Mainos

Tomi Lämsälle kenkää!

• 202 611
  • 2 059

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Kyllä mä hattua nostan niille ketkä boikottiin ryhtyvät (täälläkin lukenut). Tietynlainen ehdottomuus on ihan arvostettavaa.

Kunhan se sitten pitää loppuun asti.

Tottakai voitot ja tappiot ohjaajat omaakin mielialaa, mutta hallilla toki muitakin syitä käydä kuin pelkkä tulos. Seura on paljon isompi ja merkittävämpi mitä yksi kausi, päävalmentaja tai työntekijä.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jos lopettaa Lukon kannattamisen päävalmentajan takia niin onko silloin kannattaja? Kannattajat kannattaa ja gloryhunterit sattuu katsomaan kun menee hyvin.

e. Ja lisättäköön että glory huntaamisessa ei ole mitään väärää, olisi vain rehellisesti sanoa se ääneen.
Homma selvä. Pistä viestiä kun saan taas kirjoitella.

Yuppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Johtaja Virran Dream Team, Україна
Kyllä mä hattua nostan niille ketkä boikottiin ryhtyvät (täälläkin lukenut). Tietynlainen ehdottomuus on ihan arvostettavaa.

Tottakai voitot ja tappiot ohjaajat omaakin mielialaa, mutta hallilla toki muitakin syitä käydä kuin pelkkä tulos. Seura on paljon isompi ja merkittävämpi mitä yksi kausi, päävalmentaja tai työntekijä.
Juuri tämä. Ja siitä ylpeydestä ja yhteenkuuluvuudesta lopulta lähtee se Rauman Lukko, mitä me kaikki haluamme. Ei siitä loputtomasta vittuilun kehästä, se sataa vain ja ainoastaan porilaisten laariin.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko

Tämä. Ehdottoman arvostettavaa toimintaa, kunhan sitten vaan päätös pitää kanssa eikä ole pelkkää tuuleen huutelua. Itse ainakin olen sen luokan luonnevikainen kyylä että tulen myös seuraamaan näiden boikottien pitävyyttä ja vittuilemaan ankarasti tarvittaessa, jos se selkäranka ei pidäkään. Tämä siis nyt yleisesti, ei kenellekään tietylle nimimerkille osoitettuna.

Paitsi Porin trollin taannoiselle "boikotille" jaksan naureskella edelleen.

Toivoisin itse asiassa sellaista erillistä boikottiketjua jossa jokainen saisi käydä ilmoittamassa boikottinsa luonteen ja keston, helpottaisi kyylän kyttäämistä.

Juubailija

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tähän väliin pitää todeta, että kun katsoo vaikkapa Tapparan 20 viimeistä ottelua, niin siellä ei ole yhtään peräkkäistä 3 pisteen voittoa. Ei yhtään. Samanlaista vuoristorataa on ollut kuin Lukollakin. Tämä ei ole mikään Lämsän puolustuspuheenvuoro, vaan ihan vaan toteamus, että muillakin joukkueilla tulokset vaihtelevat.
Tapparan ei tarvi todistella mitään, eiköhän ne finaalissa ole joka tapauksessa.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei merkittävän kaupungin Lukko
Miten voi Lukon kannattamisen lopettaa? Herranjumala kerro jos tälläinen kytkin jostain löytyy, niin painaisin oitis. Olisi kertaheitolla helpompaa.

Toki en tiedä väätäisinkö silti, koska Lukko kaikista vitutuksista huolimatta on niin tärkeä asia.
Ei voi. Mutta voi lopettaa seuraamisen tai ainakin Äijänsuolla käymisen ja katsella ja kiroilla sitten kotisohvalla.

nexustron

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Chelsea
Miten voi Lukon kannattamisen lopettaa? Herranjumala kerro jos tälläinen kytkin jostain löytyy, niin painaisin oitis. Olisi kertaheitolla helpompaa.

Toki en tiedä väätäisinkö silti, koska Lukko kaikista vitutuksista huolimatta on niin tärkeä asia.
Jos pelaajilta lasketaan vain hyvät pelit niin kaikki on hyviä, jos katsojilta vain kannatetut pelit, kaikki kannattajia. Kuten sanoin, glory huntaamisessa ei ole mitään väärää. Se vain on eri asia kuin kannattaminen. Jos ei kannata Lukkoa koska Lämsä tai mitä ikinä niin ei yksinkertaisesti kannata. Se ei tarkoita etteikö olisi intohimoinen.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Tämä. Ehdottoman arvostettavaa toimintaa, kunhan sitten vaan päätös pitää kanssa eikä ole pelkkää tuuleen huutelua. Itse olen ainakin olen sen luokan luonnevikainen kyylä että tulen myös seuraamaan näiden boikottien pitävyyttä ja vittuilemaan ankarasti tarvittaessa, jos se selkäranka ei pidäkään. Tämä siis nyt yleisesti, ei kenellekään tietylle nimimerkille osoitettuna.

Paitsi Porin trollin taannoiselle "boikotille" jaksan naureskella edelleen.

Toivoisin itse asiassa sellaista erillistä boikottiketjua jossa jokainen saisi käydä ilmoittamassa boikottinsa luonteen ja keston, helpottaisi kyylän kyttäämistä.

Boikotti.excell ois kova sana.

Ylävilla85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko, Kuhlmannin Esko

Minäkin niin perkeleesti uhosin että boikottiin menee. Mutta kyllä niin vaan taas Katsomo+ otti omansa ja telkkarin ääressä kirottiin tänään. Tätä tämä on, 30-vuotta jo ollut. Lapsenomaista uskoa että Lämsä tämän laivan ohjaa finaaleihin, joka on siis itselle henkilökohtaisesti se, minkä jälkeen annan kaiken Herran haltuun.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lisätään nyt vielä, että
Minäkin niin perkeleesti uhosin että boikottiin menee. Mutta kyllä niin vaan taas Katsomo+ otti omansa ja telkkarin ääressä kirottiin tänään. Tätä tämä on, 30-vuotta jo ollut. Lapsenomaista uskoa että Lämsä tämän laivan ohjaa finaaleihin, joka on siis itselle henkilökohtaisesti se, minkä jälkeen annan kaiken Herran haltuun.

Siihen tämä leikki perustuu, että 15:sta seuran kannattaja uskoo kun kiekko tippuu jäähän ja lopulta 14 pettyy.

Jotkut siellä sitten enemmän ja toiset vähemmän.

(oliko joukkueita edes 15)

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oma boikotti on mennyt ihan ok. Vain kolmessa kotipelissä käynyt. Ja ehkä ens viikolla taas, kun kakarat sai koulusta sellaiset ilmaiset liput. Kai ne käyttää tarvii. Telkusta kyllä katsonut kaikki pelit. Äijänsuolle ei kauhea ikävä ole, kun ei ole hyviä kokemuksia lähiaikoina. Kai pleijareita sitten taas paikan päälle, kun Lukko sinne pääsee. Niinkuin kaikki muutkin joukkueet.

Venkula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Itse en vielä ole yhtään kotipeliä käynyt katsomassa vaikka aikaa olisi. Turussa viime kuun lopussa olin. Raumalle tuskin montaa kertaa eksyn ennen keväänpelejä. Olisi edes hieno alkushow mitä mennä katsomaan. Tai edes rakkauden tunneli.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Ja taas voittoisan ja suht tasapainoisen ottelun jälkeen ihmeellinen peli joka ei ihan mennyt tuubiin. Osasyy toki väsymyksellä jne..

Mutta mutta kun se on kokoajan silti tätä samaa. Hyvää peliä seuraa täysin paska esitys. Otteet ailahtelee luvattoman paljon. Ja tätä se on ollut koko Tomin valtakauden ajan. Tasaisuutta ei ole löytynyt missään vaiheessa. Homma leviää käsiin liian helposti ja useasti. Ja se jos joku on käsittämätöntä.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Lupaan, jos Tomille jatkot tehdään, niin

Mielenkiinnosta kysyn, haluatko että Lämsä jatkaa?

Olen tainnut pariin otteeseen sanoa, että katselen joulutauolle asti ennen isompia johtopäätöksiä. Joilla ei nyt sinänsä mitään merkitystä.

Perstuntuma ehkä nyt on se, että tämä kausi Lämsällä loppuun. Itse en nyt uskaltaisi jatkoa tehdä, toki myös ymmärrän ettei mulla ole sellaisia tietoja käytössäni, jotka auttaisivat päätöksenteossa. En ole niin itseriittoinen, että kuvittelisin tietäväni paremmin mitä arjen ihmiset seurassa.

Samanaikaisesti näkee pelissä hyviä asioita niin silmällä kuin tilastoista, mutta käsittämätön heilahtelu, ei-voittavan jengin ylivoima ja keskitason maalivahtipeli tuovat sellaisen jakotautisen fiiliksen joka viikko mitä ei hetkeen ole kokenut.

Jossain määrin tätä oli myös Virran ensimmäisillä kausilla.

Toivekkuus ja epätoivo seuraavat vuorotellen.

Sitten taas asiantuntijat, ammattivedonlyöjät ja laji-ihmlset tuntuvat luottavan Lukon pelin kehittymiseen ja tuloksen parantumiseen.

Toki myös peli on kehittynyt viime kaudesta: enää ei seistä träpissä, tehdään maaleja ja oma pää pitää suhteellisen hyvin. Voisiko kehitystä tapahtua vielä lisää Lämsän aikana? Vai onko varaa odotella enää jos tällä kaudella ei olla neljän joukossa? Joukkueenrakennus ei näytä myöskään menneen ihan nappiin niin keskikaistan kuin mv-pelin osalta, vaikka joukkue laadukas onkin.

Jos Lämsä sitten jatkaa, niin en mä boikottiin ala tai näe syytä miksi en silti samalla tavalla pitäisi Lukkoa elämässäni. Ei tämä niin ihon alle mene, että yksittäisen ihmisen vuoksi eväisin elämäntapaani käydä eri ottelutapahtumissa.

Yritän kuitenkin uskoa, että sen verran hyvää jälkeä nyt junioripuolella tehnyt UJ ja myös osittain edustuksessa (kilpi toki ei enää niin kiiltävä), osaa sitten auttaa päävalmentajaa ja valmennustiimiä menestymään.

Ei toki sekään mahdottomuus ole, että palaset loksahtelisivat vielä tälläkin kaudella. Mutta mitä enemmän tätä ailahtelua on, sitä vaikeampi on siihen uskoa.

Viimeksi muokattu:

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ei tässä mihinkään boikottiin ruveta. Lukkoa olen seurannut jo ihan kohta 50 vuotta eri tavoilla niin hautaanhan tässä mennään Lukkoa seuraten eri tavoilla.

Mutta en minä myöskään usko noihin ammattivedonlyöjiin enkä muihin asiantuntijoihin, joiden mielestä Lukon peli yhtäkkiä loksahtaisi kohdalleen nyt sitten yhtäkkiä tammikuussa ja loppu olisi sen jälkeen pelkkää kainalopierua.

Mutta ihan sama. Mun mielestä Lämsän ei pitäisi valmentaa Lukkoa, ei olisi pitänyt valmentaa yhden yhtä peliä saatika että nyt on jo toinen kausi menossa ja sekin perkele yli puolenvälin, mutta toisaalta en usko että Lämsä kenkääkään saa kesken tämän kauden.

Joku jatkosopimus olisi niin käsittämätöntä ettei sitä selvin päin kestä ja kännissä ei senkään vertaa. Mutta ei se silti mun kannatustani lopeta tietenkään.

Hagi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Lukolla on muutamia palkkasotureita, joilla ei minusta aina ole asenne aivan tapissa. Tuohon Lämsä voisi minusta puuttua, reservissä on nälkäisiä kavereita tilalle.

Metsästäjä

Jäsen
Suosikkijoukkue
JVDT
Eihän näissä Lukkoboikoteissa tarvitse kenellekään näyttää mitään. Oman fiiliksen kauttahan sitä asioita tehdään. Omat fiilikseni ovat eivät ole muuttuneet kauden aikana. Sanotaan nyt omien boikottieni kohteen olevan tällä kaudella enemmän Lukon toimintaa yleisesti koskevia tässä kohtaa, ei pelkästään koske Lämsää. Jospa tuo Eerolan tulo remmiin olisi se tarvittava korjausliike, jota me kaikki kaivataan. Tietysti sitä tulee seurattua Lukon edesottamuksia taustalla tarkkaan. Paljonhan kevään menestys riippuu erikoispelaamisen tuloksellisuudesta. Tällä hetkellä Lukko on sarjataulukossa oikeassa paikassa. Ikävää, että noita armopaloja säälien muodossa tarjotaan tällä kaudella peräti 12 joukkueelle.

Ojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olen tainnut pariin otteeseen sanoa, että katselen joulutauolle asti ennen isompia johtopäätöksiä. Joilla ei nyt sinänsä mitään merkitystä.

Perstuntuma ehkä nyt on se, että tämä kausi Lämsällä loppuun. Itse en nyt uskaltaisi jatkoa tehdä, toki myös ymmärrän ettei mulla ole sellaisia tietoja käytössäni, jotka auttaisivat päätöksenteossa. En ole niin itseriittoinen, että kuvittelisin tietäväni paremmin mitä arjen ihmiset seurassa.

Samanaikaisesti näkee pelissä hyviä asioita niin silmällä kuin tilastoista, mutta käsittämätön heilahtelu, ei-voittavan jengin ylivoima ja keskitason maalivahtipeli tuovat sellaisen jakotautisen fiiliksen joka viikko mitä ei hetkeen ole kokenut.

Jossain määrin tätä oli myös Virran ensimmäisillä kausilla.

Toivekkuus ja epätoivo seuraavat vuorotellen.

Sitten taas asiantuntijat, ammattivedonlyöjät ja laji-ihmlset tuntuvat luottavan Lukon pelin kehittymiseen ja tuloksen parantumiseen.

Toki myös peli on kehittynyt viime kaudesta: enää ei seistä träpissä, tehdään maaleja ja oma pää pitää suhteellisen hyvin. Voisiko kehitystä tapahtua vielä lisää Lämsän aikana? Vai onko varaa odotella enää jos tällä kaudella ei olla neljän joukossa? Joukkueenrakennus ei näytä myöskään menneen ihan nappiin niin keskikaistan kuin mv-pelin osalta, vaikka joukkue laadukas onkin.

Jos Lämsä sitten jatkaa, niin en mä boikottiin ala tai näe syytä miksi en silti samalla tavalla pitäisi Lukkoa elämässäni. Ei tämä niin ihon alle mene, että yksittäisen ihmisen vuoksi eväisin elämäntapaani käydä eri ottelutapahtumissa.

Yritän kuitenkin uskoa, että sen verran hyvää jälkeä nyt junioripuolella tehnyt UJ ja myös osittain edustuksessa (kilpi toki ei enää niin kiiltävä), osaa sitten auttaa päävalmentajaa ja valmennustiimiä menestymään.

Ei toki sekään mahdottomuus ole, että palaset loksahtelisivat vielä tälläkin kaudella. Mutta mitä enemmän tätä ailahtelua on, sitä vaikeampi on siihen uskoa.
Hieno vastaus, kuten osasin odottaakin, monesta asiasta olen samaa mieltä.

Tämä kausi mennään Lämsällä, mutta jos jatkoa tulee, niin olen pettynyt. Voisi olla että homma kehittyy kuten Virran kausilla, mutta itse en tähän usko, perustuu vain ja ainoastaan omiin havaintoihin.

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Anteeksi että huutelen vieraisiin pöytiin, mutta ulkopuolelta seurattuna Lukolla on ainakin vielä täydet mahdollisuudet olla top 3sessa runkosarjan loputtua. En tiedä olenko oikeassa, mutta sarja taitaa olla tasaisin ainakin 2010-luvulta lähtien verrattuna tällä hetkellä. On pelattu about 30 matsia per joukkue, ja 5 voittoa erottaa liigakärjen ja liigakympin.

Kun peli oli laadukasta (syötöt kohdillaan, ajoitukset kohdillaan) molemmilla joukkueilla, Lukko vei Kärppiä täysin. Peli vaan hajosi rikkonaiseen kakkoserään.

