Tottenham Hotspur FC

  • 38 586
  • 258

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
massimo kirjoitti:
Uefan edustajat neuvottelevat asiasta alkuviikosta. Ilmeisesti myös Spursin edustajille esitetään vaihtoehtoja.

Juu. Vaihtoehdot ilmeisesti on joko vapaalippu seuraavalle kierrokselle tai pelit Feyenoordin lohkossa seuraavaksi sijoittunutta vastaan.
 

Bo'er

Jäsen
Carling Cup semi-final

Näyttää spurs johtavan 50min jälkeen 2-0 Arsenalia vastaan. Tällaista infoa Tottenhamin sivujen live match tracker ilmoittaa:

"17.11: SUB - SPURS. Keane for injured Berbatov."

Toivottavasti ei mitään pahempaa. Berbatov teki muuten tuon 1-0 maalin ja toinen tuntuisi olevan oma maali.
 

Puster

Jäsen
Babtista teki sitten juuri toiseenkin päähän maalin ja muutenkin toinen jakso on ollut selvästi Arsenalin painostusta. Andy Greyn legendaarisin sanoin, tasoitus roikkuu ilmassa. Ensimmäisellä puoliskolla Spurseilla oli kyllä omat paikkansa pistää tämä selväksi.

Ja tuo Berbatovin loukkaantuminen oli joku (lievä) lihasrevähdys. Reilu 5 minuuttia oli Keanella aikaa lämmitelläkin ennen kentälle tuloaan ja samaan aikaan Berbatov hölkkäili kentällä.
 

Bo'er

Jäsen
Puster kirjoitti:
Babtista teki sitten juuri toiseenkin päähän maalin ja muutenkin toinen jakso on ollut selvästi Arsenalin painostusta.

......

Ja tuo Berbatovin loukkaantuminen oli joku (lievä) lihasrevähdys. Reilu 5 minuuttia oli Keanella aikaa lämmitelläkin ennen kentälle tuloaan ja samaan aikaan Berbatov hölkkäili kentällä.

Tästä tulee vielä karvas tappio, kohta on sellanen paniikki taas päällä....muistan vieläkin sen paniikin joskus aikoinaan, kun johdettiin ManU:a vastaan 4-0 ja kun yksi maali tuli omiin niin siitä se lähti.

No hyvä jos mistään pahemmasta ei ole kyse ton Berbatovin suhteen.

Nyt toi samperin live seurantakin vielä meni nurin, sydän kurkussa odotellaan väliaikoja.
 

Bo'er

Jäsen
Niinpä tietysti...samperi soikoon. Tuntuu, että spurs osaa pelata vieläkin huonommin johtoasemassa kuin Suomen lätkämaajoukkue Ruotsia vastaan.
 

steepler

Jäsen
Suosikkijoukkue
chelsea, The Ohio State Buckeyes

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
No niin. Siirtoikkuna on sulkeutunut vihdoin ja viimein. Alkoikin olla jo hieman rasittavaa luettavaa... Kuten tuolta tähän ketjuun kerätystä listasta voi katsoa, niin yhteenveto tapahtumista on, että Spursiin saapuvaksi liitettiin huhuissa yhteensä 65(!) pelaajaa ja ulos päin olisi ollut menossa 16 pelaajaa yhteensä 45:een eri seuraan ja lisäksi Jol Chelseaan. Että sillä tavalla... Oikeassa elämässä lopputulos oli seuraava:

Sisään:
Taarabt
Alnwick
Rocha
Parrett (vahvistamaton?)

Ulos:
Fulop
Davenport
Davids
Yeates (laina)
Ziegler (laina)

Eli oikeastaan ei mitään kauhean merkittävää. Lähinnä nuoria lupauksia sisään, pientä säätöä jollain tietyllä pelipaikalla (Fulop-Alnwick, Davenport-Rocha) ja ylijäämiä pois. Ts. paljon melua tyhjästä. Jos huhuista jotain kommentoisi, niin aika hyvin loppujen lopuksi noi oikeasti toteutuneet olivat tiedossa vähintään viikkoa ennen, mutta sen lisäksi oli huomattava osa aivan täyttä kukkua. Niin kuin yleensä...
 

Eddie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät & kaikki karsintasarjat
Kyllähän tuonne keskikentän keskustaan olis toivonu jotain ukkoa jolla on vähän meriittejä, mutta ei niin ei. Suhteellisen tuskainen loppukaudesta tullee..
 

Corkscrew

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Keskikenttä olisi todella tarvinnut vahvistusta. Kun kukaan ei osaa oikein rakentaa, jatkuu Tottenhamin tämän kauden trendi lähes varmuudella loppuun asti. Näennäinen hallinta ilman riittävän hyviä viimeisiä syöttöjä saa aikaan illuusion, että peliä hallittiin suvereenisti mutta onni ei ollut myötä tekopaikoissa. Tätä se on kuitenkin ollut jo pidemmän aikaa. Maalinteko perustuu lähinnä Berbatovin, Defoen ja Lennonin yksilösuorituksiin. Teemu Tainio on ihan hyvä syöttäjä rikkovaksi kk-mieheksi, mutta ei miehestä pelintekijäksi ole. Ja silti on siinä hommassa joukkueen parhaita, ei hyvältä vaikuta.
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Turisti-infoa kysellen liikkeellä. Olen suunnitellut ottelumatkaa White Hart Lanelle ensi kuussa. Onko jollakin Jatkislaisella 1000$ käytännön vinkkejä, minne kannattaa itsensä majoittaa ja onko lippujen saatavuuksissa ollut jotain erityistä.

Alustavasti olen katsellut majoitusta jostain Hyde Parkin liepeiltä, sillä tarkoitus olisi tutustua Lontooseen myös muutoin, kuin Valioliiga-futiksen kannalta. Lippujen varaustilannetta seuraan Tottenhamin oman lipunmyynnin kautta. Liittyykö tuohon jotain erityistä? Jakakaa viisautta, jos sitä löytyy. Joko tähän ketjuun, tai YV:llä.
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Anadigi kirjoitti:
Turisti-infoa kysellen liikkeellä. Olen suunnitellut ottelumatkaa White Hart Lanelle ensi kuussa. Onko jollakin Jatkislaisella 1000$ käytännön vinkkejä, minne kannattaa itsensä majoittaa ja onko lippujen saatavuuksissa ollut jotain erityistä.

Alustavasti olen katsellut majoitusta jostain Hyde Parkin liepeiltä, sillä tarkoitus olisi tutustua Lontooseen myös muutoin, kuin Valioliiga-futiksen kannalta. Lippujen varaustilannetta seuraan Tottenhamin oman lipunmyynnin kautta. Liittyykö tuohon jotain erityistä? Jakakaa viisautta, jos sitä löytyy. Joko tähän ketjuun, tai YV:llä.

Onko sinulla jotain tuttuja siellä, jonka kautta saat liput? Veikaan, että muuten saattaa olla aivan helvetin vaikeaa... Spursin pelit on nimittäin aina käytännössä loppuunmyytyjä ja ainoat "julkiseen jakeluun" ehtivät liput tuppavat olemaan mustanpörssin lippuja. Muut menee kausariporukalle ja seuran jäsenille. Itse olen joka kerta hommannut liput matkatoimiston kautta, kun ei ole suhteita paikalle. Kallistahan se on, mutta ei auta :(

Jos jotain majoitusvinkkejä pitäisi antaa, niin itse koittaisin King's Crossin lähelle. King's Crossin aseman kautta kulkee käytännössä kaikki Lontoon metrolinjat, joten sieltä on helppo mennä ihan minne vaan ja esimerkiksi Heathrown lentokentältä pääsee metrolla suoraan King's Crossille (ja päin vastoin) halvalla. Taisi olla Victoria Line, ei muista ulkoa, mutta kuitenkin... Lisäksi siinä on Eustonin linkkariasema aivan vieressä ja esimerkiksi Oxford Streetille pääsee ihan kävelemälläkin. Muutenkin vaikuttaa ihan leppoisalta alueelta, vaikkakin Euston Road on aika vilkkaasti liikennöity. Toki Hyde Parkin tienoiltakin löytyy ihan hyviä hotelleja ainakin Bayswaterista siitä puiston pohjoispuolelta. Yleisesti ottaen Lontoon on kiva kaupunki kierrellä ihan kävellen.
 

