TOP 5-ketju

  • 407 087
  • 4 310

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat
Turku top 5

1. Tinatuoppi
2. Jokiranta kesällä
3. Martinsillan grilli
4. Tie kotiin
5. Paikallinen palloseura
 

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Top5 - Topi

1. Topi Kosonen
2. Topi Jaakola
3. Topi, Topista ja Tessusta
4. Topi Sorsakoski
5. Topi Korhonen
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Top-5 Elsa

1. Elsa Turakainen
2. Elsa Beskow
3. Elsa Enäjärvi-Haavio
4. Elsa Rantalainen
5. Elsa Saisio

Erikoismaininnat: Ensio Rislakin Ruma Elsa, Martti Huuhaa Innasen Elsa, kohtalon lapsi sekä luonnollisesti Elsa leijona.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Top-5 Elsa

1. Elsa Turakainen
2. Elsa Beskow
3. Elsa Enäjärvi-Haavio
4. Elsa Rantalainen
5. Elsa Saisio

Erikoismaininnat: Ensio Rislakin Ruma Elsa, Martti Huuhaa Innasen Elsa, kohtalon lapsi sekä luonnollisesti Elsa leijona.
Ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun yksikään listatuista tai erikoismaininnan saaneista ei sano minulle yhtään mitään. En siis tiedä yhdestäkään näistä yhtään mitään. Ei tule edes sellaista tunnetta, että "tuo on jostain tuttu". Ei mitään.

Mun Elsa-tietous on selvästi melko vajavaista.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ensimmäinen kerta pitkään aikaan, kun yksikään listatuista tai erikoismaininnan saaneista ei sano minulle yhtään mitään. En siis tiedä yhdestäkään näistä yhtään mitään. Ei tule edes sellaista tunnetta, että "tuo on jostain tuttu". Ei mitään.

Mun Elsa-tietous on selvästi melko vajavaista.
Et nähtävästi katso vanhoja mustavalkoisia suomalaisia elokuvia ainakaan. Mä oon jopa ikäisekseni näissä asioissa aika vanha sielu.
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Et nähtävästi katso vanhoja mustavalkoisia suomalaisia elokuvia ainakaan. Mä oon jopa ikäisekseni näissä asioissa aika vanha sielu.
Joo ei todellakaan ole mun juttu. Mä voisin kai sanoa, että olen jopa ikäisekseni aika uusi sielu. Eli innostun kaikesta uudesta paljon helpommin kuin vanhasta.

Uusi sielu ei kyllä tunnu vastakohdalta vanhalle sielulle, mutta en keksinyt muutakaan.
 

Haywire

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Chicago Blackhawks
Legendaarisimmat runkkumatskut mitä kuullut:
  1. Elovenapaketin kansityttö
  2. Ellos-kuvasto
  3. Scooby-Doon Velma
  4. Yhteinen Jallu-lehti
  5. Intin lomilla punainen polkupyörä
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Legendaarisimmat runkkumatskut mitä kuullut:

Meinasin nokittaa sillä, että kaveri kertoi heräävänsä lauantaiaamuisin ihan vaan sen takia, että voi katsoa Super-Essin juontamaa lastenohjelmaa. Mutta ei tuota listasi viitoskohtaa taida olla mahdollista nokittaa millään.

Arvostan myös listasi otsikon muotoilua "mitä kuullut". Onhan näitä kavereita kaikenlaisia.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Legendaarisimmat runkkumatskut mitä kuullut:
  1. Elovenapaketin kansityttö
  2. Ellos-kuvasto
  3. Scooby-Doon Velma
  4. Yhteinen Jallu-lehti
  5. Intin lomilla punainen polkupyörä
1) Afrodite, perjantaiseksi
2) Iltatyttö
3) Anttilan katalogi
4) Paperijätteessä jonkun alusvaatefirman katalogi
5) Lainapeite-juliste

Näin olen kuullut.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
1) Afrodite, perjantaiseksi
2) Iltatyttö
3) Anttilan katalogi
4) Paperijätteessä jonkun alusvaatefirman katalogi
5) Lainapeite-juliste

Näin olen kuullut.
Itsekään en mistään mitään tiedä. Mutta isot pojat kertoneet katselleensa videolta Olvi tyttö mainoksia ja lukeneet kuulemma Regina lehdestä naisten unelma kertomuksia.
 

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Top 5 asiat Lappeenranta kotikaupunkini.

1. Ihmiset. En usko, että missään suomen kunnassa asuu niin mukavia ja lupsakoita ihmisiä, kuin Lappeenrannassa. Jo heti Imatralle siirtyessä ihmiset paljon varaantuneempia ja jotenkin jurompia.

2. Saimaan rannat. On uskomattoman hieno satama alue, ja muutenkin hienoa seutua järven rantoineen.

3. SaiPa. Viime vuodet on menty kieltämättä matalalentoa, mutta kun SaiPa yhtään pärjää, niin, tässä kaupungissa se näkyy ja kuuluu, kun pärjätään. Ehdoton ihmisten suosikki ja puheenaihe.

4. Kohtuu hyvät etäisyydet matkailuun. Tällä tarkoitan sitä, että vaikka monet varmasti mieltävät Lappeenrannan syrjäiseksi idän kaupungiksi, niin autolla 2,5 tuntia Helsinki-Vantaalle. Reilut 2 tuntia junailua, ja olet Helsingin rautatieasemalla. Ei paha. Täältä vielä todella halpoja lentoja Bergamoon.

5. Rauhallisuus. Vailla huolen häivää mistään häiriöistä saat kylän raittia kulkea vaikka keskellä yötä. Ihmisiä kyllä saatat tavata, mutta mitään hässäkkää ei missään.
 

Patarouva

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Top-5 Helvi ja Heta

1. Helvi Sipilä
2. Helvi Juvonen
3. Helvi Hämäläinen
4. Heta Hyttinen
5. Heta Tuuri

Erikoismaininta liian ylpeälle ja kovalle Niskavuoren Hetalle.
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Legendaarisimmat runkkumatskut mitä kuullut:
  1. Elovenapaketin kansityttö
  2. Ellos-kuvasto
  3. Scooby-Doon Velma
  4. Yhteinen Jallu-lehti
  5. Intin lomilla punainen polkupyörä

TOP 5 runkkumatskut mitä en ole kuullut:

1. Mehutetran Kari Grandi
2. Bilteman kuvasto
3. Simpsoneiden Selma
4. "Missä Jallu luuraa?" - Apu-lehden lukijakilpailu
5. Keravalainen yhteiskäyttöpolkupyörä
 

Wizzö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Helmisen SaiPalle sympatiat

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun Viking Saga puuttuu myös listalta, niin...

TOP-5 Viking Linen laivat, joilla olen ollut niin että on selkeitä muistikuvia. En viittaa liialliseen känniin, vaan siihen että olin liian pieni niiden Viking 1,2,3 jne aikaan.

1. Viking Song
Klassinen sisarpari. Laitetaaan siksi ykköseksi, että oli ensimmäinen näistä, joilla olin ja laiva on kaiketi edelleen olemassa aika lailla alkuperäisessä muodossaan.
2. Mariella
Erittäin pitkään palvellut klassikko.
3. Viking Saga
Songin sisar. Huono onni vaivasi paattia Vikingiltä lähdön jälkeen, kun ruotsalaiset polttivat Sally Albatrossin telakalle ja se rungon päälle rakennettu uusi versio otti pohjakosketusta pahemman kerran.
4. Cinderella
Abiristeilyn paatti
5. Amorella
No, joku näistä sisaruksista. Tämän kyydissä Moto ja Motomobiili matkasivat pariinkin kertaan Ahvenanmaalle katsomaan potkupalloa ja muuten kruisailemaan.

Näitä uudemmat on ihan muovia.

E: meni vitonen väärin, Amorella se tietysti oli eikä Gabriella.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kun Viking Saga puuttuu myös listalta, niin...

TOP-5 Viking Linen laivat, joilla olen ollut niin että on selkeitä muistikuvia. En viittaa liialliseen känniin, vaan siihen että olin liian pieni niiden Viking 1,2,3 jne aikaan.

1. Viking Song
Klassinen sisarpari. Laitetaaan siksi ykköseksi, että oli ensimmäinen näistä, joilla olin ja laiva on kaiketi edelleen olemassa aika lailla alkuperäisessä muodossaan.
2. Mariella
Erittäin pitkään palvellut klassikko.
3. Viking Saga
Songin sisar. Huono onni vaivasi paattia Vikingiltä lähdön jälkeen, kun ruotsalaiset polttivat Sally Albatrossin telakalle ja se rungon päälle rakennettu uusi versio otti pohjakosketusta pahemman kerran.
4. Cinderella
Abiristeilyn paatti
5. Amorella
No, joku näistä sisaruksista. Tämän kyydissä Moto ja Motomobiili matkasivat pariinkin kertaan Ahvenanmaalle katsomaan potkupalloa ja muuten kruisailemaan.

Näitä uudemmat on ihan muovia.

E: meni vitonen väärin, Amorella se tietysti oli eikä Gabriella.
Turkulaisena vähän eri lista, tietenkin.

1. Viking Sally
Koska tykkäsin takakannesta.

2. Amorella
Tämä tuli aikuisiän kynnyksellä tutuksi dokausreissuista.

3. Rosella
Lapsuudessani varmaan eniten käytetty kippo.

4. Kalypso
Uskoisin menneeni sillä joskus.

5. Diana II
Naantalista parisen kertaa tuolla menty.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös