Viestin lähetti Hearsay
Runkosarjassa Toni Koivisto tulee tekemään yli 25 maalia, jos pysyy terveenä eli pelaa (lähes) kaikki ottelut.
Perustelut: Miehen nopeus on kaikkien tiedossa. Tiedossa on myös se, että mies on harjoitellut maalintekoa kuluneena kesänä ja ainakin minä vakuutuin Pitsiturnauksen läpiajossa esitetystä ylämummoveivistä. Lisäksi tulevan kauden joukkueessa hänelle kaavaillaan aika korkeaa profiilia ja paljoa peliaikaa (Koivisto-Larouche-Bartek!)
Haasteita otetaan vastaan.
Viestin lähetti TosiFani
Jos Toni Koivisto tekee yli 25 maalia ensi kaudella, minä ryhdyn Lukon kannattajaksi ja ostan kausikortin Lukon peleihin. Lisäksi lupaan käydän Porissa peleissä Lukko paita päällä (löytyy vaatekaapista kyllä).
Mitä Hearsay lupaa vedon sinetöimiseksi?
Viestin lähetti TosiFani
Jos Toni Koivisto tekee yli 25 maalia ensi kaudella, minä ryhdyn Lukon kannattajaksi ja ostan kausikortin Lukon peleihin. Lisäksi lupaan käydän Porissa peleissä Lukko paita päällä (löytyy vaatekaapista kyllä).
Mitä Hearsay lupaa vedon sinetöimiseksi?
Viestin lähetti Arnold
En manaa, mutta ei ollut Koivisto yhtä väkkärä KK:ssa kuin esmes Pitsissä oli. Tehosaldokin jäi hieman vähäisemmäksi, vaikka muistaakseni Pelicansia vastaan onnistuikin tehoissa. Sen verran vaisulta Ässät-Lukko pelissä oli, että uskoisin Tonin mailan tärisevän nyt jo, onhan kauden alku enää reilun parin viikon päässä. Seuraan mielenkiinnolla ensi kaudella olisiko vihdoin "se" kausi hänelle.
Viestin lähetti psychodad
No näinhän sinä toivot, että maila tärisisi.
Viestin lähetti TosiFani
Ihan kuriositeettina parin viime kauden 25 maalin miehet ja Koiviston maalit näin vuosina:
2003 - 04:
1. Pärssinen 32
2. Kuhta 31
3. Viuhkola 25
.
.
.
171. Koivisto 4
2002 - 03:
1. Kucharcik 28
2. Miettinen 25
3. Chlubna 25
.
.
.
117. Koivisto 7
2001 - 02:
1. Viitakoski 34
2. Chlubna 34
3. Machulda 25
4. Somervuori 25
.
.
.
177. Koivisto 4
Tilastot sen kertovat, aivan selvä 25 maalin mies, kunhan vaan tekee ne maalit...
Meilläkin oli pelaaja, joka luisteli helvetin lujaa ja oli Koiviston vertainen maalintekijä (2001 - 02, 4 maalia, 02 - 03, 9 maalia ja 03 - 04, 5 maalia). Arvaa kuka.
En tiedä, mikä se niin SUURI ero näiden pelaajien välillä on, että toinen on loistava tulevaisuuden lupaus, kun taas toinen pelaa Itävallassa??
Mutta kai joku on enemmän näkijä kuin minä...
Viestin lähetti Mdawg
Kuten aiemmin sanoin niin tämä täyttää ihan normaalin porilaisen syksyn tuntomerkit. Dissataan Lukkoa aina liiga-avaukseen asti ja kun marraskuussa Ässät johtaa liigaa niin aletaan suunnitella reissuja playoffien vieraspeleihin. Tammikuussa Lukko käy sitten vaihtamassa suuntanumeroita ja porilaiset avaa "Jääkiekon tappaja Jumalan armosta, osa 2"-ketjun.
Katos kun ei löydy kun lukkoakin vietiin kuin litran mittaa lauantaina...Viestin lähetti Yuppi
Pointtisi oli...? Luulisi, että Ässien joukkueesta löytyisi omiksi tarpeiksi dissattavaa, mutta eipä vaan näy löytyvän.
Viestin lähetti Blackie
Lukkofanit oli Rautakorven suurimpia arvostelijoita siihen saakka, kun herrasta tuli Lukon päävalmentaja.
Viestin lähetti korkki
Ja mdawg, mitä se kertoo raumalaisen kiekkofanin itsetunnosta jos jokaiseen asialliseen viestiin pitää vastata typerällä provolla (olisikin tämä ketju). Vai onko se sitten niin että sellaiset jotka oikeasti tietävät jääkiekosta eivät saisi tulla pikkuveliseuran pienten "asiantuntijapiirien" keskuuteen? Täällä ei ole pitkään aikaan yksikään porilainen/Ässä-fani provonnut...
Viestin lähetti psychodad
Minä pohdin täällä espoossa sellaista, että annettaisko kuitenkin Rautakorven valmentaa lukkoa nyt jonkin aikaa ja katsotaan sitten tappaako hän jääkiekon? Takavuosien tappara ei ole sama joukkue mitä tämän päivän lukko, pelaajat ovat eri miehiä. Ehkä se kahvatyyli sopi sen aikaiselle tapparan materiaalille paremmin kuin nykyiselle lukolle.