Toni Söderholm siirtyy HIFK:hon

  • 264 356
  • 789

IFK4ever

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Arsenal
En oikeastaan luullut, että HIFK:lla ei ole rahaa, vaan oletin, että kauden 08-09 joukkueeseen sitä ei enää käytetä.

Kotisivujen jutun perusteella tämä loppukausi menee vuokralla Frölundasta, joten ei välttämättä älyyttömyyksiä tule maksamaan. Sopimus vuoteen 2012 on sitten eri asia, mutta ei liity tämän kauden budjettiin millään lailla.
 

Dale Cooper

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Mother Nature Hockey
JESJESJES!

Jalonen käytti sittenkin "virmasmasa" tyyliä tässä pelaajahankintoja koskevassa kysymyksessä!
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Jep, Heikkisen jatkosopimus minuakin yllättää. Ei lainkaan negatiivisessa mielessä, mutta olin 100% varma että hän siirtyy tämän kauden jälkeen Pohjois-Amerikkaan. Itse olen helvetin tyytyväinen, että nään myös Heikkistä ensi kauden HIFK :ssa.

Kyllä siellä nhl-pykälät sopimuksesta löytyy eli voi hyvinkin lähteä. Aika näyttää.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
Olen antanut paljon kritiikkiä Nybarille. Nyt vastavuoroisesti iso kiitos ja iso käsi siitä, että hankki Söderholmin joukkueeseen! Tämä on hyvä uutinen ja juuri tämänkaltaisia uutisia haluan nähdä jatkossakin, hienoa, hienoa!!!

Ps. Hyvä synttärilahja tälle päivälle, en tiennykkään, että toimistolla oltiin tietoisia mun syntymäpäivistä!
 

Seesam

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt on pakko antaa tunnustusta nyp... ei vaan Mr. Nybondakselle, kun kerta aihetta löytyy, KIITOS. Toimittiin aivan oikein ja kitimisen aihetta ei löydy. Walshin potkut varma nakki jo?

PS. On muuten paljon kivempi antaa positiivista palautetta kuin negatiivista. Mukavaa vaihtelua!
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on uuden macbookin näppäimistö sotkettu ja huolella. En silti lähetä laskua HIFK:lle, päinvastoin.

Minä kiitän Valtanen. Minä kiitän Nybondas. Minä kiitän, minä kiitän.

Vittu kun on ihanaa. Se on nyt siinä ja siinä ettei tule lähettyä paikalliseen. Saatte paljon anteeksi. Todella paljon.

Tervetuloa takaisin Toni Söderholm. Bono, nyt saat sinäkin anteeksi paljon mutta odotukset ovat edelleen kovia. Eikä todellakaan tipu, päinvastoin. Näytä meille että olet rahasi arvoinen(eli jatka sitä mitä olet marraskuun jälkeen tehnyt).

Melarti, ah ihanaa. Tämä on vitun iso satsaus tulevaisuuteen. Bravo!

Haverinen. Noh. Katellaan. Tän päivän esityksen jälkeen en sano mitään. En kuitenkaan sano mitään pahaakaan, niin paljon mua lämmittää tuo Söde.

Tää on mun HIFK.
 
Kiitos!

Paljon pahoja puheitani Nybäriä otan takaisin tämän hankinnan ansiosta, suuri kiitos, että teit kaikkesi vahvistaaksesi joukkuetta vielä täksi kaudeksi! Ei kyllä voi oikein kuvailla fiiliksiä tällä hetkellä, tällä hetkellä tilanne on se, että uskon jopa menestykseen vielä tällä kaudella, näin tasaisessa edes mestaruus ei ole pienellä tuurilla mahdottomuus!

Kiitos!
 

Petrell#32

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Mikael Granlund
Hienoa hienoa!

Ai ai mikä fiilis! Hienoa Nybondas. Kirjoitin tänään aikaisemmin, että nyt on johdolla näytön paikka ja siitä selvittiin paremmin kuin osasin edes unelmoida.
 

Meister

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Todella iso KIITOS tästä!

Juuri olin menossa nukkumaan ja päätin vilkaista viellä kerran HIFK-palstaa ja näin hyviä uutisia pomppasi sitten silmille! Söden saaminen jo täksi kaudeksi on erittäin hyvä juttu. Uskon miehen olevan ihan kärki pakkeja liigassa, vaikka sveduissa jotain "ongelmia" onkin ollut.

Onpa muuten hyvä pohja jo ensi kaudenkin pakistolle! Söden, Bonon ja Kangen(+Lassila ehkä) ympärille on erittäin hyvä lähteä rakentamaan kovaa alakertaa!

JESS!
 

HemmoP

Jäsen
Oikein hyvä, toivotaan, että Södellä on motivaatio kohdallaan ja potkii vähän talonmiehiä ja muita fleguja hanurille.

Jere vielä ( hoikkana poikana ) niin tämähän näyttäisi ihan hyvältä.
 

baddinki

Jäsen
Suosikkijoukkue
iiefkoo
Kyllä siellä nhl-pykälät sopimuksesta löytyy eli voi hyvinkin lähteä. Aika näyttää.

Ei kai siellä mitään pykäliä ole, kun ei ole NHL:n ja kansainvälisen jääkiekkoliiton välillä voimassa mitään sopimusta. Eli, jos Heikkinen haluaa NHL:ään jonkun seuran pitää ostaa hänen sopimuksensa ulos.
 
Suosikkijoukkue
HIFK kundit & gimmat & Buli; Kerava Shakers
Loistava päätös tälle päivälle, hyvä täsmähankinta ja tosiaan vielä kun Walsh katoaisi rosterista niin vois sanoa, että päivä vielä eikun paranisi.

Ei mulle tulis Hackeriakaan ikävä jos vaikka saisivat sen vaikka Italiaan tai Saksaan myytyä loppukaudeksi, täysin tarpeeton kaveri.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai siellä mitään pykäliä ole, kun ei ole NHL:n ja kansainvälisen jääkiekkoliiton välillä voimassa mitään sopimusta. Eli, jos Heikkinen haluaa NHL:ään jonkun seuran pitää ostaa hänen sopimuksensa ulos.
Tai sitten Heikkinen halutessaan soittaa Helsinki-Vantaalta toimistolle ja ilmoittaa, ettei pääse tänään aamutreeneihin. :)

Södelläkin on tainnut olla jotain loukkaantumishuolia tänä vuonna. Onko kellään tietoa, onko ne "voitettu kanta" vai vieläkö on jotain pientä kremppaa, joka osaltaan hankaloitti tilannetta Frölundassa?
 

mixu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hifk
Ei kai siellä mitään pykäliä ole, kun ei ole NHL:n ja kansainvälisen jääkiekkoliiton välillä voimassa mitään sopimusta. Eli, jos Heikkinen haluaa NHL:ään jonkun seuran pitää ostaa hänen sopimuksensa ulos.

Enpä usko että pelaajat tälläisiä sopimuksia tekee että heillä ei tarpeen tullen olisi mahdollisuuksia lähteä. Voin olla väärässä mutta tuskinpa.
 

Ck

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Toronto Maple Leafs, NHL suomalaiset
PS. On muuten paljon kivempi antaa positiivista palautetta kuin negatiivista. Mukavaa vaihtelua!

Samaa itsekin juuri mietin, tuntui jopa vaikealta alkaa kehumaan!

Kiitokset vielä Nybondakselle hienoa työtä ja tämä osoittaa ammattimaisuutta, jota olen kritisoinut (osin syystäkin). Mahtava juttu ja juuri tällainen uutinen saa vielä uuden uskon taas vähän vanhentuneeseen HIFK faniin ja seuraavaan kotiotteluun liputkin tulee varmasti hankittua!

Tervetuloa kotiin Mr. Captain - Toni Söderholm!!!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Ei kai siellä sen kummempaa ongelmaa ollut, Söde ei vaan yksinkertaisesti mahtunut kuuden pelaavan puolustajan joukkoon, minkäs teet jos valmentaja rankkaa muut ylemmäksi.
 

Dennis

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ei kai siellä sen kummempaa ongelmaa ollut, Söde ei vaan yksinkertaisesti mahtunut kuuden pelaavan puolustajan joukkoon, minkäs teet jos valmentaja rankkaa muut ylemmäksi.
Ok. Muistelin vaan ohimennen nähneeni Hesarissa jutun, jossa Söderholm kuvassa kuntoutti nivustaan yhdessä fysioterapeutin kanssa. Tosin - fyssari oli sen verran rapsakan näköinen naishenkilö, että olisiko Söde vaan ajatellut, että jos ei peliaikaa tule, niin ilmoittaudutaan sitten vemppaosastolle, kun siinä on hyvät puolensa. ;)

Edit. vaikka tämä loppukauden soppari on hyvä juttu, niin melkein enemmän lämmittää tuo pitkä sitoutuminen yhteistyöhön tulevaksi kolmeksi kaudeksi. Pitkissä soppareissa on toki aina riskinsä, mutta imagollisesti Söde on juuri sen profiilin pelaaja, jonka ympärille on hyvä edelleen rakentaa "modernia HIFKta", eikä toki pidä vähätellä miehen pelitaitoja.
 

