Ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun yksikään listatuista tai erikoismaininnan saaneista ei sano minulle yhtään mitään. En siis tiedä yhdestäkään näistä yhtään mitään. Ei tule edes sellaista tunnetta, että "tuo on jostain tuttu". Ei mitään.Top-5 Elsa
1. Elsa Turakainen
2. Elsa Beskow
3. Elsa Enäjärvi-Haavio
4. Elsa Rantalainen
5. Elsa Saisio
Erikoismaininnat: Ensio Rislakin Ruma Elsa, Martti Huuhaa Innasen Elsa, kohtalon lapsi sekä luonnollisesti Elsa leijona.
Et nähtävästi katso vanhoja mustavalkoisia suomalaisia elokuvia ainakaan. Mä oon jopa ikäisekseni näissä asioissa aika vanha sielu.Ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun yksikään listatuista tai erikoismaininnan saaneista ei sano minulle yhtään mitään. En siis tiedä yhdestäkään näistä yhtään mitään. Ei tule edes sellaista tunnetta, että "tuo on jostain tuttu". Ei mitään.
Mun Elsa-tietous on selvästi melko vajavaista.
Joo ei todellakaan ole mun juttu. Mä voisin kai sanoa, että olen jopa ikäisekseni aika uusi sielu. Eli innostun kaikesta uudesta paljon helpommin kuin vanhasta.Et nähtävästi katso vanhoja mustavalkoisia suomalaisia elokuvia ainakaan. Mä oon jopa ikäisekseni näissä asioissa aika vanha sielu.
Legendaarisimmat runkkumatskut mitä kuullut:
1) Afrodite, perjantaiseksiLegendaarisimmat runkkumatskut mitä kuullut:
- Elovenapaketin kansityttö
- Ellos-kuvasto
- Scooby-Doon Velma
- Yhteinen Jallu-lehti
- Intin lomilla punainen polkupyörä
Itsekään en mistään mitään tiedä. Mutta isot pojat kertoneet katselleensa videolta Olvi tyttö mainoksia ja lukeneet kuulemma Regina lehdestä naisten unelma kertomuksia.1) Afrodite, perjantaiseksi
2) Iltatyttö
3) Anttilan katalogi
4) Paperijätteessä jonkun alusvaatefirman katalogi
5) Lainapeite-juliste
Näin olen kuullut.
Tarkkuutta. Regina-lehden Naisen unelmia.Itsekään en mistään mitään tiedä. Mutta isot pojat kertoneet katselleensa videolta Olvi tyttö mainoksia ja lukeneet kuulemma Regina lehdestä naisten unelma kertomuksia.
Kuulopuheita kun on, niin en voi kieliasuun niin tarkasti vaikuttaa...Tarkkuutta. Regina-lehden Naisen unelmia.
Legendaarisimmat runkkumatskut mitä kuullut:
- Elovenapaketin kansityttö
- Ellos-kuvasto
- Scooby-Doon Velma
- Yhteinen Jallu-lehti
- Intin lomilla punainen polkupyörä
Kuuntelen yli puolia noista bändeistä eli hyväksyn listan!!Top 5 metallibändit Forbesin mukaan:
1. Metallica
2. Black Sabbath
3. Iron Maiden
4. Pantera
5. Judas Priest
Koko lista linkin takana.
Forbes Releases Ranking of Top 38 Metal Bands, Doesn't Do a Terrible Job
The website for 'Forbes Magazine' put out a list ranking the top 38 metal bands of all time and, believe it or not, it's not bad.www.metalsucks.net
Itse en moista harrasta.Kuuntelen yli puolia noista bändeistä eli hyväksyn listan!!
Turkulaisena vähän eri lista, tietenkin.Kun Viking Saga puuttuu myös listalta, niin...
TOP-5 Viking Linen laivat, joilla olen ollut niin että on selkeitä muistikuvia. En viittaa liialliseen känniin, vaan siihen että olin liian pieni niiden Viking 1,2,3 jne aikaan.
1. Viking Song
Klassinen sisarpari. Laitetaaan siksi ykköseksi, että oli ensimmäinen näistä, joilla olin ja laiva on kaiketi edelleen olemassa aika lailla alkuperäisessä muodossaan.
2. Mariella
Erittäin pitkään palvellut klassikko.
3. Viking Saga
Songin sisar. Huono onni vaivasi paattia Vikingiltä lähdön jälkeen, kun ruotsalaiset polttivat Sally Albatrossin telakalle ja se rungon päälle rakennettu uusi versio otti pohjakosketusta pahemman kerran.
4. Cinderella
Abiristeilyn paatti
5. Amorella
No, joku näistä sisaruksista. Tämän kyydissä Moto ja Motomobiili matkasivat pariinkin kertaan Ahvenanmaalle katsomaan potkupalloa ja muuten kruisailemaan.
Näitä uudemmat on ihan muovia.
E: meni vitonen väärin, Amorella se tietysti oli eikä Gabriella.