Tony ”Viikinki” Halme

  • 39 971
  • 1 255

Maple Leaf

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, Pat Quinn -lahko
Cube kirjoitti:
Ei silti, toivottavasti paranee pian ja täysin. Mahtaakohan Jumalankin vielä löytää?

Jos oikein muistan, lehdet raportoivat Halmeen ainakin käväisseen uskossa jossain vaiheessa ampumajupakkansa jälkeen. Ehkä vesi ei niissä porukoissa kuitenkaan muuttunut riittävän vahvaksi viiniksi?
 

Sistis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maple Leaf kirjoitti:
Jos oikein muistan, lehdet raportoivat Halmeen ainakin käväisseen uskossa jossain vaiheessa ampumajupakkansa jälkeen. Ehkä vesi ei niissä porukoissa kuitenkaan muuttunut riittävän vahvaksi viiniksi?

Kyllä. Samaten Nykäs-Masa tuli uskoon muutama vuosi sitten. Tiedä sitten, mikä on herrojen kohdalla se lopullinen totuus asiasta. Olisiko niin, että herran sana ei kiinnostanutkaan pidemmän päälle?

Vai tulkitsevatko he uskoaan siten, että kaikki synnit saa kuitenkin anteeksi... paha sanoa.
 

Kerouac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Maple Leaf kirjoitti:
Jos oikein muistan, lehdet raportoivat Halmeen ainakin käväisseen uskossa jossain vaiheessa ampumajupakkansa jälkeen.

Näinhän siinä kävi. Mutta, tavallisesti luotetettavien lähteideni mukaan jossain vaiheessa Tony sai Jumalalta tekstiviestin: "Halme armahtaa, minä en."

Ja siihen se homma sitten jäi.
 

Daespoo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hameenlinna Moderators
No kyllä sitä on itsekkin tullut uskoon kun pahimmassa darrassa sormet kurkussa oksentanut verta ja sappinesteitä samalla kun päässä tuntuu siltä kun sitä hakattaisiin vasaralla.

Mutta uskoon tulo on unohtunut siinä kohtaa kun vetää ensimmäisen tasottavan ja aloittaa uudestaan.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Hauska ja suorapuheinen mies meni politiikkaan tungettuaan täysin pilalle ja on sittemmin läpikäynyt kaikki fakkin' ihmiselämän spinal tapit, eli lyönyt elämänsä ihan matiksi.

Minä kun kerkesin tykätä miehestä niin kauan kun hän oli painija, nyrkkeilijä ja suorasanainen paskanpuhuja.

Halmeen ensimmäinen kirja oli kuitenkin aika hauska tuommoisena rähinäpokkarina. Se jenkkiaikojen ovimieshomma suljetuissa bileissä oli helmi, sisään pyrki Ice-T mutta Tony oli tiukkana: "en välitä oletko ice tea, hot tea vai hot chocolate mutta sisään et pääse".

R.I.P.
 

Le Banner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK täältä ikuisuuteen! 106-105 NYR
Golden aWe tuossa jo muistelikin Halmeen kirjasta sitä Hot chocolatea,mutta yhtään pöllömpi ei ole se keskustelu Madonnan-lumpunkaan kanssa.

Etkö sinä tiedä kuka minä olen?
Ei sillä ole mitään merkitystä kuka sinä olet.Sillä on merkitystä,kuka minä olen?
No kukas saatana sinä sitten olet?
Mä olen juuri se tyyppi,joka ei päästä sua sisälle.
Sähän olet täysi kusipää.
Siitä maksetaan tosi hyvin.

Politiikka pilasi hyvän jätkän,kun pääsi apinalauman sekaan.
 

dingus

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Chicago Blackhawks
Kansanedustajaa korkeammalle ei Suomessa kouluja käymätön voi oikeastaan edes päästä, ja on helvetin hienoa että Halme on päässyt noinkin pitkälle. Nämä ryyppäilyt tietysti olisi kannattanut lopettaa jo aikaa sitten. Toivottavasti toipuu.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Le Banner kirjoitti:
Golden aWe tuossa jo muistelikin Halmeen kirjasta sitä Hot chocolatea,mutta yhtään pöllömpi ei ole se keskustelu Madonnan-lumpunkaan kanssa.

HA!

