomuutta, asenne on kunnossa
Tuossa mun mielipide. Virtala pelasi ihan yhtä energisesti myös Virran alaisuudessa, ei tasonheittoja. Lockout-miehet ansaitsevat oman ketjunsa, maailmanluokan pelaajia kaikki.
Tuosta on mun mielestä hyvä jatkaa ensi viikolla. Toivottavasti taso säilyy ja YV-pelaamiseen saadaan tehoja. Kyllä tästä viivan päälle noustaan vaikka väkisin!