Mainos

Toni Koivisto

• 33 147
  • 268

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Muistan että Kaipainen oli pitelemätön tuolloin, Koivistosta ei sellaista mielikuvaa jäänyt.

TiDo28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko,Toronto Maple Leafs
Jos kerran haasteita...

otetaan vastaan kuten Hearsay aikaisemmin esitti ja hehkutti Koivistoa mahd. jopa 25 maalia niin otetaanpa tuohon haasteeseen kiinni.

Itse lähtisin veikkaamaan Koiviston pisteiksi ehkä tuota 25:ttä mutta maalimäärissä olen lähinnä samaa mieltä kuin TosiFani joka esitti 11 maalia Tonille.Sanoin "lähinnä" en siis täysin.Itse lähden veikkaamaan 14 Tonin maalimääräksi,jos pelaa koko kauden ns. terveenä.

Vähän spekulointia:Koivistolla ei edelleenkään riitä kroppa vastustajan maalin edustalla ruuhka tilanteisiin ja mikään hirmu kova laukauskaan ei Koivistolla ole.Lähinnä Koiviston odotetaan tekevän maalit läpiajoista tai jostain ohjauksista.Itse odotan,että Koiviston tarkkuus ns. rannareissa läpiajoista on parantunut mutta en usko,että edelleenkään Tonista mikään "kikkailija" on tullut joka ehtisi tuosta nopeudesta huiputtamaan maalivahtia pystykaffelle ja siten tekemään maaleja.

Koivisto tekee maalinsa 3-4 metrin päästä maalista tarkalla ylä-/alakulma sijoituksilla/vedoilla tai Larouchen/... jonkun tarjoamasta syötöstä onetimerillä sisään.

Tämä vaan pienenä spekulaationa.Jos Koivisto saa paljonkin yv-aikaa niin sitten inflaatiotarkistus voi olla 3-4 maalia ylöspäin ja siksi koko kauden saalis nousisi max. 18 maaliin,joka edelleen jäisi alle 25.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Hearsay
Runkosarjassa Toni Koivisto tulee tekemään yli 25 maalia, jos pysyy terveenä eli pelaa (lähes) kaikki ottelut.

Perustelut: Miehen nopeus on kaikkien tiedossa. Tiedossa on myös se, että mies on harjoitellut maalintekoa kuluneena kesänä ja ainakin minä vakuutuin Pitsiturnauksen läpiajossa esitetystä ylämummoveivistä. Lisäksi tulevan kauden joukkueessa hänelle kaavaillaan aika korkeaa profiilia ja paljoa peliaikaa (Koivisto-Larouche-Bartek!)

Haasteita otetaan vastaan.

Jos Toni Koivisto tekee yli 25 maalia ensi kaudella, minä ryhdyn Lukon kannattajaksi ja ostan kausikortin Lukon peleihin. Lisäksi lupaan käydän Porissa peleissä Lukko paita päällä (löytyy vaatekaapista kyllä).

Mitä Hearsay lupaa vedon sinetöimiseksi?

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Viestin lähetti TosiFani
Jos Toni Koivisto tekee yli 25 maalia ensi kaudella, minä ryhdyn Lukon kannattajaksi ja ostan kausikortin Lukon peleihin. Lisäksi lupaan käydän Porissa peleissä Lukko paita päällä (löytyy vaatekaapista kyllä).

Heh-heh, tämä tuli niin äkkiä... Olen jo joskus polttareissani joutunut kävelemään läpi Rauman keskustan lauantai-iltapäivällä Ässien paita päällä, joten pukeutumisleikit on tullut koettua. Ajomatkaa Porin halliinkin on 100 km, joten kausikortillakaan ei tulisi olemaan kovasti käyttöä. Harkitaan...

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti TosiFani

No mä voin ottaa vedon vastaan. Lupaan pistää signatureeni "TosiFani tietää parhaiten" jos Koivisto ei tee 25 maalia. Tuo on kuitenkin sen verran epätodennäköinen maalimäärä, että uskoisin näin kerrointen olevan kohdallaan. Sinä ryhdyt lukon kannattajaksi ja ostat lukon kausikortin ja käyt porissa peleissä lukon paita päällä jos Koivisto tekee 25 maalia tai enemmän...minä muutan signaturen edellä kuvatuksi jos ei tee.

Kiinnostaako veto vielä?

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Tämähän passaa mainiosti!

En minäkään usko että Koivisto tekee 25 maalia mutta tässä on ns. kertoimet kohdallaan.

Hearsay

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
TosiFani tuntuu kyllä tietävän TosiHyvin, ainakin Lukkoon tulleista vahvistuksista ennakkoon. Olin eilen "ihailemassa" ko. suosikkini edesottamuksia Porin Isomäessä, puolivauhtia luistellessaan hän oli kentän nopein mies, että sikäli näytti hyvältä. Kerran pääsi leipomaan rystyltä yli kyljellään maanneen Helasen, mutta yli meni.

Silti uskon vakaasti tuohon 25 maalin kauteen (kunhan pysyy terveenä ja pääsee pelaamaan tarpeeksi). Lupaan siis vaihtaa signaturen TosiFania ylistäväksi + lounaan TosiFanille Penalty Pubissa, jos Toni Koivisto tekee vähemmän kuin 25 maalia runkosarjassa.
Force majeure on käytössä loukkaantumisen ja farmiin siirron osalta.

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Eikös Toni Koivistolta ole jo viimeiset pari vuotta odotettu 25 maalia kaudelta? Potentiaalia kaverissa on, sitä ei käy kieltäminen. Riippuu tietenkin aika paljon myös siitä, kuinka paljon pääsee pelaamaan ylivoimaa. Eiköhän nyt ainakin viime kaudesta paranna. :)

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
En manaa, mutta ei ollut Koivisto yhtä väkkärä KK:ssa kuin esmes Pitsissä oli. Tehosaldokin jäi hieman vähäisemmäksi, vaikka muistaakseni Pelicansia vastaan onnistuikin tehoissa. Sen verran vaisulta Ässät-Lukko pelissä oli, että uskoisin Tonin mailan tärisevän nyt jo, onhan kauden alku enää reilun parin viikon päässä. Seuraan mielenkiinnolla ensi kaudella olisiko vihdoin "se" kausi hänelle.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti Arnold
En manaa, mutta ei ollut Koivisto yhtä väkkärä KK:ssa kuin esmes Pitsissä oli. Tehosaldokin jäi hieman vähäisemmäksi, vaikka muistaakseni Pelicansia vastaan onnistuikin tehoissa. Sen verran vaisulta Ässät-Lukko pelissä oli, että uskoisin Tonin mailan tärisevän nyt jo, onhan kauden alku enää reilun parin viikon päässä. Seuraan mielenkiinnolla ensi kaudella olisiko vihdoin "se" kausi hänelle.

No näinhän sinä toivot, että maila tärisisi. Mutta jos satuit huomaamaan, koko joukkue oli aika jäässä jo tuossa viimeisessä ottelussa.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lissää sanos raumlaine

Viestin lähetti psychodad
No näinhän sinä toivot, että maila tärisisi.

Asialla on kaksi puolta.

Toivoisin, että Koivisto onnistuu, koska hänen läpimurtoaan on odoteltu jo..öö.. viisi (?) vuotta, ja sen tähden, koska ei ole syntyjään hippohiiri. Myös se puoltaa asiaa, että hänenlaisiaan snaippereita (?) tarvittaisiin maajoukkueessa.

Mutta!

Toivoisin, että Koivisto epäonnistuu, koska hän läpimurtoaan on odoteltu jo..öö.. viisi (?) vuotta, ja sen tähden, että hän on pelannut (viha)rakkaassa Lukossa. Myös se puoltaa asiaa, että Lukko-fanien mielestä Koivisto on puhdas snaipperi, vaikka maalimäärät ovat olleet alhaisia liigatasolla.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
En minä ainakaan pidä Koivistoa snaipperina, siihen hommaan tarvitsisi osata laukoa erinomaisesti. Koivisto on todella nopea, ja jos hän saa maalineduspelinsä hiukan paremmaksi, hän tekee paljon maaleja lähietäisyydeltä, mutta Tonilta ei paljon nähdä siniviivan alta yläpesään ilman maskia maaleja.

TosiFani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Ihan kuriositeettina parin viime kauden 25 maalin miehet ja Koiviston maalit näin vuosina:

2003 - 04:

1. Pärssinen 32
2. Kuhta 31
3. Viuhkola 25
.
.
.
171. Koivisto 4

2002 - 03:

1. Kucharcik 28
2. Miettinen 25
3. Chlubna 25
.
.
.
117. Koivisto 7

2001 - 02:

1. Viitakoski 34
2. Chlubna 34
3. Machulda 25
4. Somervuori 25
.
.
.
177. Koivisto 4

Tilastot sen kertovat, aivan selvä 25 maalin mies, kunhan vaan tekee ne maalit...

Meilläkin oli pelaaja, joka luisteli helvetin lujaa ja oli Koiviston vertainen maalintekijä (2001 - 02, 4 maalia, 02 - 03, 9 maalia ja 03 - 04, 5 maalia). Arvaa kuka.
En tiedä, mikä se niin SUURI ero näiden pelaajien välillä on, että toinen on loistava tulevaisuuden lupaus, kun taas toinen pelaa Itävallassa??

Mutta kai joku on enemmän näkijä kuin minä...

Siirappi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Tampabay Lightning, Kotiteollisuus
Arnoldille vastaus, että Harjula on kuitenkin 4 vuotta vanhempi kuin Koivisto. Toni on edelleenkin vasta 22 vuotias ja omaa hyvän potentiaalin olla joskus hyvä maalintekijä. Siihen hänen pitää myös pyrkiä. Sen eteen on tehtävä paljon töitä.

Mielestäni Koivistolla on mahdollisuudet tehdä yhdellä kaudella yli 20 maalia, mutta onko se vielä tämä kausi niin sitä en tiedä, mutta mahdollista se on. Voisin vetää tähän vaikka muistutkseksi Timo Vertalan joka oli saman ikäisenä pelannut 4 kautta liigassa tehoilla 17+19. Sitten kuin salamakirkkaalta taivaalta paukutti seuraavalla kaudella 24+18.

Viimeksi muokattu:

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Viestin lähetti TosiFani
Ihan kuriositeettina parin viime kauden 25 maalin miehet ja Koiviston maalit näin vuosina:

2003 - 04:

1. Pärssinen 32
2. Kuhta 31
3. Viuhkola 25
.
.
.
171. Koivisto 4

2002 - 03:

1. Kucharcik 28
2. Miettinen 25
3. Chlubna 25
.
.
.
117. Koivisto 7

2001 - 02:

1. Viitakoski 34
2. Chlubna 34
3. Machulda 25
4. Somervuori 25
.
.
.
177. Koivisto 4

Tilastot sen kertovat, aivan selvä 25 maalin mies, kunhan vaan tekee ne maalit...

Meilläkin oli pelaaja, joka luisteli helvetin lujaa ja oli Koiviston vertainen maalintekijä (2001 - 02, 4 maalia, 02 - 03, 9 maalia ja 03 - 04, 5 maalia). Arvaa kuka.
En tiedä, mikä se niin SUURI ero näiden pelaajien välillä on, että toinen on loistava tulevaisuuden lupaus, kun taas toinen pelaa Itävallassa??

Mutta kai joku on enemmän näkijä kuin minä...

Pointtisi oli...? Luulisi, että Ässien joukkueesta löytyisi omiksi tarpeiksi dissattavaa, mutta eipä vaan näy löytyvän.

Mdawg

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kuten aiemmin sanoin niin tämä täyttää ihan normaalin porilaisen syksyn tuntomerkit. Dissataan Lukkoa aina liiga-avaukseen asti ja kun marraskuussa Ässät johtaa liigaa niin aletaan suunnitella reissuja playoffien vieraspeleihin. Tammikuussa Lukko käy sitten vaihtamassa suuntanumeroita ja porilaiset avaa "Jääkiekon tappaja Jumalan armosta, osa 2"-ketjun.

