Mitä jengi täällä oikein tuullettelee? Nyt tuohon lammaslaumaan laitettiin lisää rahaa ja tehdään turskaa eikä tulevaisuuskaan kukoista. Sitä paitsi meiltä puuttuu edelleen se RIGHT pakki. Täysin turhaa sanon minä! Lisäksi Heikkisen jatkosopimus on täyttä kuraa, liian flegu jäbä.
Rehellisesti, en ole tuntenut tällaista iloa, innokkuutta ja rakkautta IFK:ta kohtaan pitkään aikaan.
Tervetuloa takaisin Söderholm!
Heikkisen viimeaikaiset pirteät otteet ovat varmasti sitten johtuneet siitä että miehellä on ollut IFK:n paperi taskussa. Jatka samaan malliin, on todella ilo ettei Heikkistä menetetä Raumalle kuten täällä spekuloitiin.
Melartin ja Haverisen jatkosopimukset ovat myös todella arvokkaita, tulevaisuuden liigapelaajia. Ellei tähtiä niin luottopelaajia. Haverisesta en riemuitse tällä hetkellä, mutta se johtuu pääosin luokattomasta pelistä Pelicansia vastaan. Haverisella oli lupauksia herättävä alkukausi, ja kaikki on hänestä kiinni, itse luotan siihen että hän tarttuu tilaisuuteen.
Todella suuret propsit Nybondakselle ja Valtaselle, tuskin oli helppo tai halpa urakka, mutta juuri näin pitää toimia! Eniten minua ilahduttaa että kerrottiin samalla jatkosopimuksista, olisi vituttanut stressata kauden loppuun mikäli Heikkinen siirtyy Sm-liigan sisällä muuhun seuraan.
Kiitos ja hyvää yötä!