Jos nyt kuitenkin siteeraisit oikein. Tuolla iltapulun sivulla ei lue "sarkastisesti".
Vähän offtopic mutta tämä vaatii hieman selvennystä.
Netti antaa lehdille mahdollisuuden editoida tai lisätä tekstiä. Aamulla kun tämä artikkeli tuli ensimmäistä kertaa niin toi "sarkastisesti" oli mukana.
Itse ihmettelin miksi lehti oli sen siihen lisännyt. Oli se sarkastisesti tai ei niin lehtien ei minusta pidä laittaa ajatuksia, sanoista nyt puhumattakaan, haastatellun suuhun. Veikkaan, että päivän aikana on joku korkeammalta taholta maininnut asiasta artikkelin kirjottajalle. Mikä on minusta oikein.
Ollaan Salmelaisesta mitä mieltä tahansa, niin joku tolkku siinä pitää olla kun ison media nimissä asiasta kirjoitetaan.
Ihan topicciin niin onhan se aika kummallista, että näin yksinkertaista asiaa ei saa hoidettua alta pois. Myönnän, että itse häröilin omien kutsuntojen kanssa mutta se johtui siitä, että olin nuorena urpo. Aika nopeasti ymmärsin asian vakavuuden ja hoidin asian kunnialla pois. Ja siinä vaiheessa ei oltu edes lähimaillakaan sellaista, että olisi joutunut käräjillä käymään. Tarkoitan, että kun on tullut 26 ikävuoden ikään, niin silloin on ollut aika monta kertaa mahdollisuus asialle jotain tehdä, joten tämmöset "en tiennyt" ja "mun proidin piti hoitaa" selitykset kuulosta aika huonoilta tekosyiltä.