#61 kirjoitti:
Jaksaako joku kääntää ton Suomeksi(joskus)??
Oho, nyt vasta hogasin.
Tässäpä tämä:
25.10 2005
Kuka viittii skujaa dösäl?
Ku skulaa lätkää niin oppii ihan pakostaki sittaa dösäs. Kaikki duunaa sillon just mitä hutsaa, mulla on kaks tyylii. Menomatkal mä goisaan, kuuntelen musaa tai tsiigaan maisemii. Ku mennää himaa mä tsiiigaan deeveedeet tai vastaavaa. Siis jos on sellanen fiilis.
Viime viikol oltii jengin (SC Bern) dösäs suht hissukseen. Otettiin dunkkuun (1-5) joltain Naganolta eikä siin hirveest läppä lentäny. Etenki ku just päivää ennen oltii viel himassa otettu lukua ekaa kertaa, ties mitä HPK:ta vastaan. Jengi sittas aika hiljaa, tsiigattii vaan fönarist ulos ja funtsittiin mikä meni päin vittuu.
On muuten jänskää bamlata dösäs kundeille silloin ku kaikki on päin vittuu. Kaikki kyl tietää miten homma pitäis duunata. Joka jannulla on se helppoheikki-ratkasu millä ne saa sen oman knubin kondikseen. Paska dumari, paska jää, huono tsägä, pää pipi tai ties mitä selitystä. Mä oon ite hogannu et aina on helpompi morkkaa muita ku itteään. Se on niin iisii sillloin ku vituttaa.
Eniten mua vituttaa joku vitun tilastoniilo heti matsin jälkeen. Ihan turha kelata jotain skodee päin byyrii ja muuta skeidaa jos kuitenki tuli dunkkuun. Se on ihan sama, vituttaa vaan entistä enemmän. 1-5 tauluun niin aika turha mussuttaa.
Sit helpottaa ku dösä ties milloin tulee himaan Bernin Nordikselle. Jos vinstaa nii ei vituta. Sillon ei jengi mussuta, paitsi ku taas otetaan dunkkuun. Kyl meitä vituttaa hävitä enemmän ku te urpot ikinä hiffaatte. Ja arvatkaa vaan vituttaako hävitä ku jotain 16.789 niiloo on tsiigaamas? Tottakai se lätkä on tärkeintä ja blaa-blaa-blaa, mut ku otetaan dunkkuun on sellanen fiilis ett on striilannu kaikkii öögaan. Etenki itteään.
Nyt joutuu venaa ens lauantaihin. Iltsikat sun muut vetää lööppejä ties mistä paniikista ja kriisistä. Ihan ku himas IFK:sta aina. Mä en niit gasettoj jaksa blukkaa. Ei joku timo-nyyh-olmi bonjaa paljon mua vituttaa. Enkä mä itekää tiedä onks tää vitutus mitää realismii, mutt eteenpäin se mua ainaki fudaa.
Mut silti tääl Bernissä on ollu tosi kliffaa. Tosi siistii skulata täs käkikelloliigassa. Ei mitää urpoliigaa missä taktiikka kaiken Ä ja Ö, tääl mennää ylös alas edes takas just niiku huvittaa.
Ja se fiilis halleissa, ei tosiaan mitään Ilmalan meininkii! Jengi on ihan kybäll messis. Jos dumari mokaa niin heti on stendarit sun muut hynät jäällä! Eilen joku dorka heitti luurinsa kentälle, kelatkaa. Kaikki kausarit myytiin loppuun suit-sait ja himassa stikataa hitaimmille lappuu luukulle. Koska Suomessa, heh-heh?
Niinku se yks telkkarin jenkkipelle heittää: (emmä oikeesti hiffaa mut jotain siistii joukkuehengestä). Nyt sitä joo tarvitaan, ollaan otettu pari kertaa kupoliin ja seuraava matsi jotain Kalpaa vastaan ja vielä pöndellä. Olis vähän pakko alkaa vinstaa taas tai alkaa taas Iltsika bamlaa kriisistä sun muuta siistii!
Kliffaa syksyy teille kaikille!
Söde