CaGe

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä jengi täällä oikein tuullettelee? Nyt tuohon lammaslaumaan laitettiin lisää rahaa ja tehdään turskaa eikä tulevaisuuskaan kukoista. Sitä paitsi meiltä puuttuu edelleen se RIGHT pakki. Täysin turhaa sanon minä! Lisäksi Heikkisen jatkosopimus on täyttä kuraa, liian flegu jäbä.

Rehellisesti, en ole tuntenut tällaista iloa, innokkuutta ja rakkautta IFK:ta kohtaan pitkään aikaan.

Tervetuloa takaisin Söderholm!

Heikkisen viimeaikaiset pirteät otteet ovat varmasti sitten johtuneet siitä että miehellä on ollut IFK:n paperi taskussa. Jatka samaan malliin, on todella ilo ettei Heikkistä menetetä Raumalle kuten täällä spekuloitiin.

Melartin ja Haverisen jatkosopimukset ovat myös todella arvokkaita, tulevaisuuden liigapelaajia. Ellei tähtiä niin luottopelaajia. Haverisesta en riemuitse tällä hetkellä, mutta se johtuu pääosin luokattomasta pelistä Pelicansia vastaan. Haverisella oli lupauksia herättävä alkukausi, ja kaikki on hänestä kiinni, itse luotan siihen että hän tarttuu tilaisuuteen.

Todella suuret propsit Nybondakselle ja Valtaselle, tuskin oli helppo tai halpa urakka, mutta juuri näin pitää toimia! Eniten minua ilahduttaa että kerrottiin samalla jatkosopimuksista, olisi vituttanut stressata kauden loppuun mikäli Heikkinen siirtyy Sm-liigan sisällä muuhun seuraan.

Kiitos ja hyvää yötä!
 
Suosikkijoukkue
Chelsea FC
Kyllä sillä taisi olla myös jotain pikku vammoja? Muistan saman jutun Hesarista. Mutta Frölundalla kuitenkin kova miehitys puolustuksessa ja Söde jäi 7. pakiksi.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Kyllä lämmitti meikäläistä tämä uutinen. Nyt tulee kokemusta pakistoon, kun Toni alkaa alakerrassa luutia. Jonkunlaista isähahmoa pakkikalusto on kyllä kaivannutkin. Jokohan TS pelaa lauantaina Ilvestä vastaan?? ensikaudella Tonille C rintaan. TÄ
 

Snaipperi #16

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Flames, Leijonat&Team Canada
Todella hyvä juttu! Tuli kyllä kunnon fiilikset ja meillä alkaa olla todella kova jengi iskuasemissa tällekin keväälle. Ja Kankaanperällä, Heikkisellä ja Södellä on myös ensi vuodeksi sopimus IFK:hon, joten jo kolme kovaa puolustajaa.

Söderholm täyttää tietyn roolin siinä palapelissä mitä kootaan, mutta varsinkin se johtajuus ja esimerkki on parasta mitä Söde antaaa IFK:lle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Tokihan uutisen luin IFK:n sivustolta. Ei taida KJ vielä tietää laittaako TS:n lauantaina jo laatikkoon. Ehkä Toni treenaa vähän uusia kuvioita ja astuu pelaavaan kokoonpanoon ensi viikolla. Söden paluu tuo ainakin puuttuvia katsojia Nordikselle.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Söderholm täyttää tietyn roolin siinä palapelissä mitä kootaan, mutta varsinkin se johtajuus ja esimerkki on parasta mitä Söde antaaa IFK:lle.

Samalla saatiin Heikkisen pariksi ykköspariin kokenut kädellinen pakki, joten siellä ei enää tarvitse roikottaa junnuja. Veikkaan, tai ainakin toivon, että Haveriset ja kumppanit pelaavat vähän paremmin jatkossa, kun ei enää tarvi yrittää täyttää liian isoja hokkareita. Nyt pakkiparit voisivat mennä esim. tähän tapaan: Bono-Söde, Kanki-Hank, Turunen-Miliisi/Melart/Haverinen
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös