TOP 5 Popedan biisit
1.Tahdotko mut tosiaan
2. Kersantti Karolina
3. 20 centtiä
4. Elän itselleni
5. Repe ja Lissu
Mitä helvettiä tää nyt on? Katson Lumiukon joka jouluaatto ja aion katsoa tänäkin vuonna.5. Aivan sama kuka esittäjä - Walking in the air / Avaruus. Paskastahan ei saa konvehtia vaikka mitä tekisi.
Hyvä kunnmainitsin konvehdin. Kaupan kassalta sai ottaa konvehdin ja se on vielä takin taskussa. Taidan nauttia sen vielä ennen nukkumaanmenoa.TOP 5 kamalimmat joululaulut
1. Suvi Teräsniska - Hei mummo
2. Haloo Helsinki - Joulun kanssas jaan
3. Antti Tuisku - Lämmin lumi peittää maan
4. Rajaton - Pukki tietää
5. Aivan sama kuka esittäjä - Walking in the air / Avaruus. Paskastahan ei saa konvehtia vaikka mitä tekisi.
Missä Esa Pentti Mäkelä?Top 5 Turun häpeäpisteet
1. Juhani "Tami, Aurinkokuningas" Tamminen
2. Seppo "Sedu, Zedu De Luca" Koskinen
3. Ville Tamp... Tavio
4. Jethro Rostedt
5. Toriparkki
Unohdin jotain, ja toisaalta sijat 1-4 heittelehtii koko ajan.
Vain elämää on nostanut hänet uuteen kukoistukseen.Missä Esa Pentti Mäkelä?
Missä Esa Pentti Mäkelä?
Vain elämää on nostanut hänet uuteen kukoistukseen.
Jos tässä Ressu Redfordia haetaan niin Esa Pentti Juhani.Juu tämä juuri, ja eikös se ole Pentti Juhani ;) Saattaa olla myös jotain suhteita tuohon tyyppiin, mikä nostaa pisteitä...
Ja herranen aika, unohtui Jeti-täydennys.
Jos tässä Ressu Redfordia haetaan niin Esa Pentti Juhani.
Mitä mitä, onko pygmi tehny comebackin?Vain elämää on nostanut hänet uuteen kukoistukseen.
Ryhdyin miettimään, mitkä nää mulla voisi olla:Top 5 levyt, joita olen kuunnellut elämäni aikana eniten. Eipä tästä mitään faktaa ole mutta perstuntumalla lista on suunnilleen tämä:
Hienoja nimiä muutenkin noilla Bogart Companyn turkulaisilla. Esa ” Reddie Redford” Mäkelän kavereinahan olivat muunmuassa Veijo ”Vinnie Lane” Mäki ja Sami ”Sam Eagle” Piiparinen.Kiitos, noin itsekin muistelin. Toki jos onkin joku toinen kuuluisampi turkulainen Esa Mäkelä, tunnustan olevani pihalla.
Tässäpä oiva pähkinä purtavaksi - yritetään...Top 5 levyt, joita olen kuunnellut elämäni aikana eniten. Eipä tästä mitään faktaa ole mutta perstuntumalla lista on suunnilleen tämä:
...
Hienoja nimiä muutenkin noilla Bogart Companyn turkulaisilla. Esa ” Reddie Redford” Mäkelän kavereinahan olivat muunmuassa Veijo ”Vinnie Lane” Mäki ja Sami ”Sam Eagle” Piiparinen.
Syntsansoittaja Guy Stoneman taisi muuten olla oikeasti Kaj Stenman. Siinä on päätä raavittu taiteilijanimipalaverissa.Sam Eaglesta olen joo kuullut aika penskana, joku sukulaiseni hänet tuntee.