Ai saakeli, unohtui Ritari Ässä ja MacGyver!Ai saakeli, unohtui Rambo ja Cobra.
Ai saakeli, unohtui Ritari Ässä ja MacGyver!Ai saakeli, unohtui Rambo ja Cobra.
Satulankokoinen pihvi.TOP 5 Tex Willer kliseet
01 Tex eksyy saluunaan Tigerin kanssa ja kohta keskustellaan nyrkein rotupolitiikasta
02 samaisessa saluunassa tilataan parin tuuman paksuiset pihvit ja röykkiö paistettuja perunoita
03 Tex päästää pikkurikollisen menemään pahoinpitelyn jälkeen kunhan kertoo isompien kihojen nimet
04 Kit Carsonin hattuun tulee luodinreikä (hattu on aina uusi)
05 Tex tarjoaa kierroksen kaikille välienselvittelyn jälkeen (katso kohta 01)
Noita Viisikko-kirjoja tuli lueskeltua jonkin verran varhaisnuoruudessani, joskin Tarzan-kirjat vetivät pidemmän korren, niissä kun oli paljon uljaita/mielenkiintoisia eläinhahmojakin itse päähenkilön lisäksi.Top- sankareitani lapsuudessa. Järjestys mukailee aikajanaa.
...
4. Viisikko. Kirjoissa ei kukaan erottunut erityisesti vaan sankaruus oli kokonaisuus. Omatoimisia ja uskaliaita lapsia, jotka uskalsivat ratkoa mysteereitä ja seikkailla lomillaan. Ruokaakin oli ihan hemmetisti ja syömistä kuvattiin houkuttelevasti.
...
Veljeni lukivat saman kirjailijan Mars-sarjan ja tykkäsivät siitä kovasti.Noita Viisikko-kirjoja tuli lueskeltua jonkin verran varhaisnuoruudessani, joskin Tarzan-kirjat vetivät pidemmän korren, niissä kun oli paljon uljaita/mielenkiintoisia eläinhahmojakin itse päähenkilön lisäksi.
Btw - unohdin Tarzanin kokonaan lapsuuteni sankareista - kuuluu ehdottomasti viiden porukkaan.
Tuo kirjasarja on minulta jäänyt lähes kokonaan huomiotta. Taisin toki joskus yrittää lukea, mutta kesken jäi - olin ilm. liian nuori vielä silloin...Veljeni lukivat saman kirjailijan Mars-sarjan ja tykkäsivät siitä kovasti.
Mun vastaava lista:Top 5 - Lapsuuteni/nuoruuteni parhaat videopelit (on muuten vaikeaa valita!):
1. Super Mario Bros. 3 (NES)
2. Mortal Kombat II (SNES)
3. Mega Man 2 (NES)
4. NHL 96 (SNES)
5. The Legend of Zelda (NES)
Bubbling under: Super Mario Bros. (NES), Super Metroid (SNES), Batman: Return of the Joker (NES), Donkey Kong Country 1-3 (SNES), The Legend of Zelda: A Link to the Past (SNES), Adventure Island 3 (NES), Knight Rider (NES), Stunt Race FX (SNES), ym. ym.
Mainittakoon, että varsinkin Mario Kart Wiillä on ikuisesti paikka mun sydämessä, mutta olin kylläkin jo lukioteini siinä vaiheessa, kun tuota peliä aloin vuonna 2010 pelaamaan (vieläpä kilpatasolla!)Top 5 lapsuuden videopelit
1. New Super Mario Bros Wii
2. Mario Kart Wii
3. Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex
4. Wii Sports Resort
5. Wii Play
Ur Anus.Marsista tuli mieleen tehdä tämmönen, eli top 5 mieluisimman kuuloiset planeettojen nimet:
1. Venus
2. Neptunus
3. Merkurius
4. Jupiter
5. Mars
Eipä ollut moisia mun lapsuudessani, televisiokin tuli vasta joskus 60-luvulla - Tokion ja Insbrukin Olympialaiset olivat ensimmäiset televisioajan urheilutapahtumat minulla.Top 5 - Lapsuuteni/nuoruuteni parhaat videopelit (on muuten vaikeaa valita!):
...
Voi helvetti, että sitä tuntee itsensä vanhaksi, kun tätä listaa katselee. Lapsuus oli itselläni kaukana taustapeilissä, kun Crash Bandicoot: The Wrath of Cortex tuli markkinoille, puhumattakaan noista muista peleistä.Top 5 lapsuuden videopelit
1. New Super Mario Bros Wii
2. Mario Kart Wii
3. Crash Bandicoot: The Wrath Of Cortex
4. Wii Sports Resort
5. Wii Play