Uskoin että muistan levyn nimen kun sen kuulen, mutta kumpikaan ei soita kelloja. Kuitenkin, siellä se oli vessassa.North From Here ja Amok.
Uskoin että muistan levyn nimen kun sen kuulen, mutta kumpikaan ei soita kelloja. Kuitenkin, siellä se oli vessassa.North From Here ja Amok.
Mikäs levy se olikaan jossa Taneli Jarva lauloi. Vai oliko niitä useampia, en ole Sentencedin tuotantoon juurikaan tutustunut.
Muistan vaan että ainakin edellisen tatuointiliikkeensä vessassa säilytti kultalevyä.
DVD-julkaisu Buried Alive on myynyt kultaa (ja myöhemmin platinaa). Jarvahan esiintyi tälläkin julkaisulla muutamalla biisillä. Voisikohan kyseessä olla se?
TOP-5 kolmikirjaimiset lyhenteet:
1. CCR
2. BMW
3. BBC
4. VPK*
5. KVG
*Veli-Pekka Ketola
Ei sentään ollut kovimmat 3-kirjaimiset!3. Big Black Cock.
3. Big Black Cock.
Marlon Brando puuttuu. Toisaalta kenet jättäisi pois..? Lisäksi bubbling under -osastoon mainittakoon Robert Mitchum, Åke Lindman sekä Marion Morrison, joka ehkä kuitenkin paremmin John Waynena tunnetaan.Top-5 elokuvien äijät all-time:
1. Humphrey Bogart
2. Clint Eastwood
3. Charles Bronson
4. James Cagney
5. Lee Marvin
Aika kiveen hakattu viisikko.
Hahahaaa... Joku se jaksaa. Mutta pitäähän toimettomilla olla harrastuksia. Tuosta tosin puuttuu Matikaisen Pena.Kuviteltu Joensuu top 5 nimimerkki @Evil in mukaan.
1. Jouni Mömmö
2. Ismo Alanko
3. Kumikameli
4. Eläkeläiset
5. Suonna Kononen
Hahahaaa... Joku se jaksaa. Mutta pitäähän toimettomilla olla harrastuksia. Tuosta tosin puuttuu Matikaisen Pena.
Minäkin otan. Siis kerran tai pari. Enempi vaikuttaa jo pakkomielteeltä.Tämä oli tribuutti sinulle, Iivuli. Minä otan matkimisen yleensä kunnianosoituksena. Minuakin matkittiin "Matki haluamaasi Jatkoajan kirjoittajaa" -ketjussa, ja se oli ihan saatanan hyvä imitaatio. Nauratti niin makeasti.
Toimeton en tosin ole kuin viikonloppuisin. Onneksi edes silloin.
Tässä se meidän eromme on. Olet selkeästi kotiseuturakas. Minä en. Joensuu on noin seitsemäs tai kahdeksas paikkakunta missä asun, eikä mikään joensuulainen ole minulle erityisen rakasta. Ei edes Ismon musiikki, ja Ismokin asui täällä viimeksi kai joskus -82. Ukko on toki tehnyt hyvää musaa, mutta ei siksi että on täällä nuoruutensa asunut vaan ennemminkin siitä huolimatta.Nummenkallio top 5
1. Kouvola, kouvolalaiset bändit, KooKoo
2. Menneen elämän muistelu, nähdyt bändit, tavatut muusikot ja muut julkkikset
3. Brittipop
4. 60-, 70-, 80- ja 90-lukujen rock
5. Miedot alkoholijuomat
Tässä se meidän eromme on. Olet selkeästi kotiseuturakas. Minä en. Joensuu on noin seitsemäs tai kahdeksas paikkakunta missä asun, eikä mikään joensuulainen ole minulle erityisen rakasta. Ei edes Ismon musiikki, ja Ismokin asui täällä viimeksi kai joskus -82. Ukko on toki tehnyt hyvää musaa, mutta ei siksi että on täällä nuoruutensa asunut vaan ennemminkin siitä huolimatta.
Pohjoiskarjalainen myönnän olevani, syntyjäni, mutta en ole sitäkään mitenkään militantisti. Mieluummin kuin täällä asuisin vaikka Bahamalla, mutta käytännön syistä se ei ole nyt mahdollista. Ehkä joskus.
No tuo Suonna Kononenkin piti kuuklettaa. Sitten selvisi, että olen ehkä muutaman kundin kolumnin lukenut paikallislehdestä. Mistä sinä sen revit? Taidat tuntea joensuulaisen kulttuurielämän paremmin kuin minä.Minä näen sinussa paljon kotiseuturakkautta, vaikket ilmeisesti itse ajattele niin. Arvelen kuitenkin, että kaikki tuohon kuviteltuun top viitoseen listaamani asiat ovat sinulle läheisiä ja ehkä tärkeitäkin. Voi olla, ettet ajattele niitä leimallisesti joensuulaisina tai pohjoiskarjalaisina ilmiöinä, mutta minulle ne näyttäytyvät sellaisina. Tämä johtuu varmaan osittain siitä, että Pohjois-Karjala on minulle aika vieras, kokemukseni rajoittuvat muutamaan Ilosaarirockiin. Mutta kotiseuturakkaudessa ei ole mitään väärää. Eikä kotiseuturakkaus tarkoita automaattisesti sitä, että ihmisen elinpiiri ja kiinnostuksen kohteet rajoittuisivat vain niille kotiseuduille. Eihän se rajoitu niin minulla kuin sinullakaan. Ja vaikka välillä on tullut vähän naureskeltua, niin kyllä Pohjois-Karjala on ihan vahva kulttuurimaakunta.
No tuo Suonna Kononenkin piti kuuklettaa. Sitten selvisi, että olen ehkä muutaman kundin kolumnin lukenut paikallislehdestä. Mistä sinä sen revit? Taidat tuntea joensuulaisen kulttuurielämän paremmin kuin minä.
Jokelassa kyllä on juotu kerran jos satakin. Olen jopa joutunut kantamaan Pohjois-Karjalan kansalliskirjailijaa Heikki Turusta Jokelasta taksiin, kun seuranaan olleet kolme miestä eivät taiteilijan ruhon kuolleehkosta elopainosta selvinneet. Istuin viereisessä pöydässä ja nousin siitä auttamaan, että saatiin Heikki kumijalan takapenkille vähäisin vaurioin.Onhan Suonna Kononen ihan tunnettu toimittaja ja kulttuurivaikuttaja. Pitkään se on siellä kirjoitellut ja tehnyt muutakin, joten luulisi olevan tuttu. Tosin myönnettäköön, että minä tiedän tällaiset ihmiset ehkä keskimääräistä paremmin, koska samassa skenessä on toimittu.
Sano seuraavaksi ettet ole koskaan käynyt Wanhassa Jokelassa. Minä en ole, mutta en ole voinut olla siitä kuulematta.
On siellä Joensuussa tehty jotain oikein, kun kaupungin kulttuurielämästä on jonkinlainen käsitys niilläkin, jotka eivät ole siellä kovin usein käyneet. Minulle Joensuu on lähes yhtä eksoottinen kuin Ouagadougou, mutta ei se vähennä sen arvoa.