Toteuta ja pilaa toisen toive

  • 168 343
  • 1 601

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivon helvetinmoista epäonnea sunnuntain lottoarvontaan.

Sunnuntaina ei lotota, mutta lauantaina toki muistit pistää rivin lottoa ja jokerin. Päävoitto on siis taattu sekä lotossa että Jokerissa. Olet multimiljonääri ja yksinäinen, hienoa eikö vain?

Toivoisin että viikonloppu elokuvineen naisseuran kanssa, lätkäpeli sekä lauantaikännit onnistuisivat täydellisest
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Sunnuntaina ei lotota, mutta lauantaina toki muistit pistää rivin lottoa ja jokerin. Päävoitto on siis taattu sekä lotossa että Jokerissa. Olet multimiljonääri ja yksinäinen, hienoa eikö vain?

Taitaa tällä viikolla olla sunnuntaiarvonta, koska huomenna on IP.

Toivoisin että viikonloppu elokuvineen naisseuran kanssa, lätkäpeli sekä lauantaikännit onnistuisivat täydellisest

Onnistuvat mainiosti ja niitä onkin mukava muistella, kun mikään ei tämän viikonlopun jälkeen onnistukaan.
Olen yksin kotona enkä jaksa soittaa kenellekään, joten toivon että joku soittaisi minulle tai tulisi moikkaamaan.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Olen yksin kotona enkä jaksa soittaa kenellekään, joten toivon että joku soittaisi minulle tai tulisi moikkaamaan.

Ovikellosi soi kohta, joten sikäli toiveesi toteutuu. Vieras vain sattuu olemaan tv-lupatarkastaja, joka mätkäyttää sinulle maksamattomista tv-luvista melkoisen summan rästimaksuja maksettavaksi.

Toivottavasti en aja ikinä kolaria autolla, enkä millään muullakaan kulkuneuvolla.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Toivottavasti en aja ikinä kolaria autolla, enkä millään muullakaan kulkuneuvolla.
Et ajakaan. Kuolet nimittäin sydäriin puolen tunnin sisällä!

***

Toivoisin, että voittaisin lotossa tällä viikolla pääsumman ja että todella saisin sen itselleni, eikä kävisi mitään sellaista haaveria, että kadottaisin esim. tositteet tai joku mulkku varastaisi ne rahat, mitä toki ilonpilaaja yrittää tyrkyttää. Siis, että todellakin pääsisin nauttimaan niistä miljoonista euroista!
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivoisin, että voittaisin lotossa tällä viikolla pääsumman ja että todella saisin sen itselleni, eikä kävisi mitään sellaista haaveria, että kadottaisin esim. tositteet tai joku mulkku varastaisi ne rahat, mitä toki ilonpilaaja yrittää tyrkyttää. Siis, että todellakin pääsisin nauttimaan niistä miljoonista euroista!

Nautit miljoonistasi ja ryyppäät itsesi hengiltä kesään mennessä.

Haluan oman jääkiekkojoukkueen, joka myös menestyisikin jotenkuten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Nautit miljoonistasi ja ryyppäät itsesi hengiltä kesään mennessä.

Haluan oman jääkiekkojoukkueen, joka myös menestyisikin jotenkuten.

Jääkiekkojoukkueesi menestyy, sillä lähes jokainen pelaaja seurustelee vuorollaan Elisha Cuthbertin kanssa, mutta kesätreenaamisen sijaan he ryyppäävät itsensä hengiltä kauden jälkeen.

Toivoisin pääseväni Sean Averyn lähipiiriin ja hänen kanssaan pubiin.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olisipa alakerrassa jo kahvit valmiina.

Kahvi on valmista ja kupissa, mutta valmista on kaikki muukin. Kahvinkeittimen oikosulku polttaa koko asunnon asumis- ja korjauskelvottomaksi.
Toivottavasti löydän itseni linnan juhlista tänä iltana.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
Toivottavasti löydän itseni linnan juhlista tänä iltana.

Joo ja pääset sinne ihan poliisikyydillä. Linnan osoitehan on Ristikkokatu 8. Siellä järjestetään illalla kivat juhlat, jonka yhtenä ohjelmanumerona on saippuan noukkiminen lattialta. Saat kunnian olla tuona saippuakerääjänä koko illan muiden antaessa sulle "taustatukea".

Toivoisin taas kenosta täysosumaa.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivoisin taas kenosta täysosumaa.

Saatkin todellisen täysosuman. Et kenosta vaan kendosta.
"Osuma" sattuu tulemaan varsin ikävään paikkaan sillä seurauksella että ulinasi johdosta naapurit tulevat katsomaan että äänitetäänkö siellä uutta Tarja Turusen joululevyä. Isyys? - Game over!


toivon että suomessa ei järjetettäisi enää ikinä mitään Etyj-kokouksen tapaista tapahtumaa mikä sotkee liikenteen ja aiheuttaa mulle ylimääräristä lisäduunia.
 

Tuusa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit
toivon että suomessa ei järjetettäisi enää ikinä mitään Etyj-kokouksen tapaista tapahtumaa mikä sotkee liikenteen ja aiheuttaa mulle ylimääräristä lisäduunia.

Ei sellaista kokousta järjestetä enää, mutta ensi viikonloppuna Suomessa kokoontuu koko maailman mustalaiset omaan konferenssiinsa. Manneja löytyy Helsingistä pe-su välisenä aikana noin 295 000 eri puolilta maapalloa. Onnistuneen kokouksen myötä ne päättävät vielä jäädä asumaan Suomeen, 13-henkinen perhe Romaniasta teille.

Toivon, että jouluna olisi lunta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Toivon, että jouluna olisi lunta.
Jouluna on lunta. Sitä sataa lisää koko tammi-, helmi- ja maaliskuun. Sitten tulevat kolmenkymmenen asteen pakkaset. Vappuna lunta on vielä puolitoista metriä ja mittari näyttää -18. Juhannushukkujatkaan eivät tipahtele veneistä, vaan molskahtavat heikkoihin jäihin. Talvea toivoo, talven saa.

Minä toivon kaikkea hyvää kaikille, tasapuolisesti.
 

Chambza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Flyers
Minä toivon kaikkea hyvää kaikille, tasapuolisesti.
Jumalan, meidän Herramme, asettaman rukousvastausautomaatin satunnaisalgoritmi valitsee tänään juuri sinun vilpittömän pyyntösi lukuisten toiveiden joukosta. Ja toden totta, hetken aikaa koko maailmassa kaikki asiat ovat tasapuolisesti hyvin. Sitten Jumala kuitenkin tarkastaa toiveen esittäjän nimimerkin, tulee epäluuloiseksi ja palauttaa varmuuden vuoksi viime yönä tehdyistä differentiaalibackupeista vallinneen maailmantilan.

Itse toivon varsin perinteisesti että Kärpät kostaa Jokereille viimekertaisen tuskallisen tappion sekä tänään että perjantaina voittamalla upeimmilla mahdollisilla tavoilla.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Itse toivon varsin perinteisesti että Kärpät kostaa Jokereille viimekertaisen tuskallisen tappion sekä tänään että perjantaina voittamalla upeimmilla mahdollisilla tavoilla.

Kärpät voittaa tänään ja perjantaina oikein murskalukemin. Eivätkä ne Kärppien voitot tähän jää vaan voitot jatkuvat aina vuosikymmenen loppuun asti. Jokaisessa matsissa vain joku Kärppien avainpelaaja taklataan lasarettiin, myöskin vuosikymmenen loppuun asti.
Nyt kun nim.merk Pekutin järjestämät linnanjuhlat ja saippuakarnevaali on ohitse, niin toivon tuon tytön, joka istuu tuolla sohvalla, tekevän jonkun kivan jutun minulle, eikä satu henkisesti eikä fyysisesti.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nyt kun nim.merk Pekutin järjestämät linnanjuhlat ja saippuakarnevaali on ohitse, niin toivon tuon tytön, joka istuu tuolla sohvalla, tekevän jonkun kivan jutun minulle, eikä satu henkisesti eikä fyysisesti.

Tekee kyllä ja niin teet myös sinäkin kivaa hänelle. Mukavan illan muututtua aamuksi huomaat neidon kadonneen kuin tuhka tuuleen. Mutta ei itketä keskiviikkona sillä hän muistuttaa sinua olemassaolostaan yhdeksänkuukauden kuluttua laittamalla postilaatikkoosi haasteen isyystestiin ja kas lapsukaisen isihän sinä olet. Onnea sait juuri 18 vuoden vastuullisen maksumiehen osan itsellesi.

Toivoisin olevani Kali.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Toivoisin olevani Kali.

Jokin korkeampi taho toteuttaa toiveesi - tai niin ainakin luulee tekevänsä, sillä hän lukee toiveesi huolimattomasti, ja sinusta tuleekin Kuli.

Toivon, että saan lipun NHL-kauden avaukseen ensi syksynä ilmaiseksi, ja se ottelu, johon minä päädyn, on yksi NHL-historian värikkäimmistä. Lisäksi toivon, että myös näen pelin katsomosta, enkä ole liian kännissä/wc-jonossa/baaritiskille jämähtäneenä tms.
 

tant gredulin

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Toivon, että saan lipun NHL-kauden avaukseen ensi syksynä ilmaiseksi, ja se ottelu, johon minä päädyn, on yksi NHL-historian värikkäimmistä. Lisäksi toivon, että myös näen pelin katsomosta, enkä ole liian kännissä/wc-jonossa/baaritiskille jämähtäneenä tms.

Pari päivää ennen matsia baarissa tapaamasi ystävä piffaa sulle lipun ja ennen ottelun alkua bissen vielä päälle. Pahaksi onneksi hän sujauttaa oluseen myös LSD:tä. Haikean sitarin soidessa jossain päin aivokurkiaistasi katselet kuinka Timothy Leary lentää ylitsesi ja pudottelee päällesi avaruuspölyä, joka kimaltelee kaikissa maailman väreissä. Vietät koko ottelun erätaukoineen katsomossa yrittäen ottaa mahdollisimman paljon pölyä kiinni. Ojentelet käsiäsi, joita sinulla on omasta mielestäsi kahdeksan, eri suuntiin ja hymyilet aurinkoisesti. Jostain käsittämättömästä syystä (avaruuspöly?) tämä on ainoa ottelu, jota ei koskaan jälkipolville tallennettu, joten joudut myöhemmin vain lukemaan joukkotappelusta ja neljästä hattutempusta.

Toivon Hank Pikkaraisen onnistumista lauantain pelissä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Toivon Hank Pikkaraisen onnistumista lauantain pelissä.

Hank onnistuu ja millä tavalla onnistuukaan, hän järjestää hillittömän tutinaa&tötinää kahakan katsomossa teloen kymmeniä viattomia katsojia sonkajärven sonni kohtauksellaan. Muukkonen saa myöskin kohtauksen ja määrää Hank(Hulk) Pikkaraisen elinikäiseen pelikieltoon suomen sarjoissa. Varo siis mitä toivot....

Haluaisin kasvattaa bernhardinkoiran pennusta asti hienoksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi koiraksi, mutta eipähän tämä kerrostalo yksiöstä onnistu.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Haluaisin kasvattaa bernhardinkoiran pennusta asti hienoksi ja tasapainoiseksi aikuiseksi koiraksi, mutta eipähän tämä kerrostalo yksiöstä onnistu.

Pääset pian muuttamaan isoon omakotitaloon, ja luonnollisesti hankit sinne heti bernhardilaispennun. Osoittaudut erinomaiseksi kouluttajaksi, ja sen lisäksi, että koirastasi tulee esimerkillisen tottelevainen ja tasapainoinen, opetat sille myös hauskoja temppuja. Yksi koirasi bravuureista tulee olemaan se, että krapula-aamuinasi koira herättää sinut nuolemalla lärviäsi ja tarjoaa sinulle huikat kaulallaan roikkuvasta viskibarrelista. Vahinko vain, että erästä krapula-aamua edeltäneissä illanvietoissa on ollut mukana sinuun totaalisen vittuuntunut työkaveri, joka on täyttänyt barrelin virolaisella metanoliviinalla. Se on loppusi, mutta toivottavasti koira edes löytää uuden kodin, ettei päädy koiratarhaan loppuelämäkseen...

Toivottavasti Tanssii tähtien kanssa -ohjelman uusin tuotantokausi ei käynnistykään.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Toivottavasti Tanssii tähtien kanssa -ohjelman uusin tuotantokausi ei käynnistykään.
Ei käynnisty, mistä mainostoimistolle ja lamalle suuri kiitos! Sen sijaan uusi ohjelma "Tanssii Big Brother jäsenien kanssa" valloittaa maailman! Sorella, Anniina ja monet muut "tähdet" valloittavat olohuoneesi!

Toivoisin nyt saavani lisää terveellistä alkoholia tämän vimosen Koffini lisäksi.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Toivottavasti Putin katoaa Venäjän politiikasta viimeistään maanantaina ja jää eläkkeelle ampumaan tiikereitä.

Kyllä, Putin ilmoittaa maanantaina jäävänsä eläkkeelle. Tilalle tulee vielä suurempi idiootti, jonka tarkoituksena on maailmanvalloitus.
Minä toivon, ettei Blues voita koskaan Suomen mestaruutta.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Kyllä, Putin ilmoittaa maanantaina jäävänsä eläkkeelle. Tilalle tulee vielä suurempi idiootti, jonka tarkoituksena on maailmanvalloitus.
Minä toivon, ettei Blues voita koskaan Suomen mestaruutta.

Ei voita ei, mutta SM-liigan mestaruuden tulee voittamaan.

Toivon että Hifk ja Jokerit yhdistyisivät talousahdingossa Pasilan Panttereiksi. Go PaPa go!
 

Heitinga

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Toivon että Hifk ja Jokerit yhdistyisivät talousahdingossa Pasilan Panttereiksi. Go PaPa go!

Lama on pitkä ja talousongelmat kiristyy koko maailmassa. HIFK ja Jokerit yhdyistyvät Pasilan Panttereiksi ja ohimennen pelastaa talousahdingosta myös kolmannen pääkaupunkilaisjoukkueen. Blues on siis PaPan tuleva farmijoukkue joka pelaa Suomi-sarjaa.

Toivon kirjoittavani pitkästä matematiikasta vähintään A:n
 

Metalheart

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Chris Pronger, HC '05 Banská Bystrica
Toivon kirjoittavani pitkästä matematiikasta vähintään A:n

Kirjoitathan sinä, muut aineet jäävätkin sitten I:n tasolle ja lakki jää saamatta.

Itse toivon saavani tarvittavat opintopisteet kasaan, että opintotukea saisi vielä tulevaisuudessakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös