Hyökkääjä ulkomailta?
Joku hyökkääjä tulossa Tepsiin? Saa olla todella hyvä hyökkääjä, jos aiotaan ensi kaudella pärjätä. Harvemmin olen ollut näin huolestunut tepsin kokoonpanosta, mutta nyt alkaa huolestuttaa. Mitään ei kuulu mistään suunnasta.
Olen tässä ajatellut, että pitäisikö Mikko Koivulle antaa ensi kaudella näytön paikka, oikea kunnon sellainen. Olen seurannut miehen otteita jo pitkään, mutta en ole oikein vakuuttunut. Jotain erikoista on koivussa oltava, koska se varattiin pienellä numerolla. Vai johtuuko numero siitä, että sitä vain seurataan enemmän veljensä takia. Pleijareissa se väläytteli osaamistaan ja oli mielestäni Tepsin yksi parhaista viime peleissä. Joskus vain tuntuu, että mies ei saa itsestään kaikkea irti. Yksi syy siihen voi olla turhautuminen pieneen peliaikaan. Jos herra on yksi ikäkautensa parhaista pelaajista Suomessa/maailmassa niin silloin peliaikaa pitäisi tulla paljon. Toisaalta ilman näyttöjä ei tule peliaikaa.
Tämän hetken tepsin senttereistä Koivu on kuitenkin mielestäni ykkönen. Uskonkin, että hänelle lupailtiin sopimusta tehtäessä, että vastuuta tulee lisää, muuten hän ei olisi Turkuun jäänyt. Hieman on teksti ristiriitaista, mutta niin on ajatuksetkin Koivusta. Vahvistuksia kuitenkin kaivataan ja hyviä sellaisia. Jokerit käsittääkseni julkistaa tänään (?) ensi kauden joukkueensa ja siitä saa aika hyvin selville, että kuinka kauhuissaan tässä pitää oikein olla. Olen aika varma siitä, että Jokerit on kova ensi kaudella. Sinne löytyy vetovoimaa, Turkuun taas ei. En tiedä mistä se on kiinni. Rahastako? Siitä ei saisi olla kiinni. Rahaa täytyy käyttää, jos aikoo menestyä.