Minulla ei tietenkään ole pidemmän aikavälin otantaa Lukon tekemisistä, mutta tämän pelin perusteella on aika hankalaa ristiinnaulita koutsia kun aloittava veska ei ota kiinni ja tiimiä ei oikeastaan kiinnosta pitää keskustaa puhtaana. Ykköserässä Lukko oli puhtaalla pelillä karseasti edellä, kakkoserä oli periaatteessa kahden kurittoman joukkueen mittelöä ja kolmas oli Kärppien kilpikonnapuolustusta, joka ajoittain rakoili pahasti. Jos pelattaisiin uudestaan matsi, arvioisin Lukon voittoa.

Moonshine Man

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kolmen voiton Lukko
@Lasolie hyvä kuvaus minusta pelistä, samaa ottelua katsottiin. Täällä meidän puolella tuntuu vaan olevan todella suuri turhautuminen Lukon mestaruuden jälkeiseen nykytilaan ja varsinkin surkeaan viime kauteen, niin Lämsän niskaan kaatuu käytännössä kaikki ja aina. Omaan silmään Lukon ongelma ei ole pelikirjassa, vaan henkisen johtajuuden puuttumisessa, ja tässä kohtaa toki katseet kääntyvät (myös) päävalmentajaan.

Ja uskon puhuvani koko meidän osion puolesta sanoessani, että kyllä tänne on aina fiksut viestit tervetulleita. Omasta mielestä ainakin on ihan mukavaa saada vastustajakannattajienkin näkemyksiä.

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Haluatko että Lämsä jatkaa?

Jännä juttu, että nää Lämsän puolustelijat ei sitten pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen, mihin pystyisi vastaamaan Kyllä tai Ei.

Osataan kyllä kaivaa XG:t ja väärin kannattamiset. Ollaan tyytyväisiä kun vaan pelataan Liigaa.

Lämsän toiminnassa vi****aa eniten tää sokea peluutus ja se, että ei anneta junnuille mahdollisuutta.

Miksei Salonen pääse pelaamaan, kun kerran Lebe ei saa mitään kiinni. Lete ei jaksa yksin koko kuormaa. Jännä, että Espoossa luotettiin omaan junnuin Rimpiseen ja annettiin mahdollisuus. Sama koskee kenttäpelaajia. Mennään kysymään U20 pelaajilta, että moniko uskoo, että pääsee näyttämään taitonta OIKEASTI (ei 3min peliajalla) Liiga Lukossa Lämsän aikana.

Samaten tuo, että ei ole oikeadti mitään auktoriteettiä. Pyytäisi sitten sen huutajan jo tälle kaudelle penkin taakse avuksi. Niin teki Jyp, että vahvisti apuvalmentajalla päävalmentajaa.

Ja se,että surffailijat vaikka peliksi tai kahdeksi poppareille ja halukkaat pelaamaan.

Kokonaisuus on Lämsällä heikko, ja siksi vaihtoon mielestäni. Ei riitä että peli siellä ja täällä hienoa. Hävitä saa ja kuuluukin, mutta epätasaisuus ja kotona perseily, niin se on pahinta. Ei huvita ajattaa suurperhettä katsomaan kun Lebe imee 3 vetoa ja taululla 4 (viime kauden Jukurit perhepeli). Ja pari muutakin kertaa. Mä en laita enää 200€ iltaan jos Lämsä valmentaa tai siellä ei ole selkeesti jotain kehittynyt.

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Tämä kausi mennään todennäköisesti Lämsän kanssa loppuun. Tapahtui mitä tapahtui. Itsellä toki pieni toivonkipinä elää Lämsän kenkimisestä jo tämän kauden aikana. Toivossa on hyvä elää sanoi lapamato.

Mutta jos ne paljon huhutut jatkot ovat totisinta totta niin siinä kohtaa olen todella helvetin pettynyt. Siis todella. Lämsä on täysin väärä mies ohjaamaan tätä laivaa. Otteet ovat niin epätasaisia ja ailahtelevia.

Viimeistään kuluvan kauden jälkeen olisi hyvä tehdä rohkea peliliike ja uudistaa koko valmennus. Uusia tuulia ja uusia näkemyksiä. Nyt kun uusi tj astuu taloon niin rohkeasti uusi valmennus sisään viimeistään tuolloin.

Bakaun Imaami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joku oli joskus tänne Lukon palstalle laittanut kuvan jossa Lämsä oli Pingviinimies… Mistä sen mahtaa löytää? Se oli hieno kuva se.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy