Mä pysyn edelleen kannassani, että HIFK tarvitsee onnistumisia mahdollisimman laajalla rintamalla ja lasken siihen myös Santalan ha Kangasniemen. Nämä kaksi ovat onnistuneet yhdessä parhaiten ja yhdessä näitä huomenna peluuttaisinkin. Laitetaan siihen sitten kolmanneksi vaikka Ilmari Pitkänen ja kädet kyynerpäitä myöden ristiin. Jos toimii, great. Jos ei toimi, kaikki voidaan mun puolesta laittaa katsomoon vaikka koko loppukaudeksi. Mutta tärkeää olisi, että näiltä runkosarjapelaajilta saataisiin nyt jotain tulosta ja mä en usko, että sitä tullaan saamaan, jos heitä ei peluuteta yhdessä. Sitä on nyt kokeiltu ja hiljaista on ollut.
Ymmärrän hyvin, että Pikkarainen peluuttaa eri tavalla kuin Selin ja pidänkin näkemästäni. Hyvään valmennukseen kuuluu kuitenkin myös peluuttaa pelaajia heidän vahvuuksillaan ja repiä heistä kaikki irti. Nyt Kangasniemi ja Santala pelaavat kentissä, missä kummankaan potentiaali ei realisoidu ja se ei ole hyvä asia. Jos tulosta ei tule ja omissa soi, voidaan palata nykyiseen systeemiin pelin sisälläkin, mutta mielestäni heitä kannattaisi ehdottomasti vielä kokeilla yhdessä.