TPS 2012-13 Runkosarjan 2. kvartaalin seurantaa

  • 49 072
  • 177

Sphinx

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Edelleenkään en puhuisi hyllytyksestä, jos kaveri on vamman takia sivussa. Asia ei muutu vaikka miten mukahassuttelisitte asialla täällä.
Ok, en tiennyt Seppäsen vammasta. Urhon selostajakin selitti miten TPS:ltä on kuusi puolustajaa sivussa (Martinez, Russell, Ehrhardt, Palmroth, Ristolainen ja kukahan se kuudes oli, ei ainakaan Seppänen...), mutta ei tosiaan luetellut Seppäsen nimeä siinä kohtaa.

Itsehän olen yrittänyt täällä Seppästä välillä jopa hieman puolustaa, ettei ihan niin huono ole kaiken aikaa ollut mitä täällä väitetään ja olin siksi yllättynyt, ettei Seppästä eilen kokoonpanossa näkynyt.
 
Suosikkijoukkue
TPS
Järkyttävät nuo Vahalahden, Koskirannan, Anttilan JYP-pelin peliajat hyökkääjille. Osaltaan tätä tehdään toki olosuhteiden pakosta, mutta kyllä tuollaisilla peliajoilla loukkaantumisriski ym. lisääntyvät. Toivottavasti joulun jälkeen laajutta tulisi ja peluutuukseen tulisi enemmän järkeä.
 

Infernal

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Järkyttävät nuo Vahalahden, Koskirannan, Anttilan JYP-pelin peliajat hyökkääjille. Osaltaan tätä tehdään toki olosuhteiden pakosta, mutta kyllä tuollaisilla peliajoilla loukkaantumisriski ym. lisääntyvät. Toivottavasti joulun jälkeen laajutta tulisi ja peluutuukseen tulisi enemmän järkeä.

Ykkösketju sai eilen rajattomasti YV-aikaa, lahoin tuloksin. Kyllä mä vähän ihmettelin kun Anttilakin veteli vaihtoja, jotka oli pituudeltaan kolmatta minuttia. Olisi jotain muutakin ylivoimakoostumusta voinut välillä kokeilla, varsinkin siinä vaiheessa kun koko ykkönen alkoi piiputtaa, ja riski omaan päähän kasvoi. Ihmeellistä peluutusta, mutta jotenkin niin tuttua tältä valmennuskolmikolta. Jos tuohon joukkueeseen tulee vielä Koivut ja Korpikoski, niin nykyinen ykkösketju saa istua penkillä, se on varma.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös