Ruutuässä kirjoitti:Muista en tiedä, mutta itse ainakin haluan nähdä Salmelaisen jäällä. Edelleen roskistempun jälkeenkin eniten arvostamani pelaaja liigassa. Ihan sama missä joukkueessa pelaa.
Koko tapausta ei jaksaisi enää puida, mutta oma kantani on se, että tekevälle sattuu. Välillä menee hermot ja tulee ylilyöntejä. Nyt oli vaan huonoa tuuria mukana. Tyhmästi silti tehty. Kuten Salmelaisen haastattelusta näkyy, hän on oikeasti todella pahoillaan tapahtuneesta. Rangaistus on kärsitty, joten asian voi antaa jo olla.
Aivan. Eikös Raipekin seonnut kerran jäällä aika pahasti.
Joo ei tarvitse kauan olla pois Suomesta ja Suomi häviää lätkässä, Räkä tapaa idoli-Foppan, Matti eroaa ja ei eroa sekä Salmelainen hieman sekoaa. Ja kaikesta nousee hirveä kohu. Samanaikaisesti Ruotsissa Carola on treenannut itsensä huippukuntoon ja Martin Stenmarckin manageri istuu vankilassa nielastuaan epähuomiossa kokaiinikondomeja ennen lentomatkaa.
Olen aina pitänyt Salmelaista neitinä, mutta on ilo huomata, ettei asia niin ole. Siis tekohan oli täysin tarpeeton, muttei tahallinen. Jos tuomari on dorka niin on aivan turha puhallella muniin, vaan silloin noustaan barrikaadeille, jos tarve on. Tietysti pudotuspelit ovat asia erikseen ja siellä on turha hölmöillä, mutta... Ja menneet ovat menneitä.
Pitää myöskin muistaa, ettei Salmelainen ole tehnyt mitään hirveän järkyttävää kuten nainut läskiä muijaa, vaan osoitti vain, ettei ole monotooninen otus. Homma lähti vähän vain lapasesta tai siis ämpäri lensi vähän seinään, mutta kuka teki kärpäsestä härkäsen.
Muukkonen antoi oman ratkaisunsa siitä, että Salmelainen uskalsi sanoa jotain tuomarille. Sen sijaan case bussikuski-salmelainen ei Muukkoselle kuulu, vaan se on IFK:n ja poliisin asia päättää, millaiset sanktiot hommasta kuuluu tulla.
Ei kenenkään tarkoitus ole varmaankaan teloa mitään puolustuskyvytöntä eläkeläistä, mutta vahinkoja sattuu ja sille ei voi mitään. En tiedä onko hyvä vai huono, että taas kun jotain sattuu niin se oli HIFK otsikoissa. Tietenkin asia on niinkin, että jos Saipan tai Pelsujen leirissä olisi bussikuskiin osunut niin tuskin se olisi ylittänyt edes uutiskynnystä.
Toivottavasti tuo epämiellyttävä ja ikävä välikohtaus nostaa ykkösketjun takaisin lentoon. Olen ainakin itse ollut hieman huolestunut joulun jälkeisistä tehoista.