Kuten Kauko Röyhkä kertoi omasta kannastaan, hänellä ei ole tapana pyrkiä mihinkään tyylillä "etkä sä tiedä kuka mä olen", koska hänen asenteensa on enemmän "kyllä mä tiedän kuka sä olet, sä olet kusipää"

Noh, Tony Halme pelastunee vielä vieroituksen ja Jeesuksen kautta...mutta miten pelastetaan Tony Halmelainen?
 

V-man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät
Homoista ja neekereistä Halme kyllä on laukonut kaikenlaista, mutta onko hän joskus sanonut jotain hulluista? Olisi hienoa jos hän olisi joskus ehdotellut jotain tyyliin "Niskalaukaus vaan kaikille hulluille!" tjms.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
On se vaan aika vekkuli. Tänään sitä pystyi havainnoimaan Hartwall-Areenalla Toyotan vieraana. No, eipä tuo nyrkillä lyönyt kun vaan osasi olla hiljaa ja huomaamatta. Sama toimintamalli pätenee neekereihin?
 

Cube

Jäsen
Golden AWe kirjoitti:
Halmeen ensimmäinen kirja oli kuitenkin aika hauska tuommoisena rähinäpokkarina. Se jenkkiaikojen ovimieshomma suljetuissa bileissä oli helmi, sisään pyrki Ice-T mutta Tony oli tiukkana: "en välitä oletko ice tea, hot tea vai hot chocolate mutta sisään et pääse".

Le Banner kirjoitti:
Etkö sinä tiedä kuka minä olen?
Ei sillä ole mitään merkitystä kuka sinä olet.Sillä on merkitystä,kuka minä olen?
No kukas saatana sinä sitten olet?
Mä olen juuri se tyyppi,joka ei päästä sua sisälle.
Sähän olet täysi kusipää.
Siitä maksetaan tosi hyvin.
Ei saatana. Onhan se toki hyvä, että Suomessa arvostetaan viktiota, niinku Nykäsen Matti sanoisi.. Seuraavaksi odotetaankin julkaistavaksi Cuben muistelmia, joissa hän kusee Homer Simpsonin muroihin ja vie Tony Salmelaisen roskat ulos. Hyvin tekin vedätte, saatana.
 

bitnir

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
1Timer kirjoitti:
Tony edustaa kansaa!

Edustaa, mutta onnekseen ei ole tavallista kansaa. Tavallinen ihminen ei olisi noin vähällä saanut psykiatrista hoitoa. Tavallinen ihminen olisi passitettu kotiin rauhottavien kanssa odottamaan konsultaatiota puolen vuoden päästä.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Cube kirjoitti:
Ei saatana. Onhan se toki hyvä, että Suomessa arvostetaan viktiota, niinku Nykäsen Matti sanoisi.. Seuraavaksi odotetaankin julkaistavaksi Cuben muistelmia, joissa hän kusee Homer Simpsonin muroihin ja vie Tony Salmelaisen roskat ulos. Hyvin tekin vedätte, saatana.

Noh, noh, ihan rauhallisesti vain, taivuta päätä taaksepäin. Jos juttu on tarpeeksi hauska niin eihän sillä onko se totta vai tarua ole mitään merkitystä.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Se tässä kaikessa nyppii, että miksi se Halme vasta nyt vietiin mielenterveydelliseen hoitoon? Sen olisi pitänyt päästä sellaiseen jo joskus about 15-20 vuotta sitten.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ted Raikas kirjoitti:
Se tässä kaikessa nyppii, että miksi se Halme vasta nyt vietiin mielenterveydelliseen hoitoon? Sen olisi pitänyt päästä sellaiseen jo joskus about 15-20 vuotta sitten.

Sinulla on pätevyys ja oikeus tuohon diagnoosiin?
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
pernaveikko kirjoitti:
Sinulla on pätevyys ja oikeus tuohon diagnoosiin?
Totta kai toivon jokaisen ihmisen henkistä eheyttä ja tasapainoa. Siihen viittasin ekassa viestissänikin, jossa totesin, että toivon Halmeen parantuvan.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Heittäisivät nyt sen paskan lopultakin telkien taakse ennen kuin jollekin sivulliselle käy tosi huonosti. No, suomalaiset tuntien Tony Halmehan saa äänivyöryn seuraavissa vaaleissa, jos vaan jostain löytää itselleen sopivan puolueen.
 

Mats Bedö

Jäsen
Suosikkijoukkue
TrailBlazers, HIFK, Bruins & Raiders
Ei Tony tyhma ole! Se on jo soittanut (tai sen avustaja on soitanut kun jannu on ite niin pahassa pierussa) Anneli Jaatteenmaelle (1-800-BRUSSELS) ja kysynyt apua seuraavia Europarlamentti-vaaleja silmalla pitaen.

Sinnehan suomalaiset aanestaa kaikki poliittiset kriminaalit. Tervemenoa Tony!

PS. Tony hei, ne kepapit puhuu sitte ranskaa siella.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Tapaus Halme alkaa saada todella koomisia piirteitä.

Alkoholisti, joka on kaiken muun hyvän lisäksi vielä kova tappelemaan ja diggailee käyttää hieman muutakin kuin viinaa, on oikeudessa rattijuopumuksesta vaikka hädin tuskin on ehditty toipua edellisistä syytteistä ja tuomioista. Hän esiintyy oikeudessa turpaansa ottaneena ja aikoo vielä valittaa tuomiosta.

Kansanedustaja-ainesta? Nii-in, mäkin luulin ensin niin.
 

Cube

Jäsen
Tulppu kirjoitti:
Kansanedustaja-ainesta? Nii-in, mäkin luulin ensin niin.
Sori nyt vaan suoria sanojani, mutta saa olla jo aika helvetin sinisilmäinen ja naiivi, jos jossain vaiheessa luuli, että Tony Halme olisi mitään muuta kuin Tony Halme. Viikinkiä äänestäneiltä pitäisi melkein viedä äänioikeus, mutta ehkä he ottivat tästä nöyryyttävästä mokastaan kuitenkin oppia ja äänestävät ensi kerralla vähän fiksummin.
 

Yläpesä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Cube kirjoitti:
mutta ehkä he ottivat tästä nöyryyttävästä mokastaan kuitenkin oppia ja äänestävät ensi kerralla vähän fiksummin.

Kuten Nykäsen Masaa?
Ainoa hyvä puoli Viikingin pelleilyssä on, ettei mies ole Tampereelta. Täältähän on perinteisesti ollut tarjolla vain höyhenen kevyen sarjan koomikkopoliitikkoja Sutin, Velton ja Alatalon tapaan.
Tony ottaa nyt kunnolla pataan niin kuin vain suomalainen mies voi ja osaa. Katkeraan loppuun saakka. Mitään häpeää julkisesti tunnustamatta. Toivottavasti ratkaisu ei löydy tämän virren päätteeksi hampusta. Enkä tarkoita poltettavaa versiota.

Tony on marjanpoimija; shownyrkkeilyn tuote, jossa suuret puheet ovat pääasia, ei toiminta ja lopputulos.
 

tiikeri

Jäsen
Yläpesä kirjoitti:
Tony on marjanpoimija

Luulen että tässä on kirjoittaja itse lähinnä marjanpoimijaa, vai olisitko valmis sanomaan tuon face-to-face Halmeelle? Taitaisi siinä tilanteessa valahtaa vetelät puntista.

Halme nimenomaan oli sanojensa mittainen mies, ennen tuota surullisenkuuluisaa ampumistapahtumaa. Sen jälkeen tapahtuneita ei voi mitenkään puolustella, mutta kyllä Tony on nimenomaan ollut niitä harvoja henkilöitä tässä maassa jotka pysyvät sanojensa takana. Vaikka nämä perunaverkkarijuntit kuinka käyvät täällä suutaan pieksämässä hassunhauskoine vertauskuvineen.
 

er_bai_wu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, LOFC, JJK, NYR, S.S. Lazio, v. Sacher-Masoch
tiikeri kirjoitti:
on nimenomaan ollut niitä harvoja henkilöitä tässä maassa jotka pysyvät sanojensa takana. Vaikka nämä perunaverkkarijuntit kuinka käyvät täällä suutaan pieksämässä hassunhauskoine vertauskuvineen.

Legendaarista. Eikös Halme sanonut puhdistavansa kadut neljässä vuodessa huumeista? Nisteistä, alkoholisteista ja muusta epämieluisesta aineksestakin tuli kovia lausuntoja. Halmeen logiikalla hänen pitäisi ymmärtää nimenomaan mennä lusimaan. Tietenkin vetämällä itse fiksit silloin tällöin kama vähenee kaduiltakin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös