Voi helvetti! Tajusin juuri, että olen asunut vain viidessä kaupungissa. Jos tekisin saman listan, joutuisin laittamaan Turun siihen.TOP 5 kaupungit, joissa olen asunut:
1) Kouvola
2) Tukholma
3) Oslo
4) Praha
5) Kotka
Minä pystyin välttämään mm. Tampereen, Porin ja Moskovan.Voi helvetti! Tajusin juuri, että olen asunut vain viidessä kaupungissa. Jos tekisin saman listan, joutuisin laittamaan Turun siihen.
No mulla Tampere menisi ykköseksi.Minä pystyin välttämään mm. Tampereen, Porin ja Moskovan.
Tai ei se Pori kaukana TOP 5:stä ole.
Donald Trump on ilmeisesti valehdellut kuudenneksi eniten tällä vuosituhannella?TOP 5 eniten valehdelleet 2000 luku
1. Vladimir Putler
2. Sergei Lavrov
3. Dmitri Medvedev
4. Pohjois-Korea
5. Pajunköysi
Ai että, siellä Namika Lahdet ja Iskuvolleyt vilisee kun Jouko pistää urheilupäivää pakettiin. Ja loppuun pitkävedon oikea rivi. Todellakin on kuin "syömään kuhtu" kun sitä kuulee.Vuolteen Joukolla oli taas eilen illalla niin klassiset urheiluradiot että olisi kuin leipää voitelisi.
Donald Trump on ilmeisesti valehdellut kuudenneksi eniten tällä vuosituhannella?
Kyllä Trumpin pitäisi olla ykkönen jos määrää mitataan. Tyyppi tykkää pitää paljon puheita ja twiitata paljon (tai tykkäsi, kun vielä sai), ja jokseenkin kaikki on paskapuhetta. Joukossa on todella isoja ja todella pieniä valheita, ja kaikenkokoisia valheitaan puolustaa yhtä suurella ylpeydellä.TOP 5 eniten valehdelleet 2000 luku
1. Vladimir Putler
2. Sergei Lavrov
3. Dmitri Medvedev
4. Pohjois-Korea
5. Pajunköysi
Kyllä Trumpin pitäisi olla ykkönen jos määrää mitataan. Tyyppi tykkää pitää paljon puheita ja twiitata paljon (tai tykkäsi, kun vielä sai), ja jokseenkin kaikki on paskapuhetta. Joukossa on todella isoja ja todella pieniä valheita, ja kaikenkokoisia valheitaan puolustaa yhtä suurella ylpeydellä.
Venäläisistä Lavrov on varmaan virkansa puolesta ahkerin valehtelija. Putin se jonka valheet saa eniten pahaa aikaan.
Milläköhän meriiteillä " veljet" Nummelin ja Jutila ovat edelllä esimerkiksi Juha Rantasilaa ja Juuso Wahlstenia ( R.I.P.) -mä häpeän!!Top-5 suomalaiset jääkiekkoilijat:
1. Juhani Tamminen
2. Vellu Ketola
3. Hexi Riihiranta
4. Timo Nummelin
5. Timo Jutila