Ettei mene ihan täysin provoamiseksi niin sanotaan Koivistosta sen verran, että itse olen ainakin helvetin skeptinen kaverin suhteen. Jos jouluun mennessä on kasassa 10 maalia niin sitten voin harkita vaihtavani mielipidettäni Tonista. Mutta kyllähän se sokea kanakin joskus jne..

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Mdawg
Kuten aiemmin sanoin niin tämä täyttää ihan normaalin porilaisen syksyn tuntomerkit. Dissataan Lukkoa aina liiga-avaukseen asti ja kun marraskuussa Ässät johtaa liigaa niin aletaan suunnitella reissuja playoffien vieraspeleihin. Tammikuussa Lukko käy sitten vaihtamassa suuntanumeroita ja porilaiset avaa "Jääkiekon tappaja Jumalan armosta, osa 2"-ketjun.

Itse en dissannut Koivistoa, kuten huomaat lukiessasi viestini. Lukkofanit oli Rautakorven suurimpia arvostelijoita siihen saakka, kun herrasta tuli Lukon päävalmentaja. Nyt se kahvakiekko onkin raumalaisten mielestä "aktiivista häirintäpeliä"...

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Onko sinulla jotain näyttöäkin tälle "raumalaiset olivat suurimpia rautakorven arvostelijoita" jutulle vai heititkö sen vaan testataksesi meneekö täällä kaikki perusteettomat väitteet läpi ilman kyseenalaistamista?

Osoitapas nyt todeksi. Vaikkei sillä merkitystä olekaan arvostelivatko lukkofanit Jukkaa, silti olisi kiva kuulla perustelut väitteelle.

L4E

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauma Luk
En nyt oikein nähnyt pointtia miksi TosiFanin ja muidenkin on pitänyt tuota Tonia dissata. Varsinkin kun nuo vertailun kohteetkin Fanilla ovat huomattavasti kokeneempia pelaajia.

Poikanenhan tuo vielä on, joka täyttää kaudella vasta 22. On kuitenkin alle parikymppisenä pystynyt hommaan itselleen liigapaikan ja on nyt kolmen kauden ajan "harjoitellut" liigakuvioita. Mitään estettä ei sille ole etteikö voisi jo onnistua.

Nyt vasta kun on vähän ikää tullut ja kokemusta liigasta, niin on vasta lupa odottaa ihan oikeasti noita kunnon onnistumisia.

Siitä täytyy olla kyllä tyytyväinen, että Lukolla/sen valmentajilla on ollut kärsivällisyyttä miehen suhteen.
Ehkä nyt saadan sato kerättyä, no tämän näemme tulevalla kaudella.

Viimeksi muokattu:

korkki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porilainen urheilu (ja yks raumalainenkin joukkue)
Viestin lähetti Yuppi
Pointtisi oli...? Luulisi, että Ässien joukkueesta löytyisi omiksi tarpeiksi dissattavaa, mutta eipä vaan näy löytyvän.
Katos kun ei löydy kun lukkoakin vietiin kuin litran mittaa lauantaina...

Perustelisit yhtä hyvin viestisi kuin TosiFani niin sitten voisin sinuakin arvostaa kirjoittajana, ikävää kun jotkut vain heittävät pallon Ässiinpäin jos joku yrittää pudottaa raumalaisen pilvistä kirjoittamalla asiallisesti faktojen kera.

Ja mdawg, mitä se kertoo raumalaisen kiekkofanin itsetunnosta jos jokaiseen asialliseen viestiin pitää vastata typerällä provolla (olisikin tämä ketju). Vai onko se sitten niin että sellaiset jotka oikeasti tietävät jääkiekosta eivät saisi tulla pikkuveliseuran pienten "asiantuntijapiirien" keskuuteen? Täällä ei ole pitkään aikaan yksikään porilainen/Ässä-fani provonnut...

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Viestin lähetti Blackie
Lukkofanit oli Rautakorven suurimpia arvostelijoita siihen saakka, kun herrasta tuli Lukon päävalmentaja.

Esitä jotain faktaa tälle jo ties kuinka monennetta kertaa esittämällesi väitteelle tai lakkaa valehtelemasta.

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Viestin lähetti korkki
Ja mdawg, mitä se kertoo raumalaisen kiekkofanin itsetunnosta jos jokaiseen asialliseen viestiin pitää vastata typerällä provolla (olisikin tämä ketju). Vai onko se sitten niin että sellaiset jotka oikeasti tietävät jääkiekosta eivät saisi tulla pikkuveliseuran pienten "asiantuntijapiirien" keskuuteen? Täällä ei ole pitkään aikaan yksikään porilainen/Ässä-fani provonnut...

Korkki, sinä et tee muuta kuin provoat. Tämä ei ole ainoastaan minun mielipiteeni vaan olen kuullut saman mielipiteen myös ässäfanilta. Katso nyt tekstiäsi, provoat sanomalla lukkoa pikkuveliseuraksi, ja SEURAAVASSA LAUSEESSA sanot ettei täällä ole pitkään aikaan yksikään ässäfani provonnut. Montako sekunnin kymmenystä on mielestäsi pitkä aika, koska kovin montaa ei noiden lauseiden lukemisen välissä mene. Jos taas yrität väittää ettet miellä tuota pikkuveljeksi kutsumista provosoinniksi, olet joko valehtelija tai käsittämättömän yksinkertainen yksilö.

Tuolla SK turnaus ketjussa yritit jatkuvasti provosoida ja kun vastasin provoihisi, aloit kotimoderoimaan. Valitettavasti modet eivät sitä huomanneet.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Kappas! Porilaisuus taas vauhdissa. Puhumme faktoina asioita, jotka yhä ovat todellisuudessa epävarmuuden sekoittamia.

Kuitenkin nyt ollaan varaamassa Koivistolle pelipaikkaa, jossa hänellä olisi entistä paremmat mahdollisuudet saada onnistumisiakin. Eikö Koivisto ole osaava kaveri? Viimeisessä runkosarjan ottelussa HPK:ta vastaan Koiviston yksilösuoritus karvauksen kautta vapaa kiekko maalille ja Tkaczuk 2-2 kavennus. Tuota tilannetta olen katsellut monasti ja tullut siihen tulokseen, että kaverilla "Tonilla" todellakin on hyvä pelisilmä.

Olen varma, että Toni on jonakin päivänä iso tekijä. Niin se vain Sami Torkillakin otti vuosia kasvata nykyiseen asemaansa. En aseta kyseenalaiseksi Tonin kykyjä tulevaisuuden maajoukkuemiehenäkään. Antakamme aikaa hänelle. Jospa se olisi vihdoin tullut!

Jospa tuo pikkuveliseura on lainausta Ässä ketjussa annettuun ajatukseen Lukon ja Ässien naapurisuhteesta. Käsi kädessähän näiden raumalaisten ja porilaisten tiet ovat kulkeneet. Suurennuslasilla aina ollaan seurattu toistemme tekemisiä. Porilaisessa jääkiekkoilussa on vahva historia ja ei mielestäni ole kovin pahasta verrata pikku kaupungin naapuriseuraa pikku veljekseen. Veljeksillähän aina on pientä lämmintä kinaa.

Viimeksi muokattu:

Blackie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti psychodad
Minä pohdin täällä espoossa sellaista, että annettaisko kuitenkin Rautakorven valmentaa lukkoa nyt jonkin aikaa ja katsotaan sitten tappaako hän jääkiekon? Takavuosien tappara ei ole sama joukkue mitä tämän päivän lukko, pelaajat ovat eri miehiä. Ehkä se kahvatyyli sopi sen aikaiselle tapparan materiaalille paremmin kuin nykyiselle lukolle.

Siinä yksi esimerkki. Huomatkaa kysymys, jonka psychodad esittää MUILLE Lukko-faneille.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy