En usko, että Salmelaisen, tai muidenkaan sanomisilla tuomaritoimintaan juuri vaikuteta. Onhan tässä kauden aikana haukkunut tuomareita useampi valmentaja, iso määrä peljaajia, julkinen sana ja homma jatkuu entiseen tahtiin. Ainoa ratkaisuhan olisi tuon nolla-toleranssin tuonti kaukaloihin ja se onnistuu vain SM-liigan yhteispäätöksellä. Tosin siitä sitä mussutusta vasta seuraisikin, kun pelataan pari erää ainostaan ylivoimapeliä. Sitten esim. Shedden itse purnasi nolla-toleranssin vieneen kiekosta mielenkiintoa rapakon takana ja oli kovasti sitä vastaan.
Itse olisin vahvasti nolla-toleranssin kannalla, koska se jättäisi mm. Salmelaisen tyyppisille taitaville ja nopeille pelaajille tilaa ja mahdollisuuksia hiukan luovempaan kiekkoiluun ja hienoihin kuvioihin.
Oli niin tain näin, olen varma siitä, että HIFK ja Salmelainen kaatavat Saipan ja saumat jopa nakkikattilan ovat paloitteluun taas olemassa.
T: nimimerkki kesälomalainen
Itse olisin vahvasti nolla-toleranssin kannalla, koska se jättäisi mm. Salmelaisen tyyppisille taitaville ja nopeille pelaajille tilaa ja mahdollisuuksia hiukan luovempaan kiekkoiluun ja hienoihin kuvioihin.
Oli niin tain näin, olen varma siitä, että HIFK ja Salmelainen kaatavat Saipan ja saumat jopa nakkikattilan ovat paloitteluun taas olemassa.
T: nimimerkki kesälomalainen