Bo'er

Jäsen
Anadigi kirjoitti:
Lippujen varaustilannetta seuraan Tottenhamin oman lipunmyynnin kautta. Liittyykö tuohon jotain erityistä? Jakakaa viisautta, jos sitä löytyy. Joko tähän ketjuun, tai YV:llä.

Minä hommasin liput aikoinani hieman "epävirallista" kautta. Tottenhamin sivuilta etsin jonkun myyntimanagerin nimen ja kokeilin josko etunimi.sukunimi@spurs.co.uk olisi käytössä ja kysyin, että kun Suomesta asti olen tulossa niin olisikohan lippuja tarjolla. Noin päivän viiveellä tuli ystävällinen vastaus, että laittavat liput tulemaan postitse, kunhan saavat osoitteen ja luottokorttitiedot.

En tiedä, kuinka tyytyväisiä siellä spursin toimistossa oltiin, kun moista keinoa käytin, mutta homma pelasi hienosti. Eikä kenelläkään huijarilla sattunut edes olemaan kyseistä e-mail osoitetta käytössään.
 

Pateettinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit & Kiekko-Vantaa
Charlie Horse kirjoitti:
Onko sinulla jotain tuttuja siellä, jonka kautta saat liput? Veikaan, että muuten saattaa olla aivan helvetin vaikeaa...

Tähän mennessä on Spursin peleihin saanut liput ihan mainiosti soittamalla Spursin lipunmyyntiin, brittikaverin avulla tai tämän sivun kautta: https://www.seatbooker.net/thfc/
Näyttäisi olevan vielä hajapaikkoja viikonlopun Bolton-peliin. Pääpointtihan on yksinkertaisesti se, mitä haluaa nähdä - johonkin Chelsean tai Arsen peleihin White Hart Lanelle pääsee tosiaan, jos viitsii maksaa paljon. Sen sijaan muihin otteluihin saanee lippuja, kun tilaa ne heti, kun tulevat yleiseen myyntiin. Itse mietin tuossa maalis-huhtikuun vaihdetta, jolloin kävisi katsomassa sekä QPR:n että Spursin (Readingia vastaan) pelit.

Jos jotain majoitusvinkkejä pitäisi antaa, niin itse koittaisin King's Crossin lähelle. King's Crossin aseman kautta kulkee käytännössä kaikki Lontoon metrolinjat, joten sieltä on helppo mennä ihan minne vaan ja esimerkiksi Heathrown lentokentältä pääsee metrolla suoraan King's Crossille (ja päin vastoin) halvalla.

Olen suosinut noita Bayswater/Paddington-alueen hotelleja, mm. Circle- ja Central-linen tuubit menevät läheltä. Lisäksi Heathrow'lta pääsee Paddingtonin juna-asemalle n. 15 minuutissa Heathrow Expressilla, joka on hiukan kalliimpi junayhteys, mutta mukavampi ja nopeampi kuin useasti täysi Piccadilly Line. Toisaalta hotellin sijainti on ihan makuasia, sillä maanalaisverkosto on varsin hyvä Zone 1:n alueella (, mistä hotellit/nähtävyydet pääasiassa löytyvät). Central Linella pääsee kätevästi Liverpool Streetille ja siitä paikallisjunalla White Hart Lanen asemalle.
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Pateettinen kirjoitti:
Olen suosinut noita Bayswater/Paddington-alueen hotelleja, mm. Circle- ja Central-linen tuubit menevät läheltä. Lisäksi Heathrow'lta pääsee Paddingtonin juna-asemalle n. 15 minuutissa Heathrow Expressilla, joka on hiukan kalliimpi junayhteys, mutta mukavampi ja nopeampi kuin useasti täysi Piccadilly Line. Toisaalta hotellin sijainti on ihan makuasia, sillä maanalaisverkosto on varsin hyvä Zone 1:n alueella (, mistä hotellit/nähtävyydet pääasiassa löytyvät). Central Linella pääsee kätevästi Liverpool Streetille ja siitä paikallisjunalla White Hart Lanen asemalle.

Joo, molempia on kokeiltu. Itse olen tullut siihen tulokseen, että menen mielummin tubella. Metro maksaa 5£ "keskustaan" ja kun Heathrow:lta pääsee "päättäriltä" kyytiin, niin aina pääsee istumaan. Aikaa menee noin 30-40min riippuen vähän minne päin menee, mutta mikäs siinä on hämmästellessä, jos/kun ei ole hengenhätä. Heathrow Express maksaa 21£ Paddingtonille ja kestää tosiaan noin 15min. Mutta nämä on makukysymyksiä... WHL:lle olen suunnistanut metrolla. Victoria Line Seven Sistersin asemalle (noin 20min "keskustasta") ja sieltä kävellen stadionille. Patikkamatkaa tulee ehkä noin 1,5km.
 
Viimeksi muokattu:

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Anadigi kirjoitti:
Turisti-infoa kysellen liikkeellä. Olen suunnitellut ottelumatkaa White Hart Lanelle ensi kuussa. Onko jollakin Jatkislaisella 1000$ käytännön vinkkejä, minne kannattaa itsensä majoittaa ja onko lippujen saatavuuksissa ollut jotain erityistä.

Alustavasti olen katsellut majoitusta jostain Hyde Parkin liepeiltä, sillä tarkoitus olisi tutustua Lontooseen myös muutoin, kuin Valioliiga-futiksen kannalta. Lippujen varaustilannetta seuraan Tottenhamin oman lipunmyynnin kautta. Liittyykö tuohon jotain erityistä? Jakakaa viisautta, jos sitä löytyy. Joko tähän ketjuun, tai YV:llä.

Lippuja voi tosiaan yrittää seuran kautta, mutta varsinkin "franchise"-matseihin eli isoja jengejä vastaan lippuja on käytännössä mahdoton saada jos ei ole season ticket holder tai club member. Esimerkiksi 30.12. pelattuun Liverpool-peliin ei tullut yhtään lippua vapaaseen myyntiin.

Itse hommasin liput www.wldcup.com/tickets saitin kautta. Käytännössä siis musta pörssi, mutta hinnat halvemmat kuin netissä toimivilla lipunvälittäjä toimistoilla. En voi luvata luotettavuutta, mutta omalla kohdallani toimi hyvin. Siinä voi sitten ottaa suoraan yhteyttä siihen, kuka lippuja myy. Toki kannattaa ensin yrittää seuran kautta, mutta jos ei saa lippuja johonkin peliin johon haluaa, tätä voi harkita. Musta pörssi toimii myös stadikan ulkopuolella. Kannattaa ottaa selvä, miltä ottelulippu näyttää. Portilla ne eivät ainakaan multa kyselleet nimeä tai muuta vastaavaa.

Hotellina voisin suositella kolmen tähden Royal Nationalia, hienosta nimestään huolimatta sopuhintainen paikka hyvällä paikalla. Matkaa Russell Squaren metroasemalle ehkä 100 metriä, siitä pääsee Piccadilly Linella hyvin liikkeelle. Maksettiin kaverin kanssa huoneesta yhteensä 80e yö eli 40e per nenä. Aamiainen sisältyi hintaan.

Nauti matkasta!
 
Suosikkijoukkue
Timo Rajalan Kultainen Takki
Jääkarhu kirjoitti:
Hotellina voisin suositella kolmen tähden Royal Nationalia, hienosta nimestään huolimatta sopuhintainen paikka hyvällä paikalla. Matkaa Russell Squaren metroasemalle ehkä 100 metriä, siitä pääsee Piccadilly Linella hyvin liikkeelle. Maksettiin kaverin kanssa huoneesta yhteensä 80e yö eli 40e per nenä. Aamiainen sisältyi hintaan.


Aah, Royal National tuo muistoja mieleen. 15-kesäisenä n. 12 hengen poikaporukassa hotellin olut- ja vodka-automaatti tyhjäksi ja lievää hämminkiä hotellin käytävillä. Taisi siinä rytäkässä hotellin turvapäällikkökin käydä iloisesti humaltunutta nuorisoa vähän ojentamassa. Seuraavalla kaudella tuo hotelli ei sitten enää kuulunutkaan Aurinkomatkojen valikoimaan..

Hotelli itsessään oli tuolloin (-96) aika karu, mutta sitä oltiin remontoimassa. Fasiliteetit ovat aika olemattomat, mutta sijainti ja hinta paikkaa aika paljon Kuten mainittua, hotellihan sijaitsee Russel Squarella, eli metroasema on käytännössä kadun ylityksen päässä. Aamiainen oli ainakin tuolloin mallia 'Continental', eli kumileipää, marmelaatia, tuoremehua ja teollisuusjuustoviipale. Alakerran baarista sai sitten "kunnon" brittiruokaa
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Jees. Matka on sitten järjestetty. Liikkeelle Tampereelta Ryanilla perjantaina 16. päivä, että ehtii tutustua reittiin White Hart Lanelle huolellisesti. 17. tai 18. päivä ohjelmassa ottelu Watfordia vastaan, johon liput East Standilta varsin hyviltä paikoilta. Tottenhamin lipunmyynnin mukaan ottelu siirretään mitä todennäköisimmin sunnuntaille. Majoitus Victorian Comfort Innissä (kuullostaa lupaavalta) á 85€ yö, sisältää mannermaisen aamiaisen. Takaisin Ryanilla heti maanantaina.
 

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Anadigi kirjoitti:
Jees. Matka on sitten järjestetty. Liikkeelle Tampereelta Ryanilla perjantaina 16. päivä, että ehtii tutustua reittiin White Hart Lanelle huolellisesti. 17. tai 18. päivä ohjelmassa ottelu Watfordia vastaan, johon liput East Standilta varsin hyviltä paikoilta. Tottenhamin lipunmyynnin mukaan ottelu siirretään mitä todennäköisimmin sunnuntaille. Majoitus Victorian Comfort Innissä (kuullostaa lupaavalta) á 85€ yö, sisältää mannermaisen aamiaisen. Takaisin Ryanilla heti maanantaina.

No perkele ! Kolleega. Samaan peliin olen menossa. Perjantaina myös lähdetään ja maanantaina tullaan takaisin. Ja Tampereelta Ryanairilla. Hotelli ei sentään sama ole.

Vähän reilut kaksi viikkoa enää. Sitten pääsen ensimmäistä kertaa Lanelle. Sitten alkaa elämässä voimakas alamäki, eihän se siitä enää vain yksinkertaisesti voi parantua.
 

Charlie Horse

Jäsen
Suosikkijoukkue
TuTo
Anadigi kirjoitti:
Jees. Matka on sitten järjestetty. Liikkeelle Tampereelta Ryanilla perjantaina 16. päivä, että ehtii tutustua reittiin White Hart Lanelle huolellisesti. 17. tai 18. päivä ohjelmassa ottelu Watfordia vastaan, johon liput East Standilta varsin hyviltä paikoilta. Tottenhamin lipunmyynnin mukaan ottelu siirretään mitä todennäköisimmin sunnuntaille. Majoitus Victorian Comfort Innissä (kuullostaa lupaavalta) á 85€ yö, sisältää mannermaisen aamiaisen. Takaisin Ryanilla heti maanantaina.

Hienoa! Ei siihen reittiin sen kummemmin tutustua tartte, sillä paikalle on oikein helppo suunnistaa. Sen kun lähtee vaan liikkeelle, niin kyllä se sieltä löytyy. Kannattaa muuten ostaa sellainen otteluohjelmalehdykkä muistoksi. Ainakin itse olen ottanut sen tavaksi siellä päin käydessä. Niitä myydään ennen peliä WHL:n nurkilla ja maksaa muistaakseni 4£.

Hitto! Täytyy varmaan itsekin taas laittaa listalle tällainen reissu. Johan edellisestä onkin taas melkein vuosi :)
 

Jääkarhu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Hellas Verona, AC Milan, Tottenham
Otteluohjelma maksaa kolme puntaa ja se kannattaa todellakin ostaa. 60 sivua, kaikki mahdollinen otteluun liittyvä, lisäksi haastatteluja ja paljon muuta. Todella laadukas paketti, periaatteessa ihan aikakauslehtitasoa. Stadionin vieressä on myös Spurs Shop, josta löytyy varmasti kaikkea Tottenhamiin liittyvää mitä vain mieleen tulee. Itse ostin dvd:n, pari lehteä, huivin ja avaimenperän.

WHL löytyy tosiaan helposti. Seven Sistersin asemalta kävelee vain High Roadia pitkin noin 20 minuuttia niin the Lane näkyy oikealla. Kunhan pitää vain huolen että lähtee kävelemään oikeaan suuntaan. Bussilla pääsee vielä lähemmäs mutta linjaa en nyt muista. Pubeja stadikan läheisyydessä on muutama, mutta saisi olla enemmänkin. Kannattaa mennä hyvissä ajoin. Itselläni ja kaverilla oli tosin pubien suhteen aika surkeasti valinnanvaraa, kun matsilipussa luki Liverpool, saatiin hankittua ainoastaan sellaiset. Monet pubit ovat home fans only ja vaativat lipun näyttämistä. Mekin oltiin "home fans" mutta sitä oli vähän vaikea todistaa...

Itsekin lentelin tosiaan pari kuukautta sitten Ryanairilla Lontooseen. Stanstedista juna keskustaan maksoi tosin 15 puntaa mikä on kohtuullisen paljon. En tiedä onko halvempiakin vaihtoehtoja olemassa.

Kokemus tulee varmasti olemaan hieno, Anadigi ja pavenro8. Toivottavasti Spursin hyvä vire jatkuu siihen asti!
 

Anadigi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Junnon kravatti ja Mikin ylädekki
Pelkkä tieto siitä, että pääsee paikanpäälle matsiin sai edellisen Bolton-ottelun tuntumaan tavallista hienommalta ottelulta. Enää tosiaan tarvitsee toivoa, että peli olisi samaa tasoa, kun itse istuu katsomossa. Toiveissa olisi vähintään yksi tehty kotimaali ja voitto ottelusta.

Täytyy sanoa, ettei tuo nyt niin älyttömän hintainen projekti ole ollut, kuin ensin ajattelin. Riippuu toki paljon siitä, paljonko paikanpäällä meinaa rahaa polttaa, mutta itse perussetti ei lopulta paljoa kustanna.
 

Bo'er

Jäsen
Jääkarhu kirjoitti:
Seven Sistersin asemalta kävelee vain High Roadia pitkin noin 20 minuuttia niin the Lane näkyy oikealla. Kunhan pitää vain huolen että lähtee kävelemään oikeaan suuntaan.

Seven Sistersin asemalta ei kyllä enää voi väärään suuntaan lähteä, kunhan seuraa vaan muita "valkopaitoja". Vinkkinä Lontooseen lähtijöille, sunnuntai aamuna kello kymmeneksi kannattaa suunnistaa "kirkkoon". Se on kyllä ainutlaatuinen kokemus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös