Mainos

Tomi Lämsälle kenkää!

• 202 248
  • 2 059

Nahkalerputin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lerputten ja likasangon täystuho, RD:n Uimalakki
Lisätään nyt vielä, että

Siihen tämä leikki perustuu, että 15:sta seuran kannattaja uskoo kun kiekko tippuu jäähän ja lopulta 14 pettyy.

Jotkut siellä sitten enemmän ja toiset vähemmän.

(oliko joukkueita edes 15)
On jo 16

Raspikurkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman lukko
Minulla ei tietenkään ole pidemmän aikavälin otantaa Lukon tekemisistä, mutta tämän pelin perusteella on aika hankalaa ristiinnaulita koutsia kun aloittava veska ei ota kiinni ja tiimiä ei oikeastaan kiinnosta pitää keskustaa puhtaana. Ykköserässä Lukko oli puhtaalla pelillä karseasti edellä, kakkoserä oli periaatteessa kahden kurittoman joukkueen mittelöä ja kolmas oli Kärppien kilpikonnapuolustusta, joka ajoittain rakoili pahasti. Jos pelattaisiin uudestaan matsi, arvioisin Lukon voittoa.
Tottakai ristiinaulitaan tuo oletettu "koutsi" kun kerran on osaamaton ja valinnat kentällä ovat hänen surkeuttaan.
Kuten taas tässäkin pelissä nähtiin ettei tällä epä-valmentelijalla ole mitään avuja tähän hommaan eikä hänen kuuluisi valmentaa edes härväsalon puulaaki-joukkuetta.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
Jännä juttu, että nää Lämsän puolustelijat ei sitten pysty vastaamaan yksinkertaiseen kysymykseen, mihin pystyisi vastaamaan Kyllä tai Ei.

Osataan kyllä kaivaa XG:t ja väärin kannattamiset. Ollaan tyytyväisiä kun vaan pelataan Liigaa.

Eli siis jos olen sitä mieltä, että pelaisin kauden loppuun Lämsällä, mutta ensi kaudeksi jatkoa en tekisi niin olen Lämsän puolustelija, joka on tyytyväinen kun vaan pelataan liigaa?

Sitten jotain höpinää väärinkannattamisesta.

Sinähän juuri kerroit mitä mieltä pitää olla, lykäten vielä sanoja suuhun ja mielipiteitä mitä en ole sanonut.

Muuten sitten omat mielipiteesi lainauksen jälkeen ihan valideja.

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Eli siis jos olen sitä mieltä, että pelaisin kauden loppuun Lämsällä, mutta ensi kaudeksi jatkoa en tekisi niin olen Lämsän puolustelija, joka on tyytyväinen kun vaan pelataan liigaa?

Sitten jotain höpinää väärinkannattamisesta.

Sinähän juuri kerroit mitä mieltä pitää olla, lykäten vielä sanoja suuhun ja mielipiteitä mitä en ole sanonut.

Muuten sitten omat mielipiteesi lainauksen jälkeen ihan valideja.

En viitannut sinun kirjoitukseesi. Ja sinähän juuri kerroit, että menisit tämän kauden loppuun.

Jos huomasit, niin lainaamani teksti oli toisen nimimerkin kysymys suoraan toiselle.

Ja minä kerroin oman mielipiteeni ja perustelut sille, miksi pitäisi vaihtaa. Väärinkannattamisella tarkoitin tuota, että ne ketkä haluaa vaihtaa ovat (muutaman nimimerkin mielestä) glory huntereita tai että pitäiso seistä joukkueen takana missä tilanteessa tahansa. Niin mielestäni ei pidä. Jos ei ole tuotteeseen tyytyväinen, niin mielestäni sen saa sanoa ja se on jokaisen mielipide onko tuote tarpeeksi hyvä vai ei. Tällä hetkellä en itse aio ajella lasten kanssa 90km suunta ja maksaa 200-300€ reissusta, kun ei ikinä tiedä mitä sieltä tulee.

Okkul

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko ja maajoukkueet
Tällä hetkellä en itse aio ajella lasten kanssa 90km suunta ja maksaa 200-300€ reissusta, kun ei ikinä tiedä mitä sieltä tulee.
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinkahan usein kävisit jos Lämsä ei olisi valmentaja ja mistä sen voisi tietää pelistä toiseen mitä tulee vaikka penkintakana olisi kuka ?

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Ihan mielenkiinnosta kysyn, että kuinkahan usein kävisit jos Lämsä ei olisi valmentaja ja mistä sen voisi tietää pelistä toiseen mitä tulee vaikka penkintakana olisi kuka ?

Virtasen aikana kävin 4-8 peliä katsomassa. Virran aikana ei päässyt halliin enää, niin siihen en vertaa.

Viime kaudella vielä käytiin 3 vai 4 peliä. Paras oli se Jukurit perhepeli, mikä oli ohi ennenkuin edes kerkesi alkaa. Tällä kaudella käynyt pari peliä, enkä usko että kovin helposti enää ole lähtemässä paikan päälle. En edes jaksanut Sport pelin jälkeen katsoa TV:stä Kalpa tai Kärpät peliä...

Ja tämä, että en vaivaudu edes telkkarista katsomaan, kun se p**ka peli / muniinpuhaltelu aiheuttaa vaan v***tusta. Virtasen aikana katsoin telkkarista lähes joka pelin (aina kun oli mahdollista). Ja toki Virran. Ja sitäkin ennen katsonut lähes kaikki. Nyt vaan ei enää kiinnosta.

1936

Jäsen
Suosikkijoukkue
1963 | 2021
En viitannut sinun kirjoitukseesi. Ja sinähän juuri kerroit, että menisit tämän kauden loppuun.

Jos huomasit, niin lainaamani teksti oli toisen nimimerkin kysymys suoraan toiselle.

Ja minä kerroin oman mielipiteeni ja perustelut sille, miksi pitäisi vaihtaa. Väärinkannattamisella tarkoitin tuota, että ne ketkä haluaa vaihtaa ovat (muutaman nimimerkin mielestä) glory huntereita tai että pitäiso seistä joukkueen takana missä tilanteessa tahansa. Niin mielestäni ei pidä. Jos ei ole tuotteeseen tyytyväinen, niin mielestäni sen saa sanoa ja se on jokaisen mielipide onko tuote tarpeeksi hyvä vai ei. Tällä hetkellä en itse aio ajella lasten kanssa 90km suunta ja maksaa 200-300€ reissusta, kun ei ikinä tiedä mitä sieltä tulee.

OK. Multa sitä kysyttiin ja vastasin. Muista vastauksia ei tullut. Mutta asia kunnossa, ei siitä enempää.

Mä ymmärsin boikotoinnin niin, että jätetään kategorisesti kaikki pelit väliin jos henkilö x tai y vaikuttaa organisaatiossa. Mikä on ihailtavaa jos siitä pitää kiinni.

Jos voittojen tullessa palaa taas niin silloin se ei ole boikotti, vaan ehkä oikea termi lienee gloryhunter. Ei siinäkään mitään väärää ole, vaikka termi kuulostaa negatiiviselta. Kaikille tämä on kuitenkin vapaaehtoista ja päätös siitä mihin rahansa laittaa.

Se, että jättää pelejä väliin, varsinkin suurperheen kanssa, kun peli ei kulje ja tuote ei ole kunnossa on aika tavallista.

Viimeksi muokattu:

rellu

Jäsen
Suosikkijoukkue
sm-sarja/SM-liiga/Liiga 1957 -
Ei tässä mihinkään boikottiin ruveta. Lukkoa olen seurannut jo ihan kohta 50 vuotta eri tavoilla niin hautaanhan tässä mennään Lukkoa seuraten eri tavoilla.
Samoin ajattelen ja olen seurannut aika tasan 66 vuotta.... Isäni kanssa aloitin. Isä nukkui pois syyskuussa 1993 Rauman aluesairaalassa. Kun viimeisen kerran kävin katsomassa, hän kysyi "kuinkast Lukom boikkatten peli ova menny". Just oli hävitty jokju peli mutta vastasin et "gyl boja hyvi ova pelannu". Kun olen nyt 54 vuotta asunut Tampereella, en luonnollisesti usein käy Raumalla Lukon peleissä, mutta MTV Katsomo on käytössä.

Viimeksi muokattu:

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Tällä hetkellä en itse aio ajella lasten kanssa 90km suunta ja maksaa 200-300€ reissusta, kun ei ikinä tiedä mitä sieltä tulee.
Ymmärän hyvin. Asia ei minulle kuulu, eikä tässä ole tarkoitus arvostella päätöstäsi. Sen verran totean yleisellä tasolla, että urheilu on arvaamatonta ja se on iso osa sen viehätystä.

Lämsä on hyvä valmentaja, on ollut jo pitkään. Pelikirjavalmentajana varmasti yksi valtakunnan parhaita. Viihdyttävää peliä vieläpä peluuttaa. Paljon siis hyvää. Isona haasteena taitaa olla se, miten pystyy olemaan henkisesti pelaajien tukena.

Saul Goodman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pekka Virta
Lämsä on hyvä valmentaja, on ollut jo pitkään. Pelikirjavalmentajana varmasti yksi valtakunnan parhaita. Viihdyttävää peliä vieläpä peluuttaa.
Kiva kuulla. Mitä saavutuksia tai muita viitteitä tästä on? Oletko yhtään Lukon kotipelejä nähnyt?

Suosikkijoukkue
Lukko, Lämän niininii kiekko
Lämsä on hyvä valmentaja, on ollut jo pitkään. Pelikirjavalmentajana varmasti yksi valtakunnan parhaita. Viihdyttävää peliä vieläpä peluuttaa. Paljon siis hyvää. Isona haasteena taitaa olla se, miten pystyy olemaan henkisesti pelaajien tukena.
No kiva. Vielä kun olisi jotain meriittejä vyöllä. Mutta ei ole. Koko valmennusura pelkkää keskinkertaista suorittamista. Yksi runkosarjan voitto ja sen jälkeen puolivälierissä ulos. Muutenkin sijoitukset hänen joukkueilla keskimäärin sinne sijoille 7.-10.

Ja sama jatkuu Lukon peräsimessä. Keskinkertaista taapertamista.

McTorso

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
No kiva. Vielä kun olisi jotain meriittejä vyöllä. Mutta ei ole. Koko valmennusura pelkkää keskinkertaista suorittamista. Yksi runkosarjan voitto ja sen jälkeen puolivälierissä ulos. Muutenkin sijoitukset hänen joukkueilla keskimäärin sinne sijoille 7.-10.

Ja sama jatkuu Lukon peräsimessä. Keskinkertaista taapertamista.
Niinpä. Varmasti menestys on jäänyt sitten kiinni enemmän tuosta henkistä puolesta. Just sopivan aisaparin varmaan Lämsä tarvitsisi, jotta kokonaisuus olisi menestystä tuottava.

Byyrman

Jäsen
Suosikkijoukkue
Projekti-Tomin Dream Team kaudella 2026-2027
Lämsä kuitenkin hyväksyi sen
Ei oikeastaan kiinnosta jotkut 20 vuoden takaiset psyykkaukset. Paljon huolestuttavampia viime kauden aikaiset psyykkaukset, jotka saivat jengin tappelemaan taksikuskin kanssa, mikä Lukossa käytännössä painettiin villaisella. Ihan yhtä lailla kaukalossa saa perseillä miten vaan ja varastaa oman joukkueen peliltä. Mitä isommat numerot tilinauhassa sitä varmemmin olet seuraavan pelin kokoonpanossa, peliotteista viis.

Referee81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Voisi kirjoittaa tuohon Lämsän toisenkiin ketjuun.

Kaksi aivan eri tasolla valmennettua porukkaa kentällä. Toisella selkeä pelitapa lähtöihin ja karvaamiseen. Toinen heittää roikkua ja pyörii omissa ja koitaa vaan selviytyä. Ei voi näin P*****TI pelata kotona.

En usko että jaksaa toisen erän alkua pidemmälle katsoa. Sauna houkuttaa enemmän näin pörssisähkö asiakkaana kuin katsoa tätä Lukon selviytymistä. Ja tainnut moni muukin ajatella, kun katsomoita telkkarista katsoo...

No, eipä tarvitse hallille raahautua, kuten aiemmin mainitisin. Telkkaristakaan ei jaksa tätä edes katsoa...

Lugu63

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No, eipä tarvitse hallille raahautua, kuten aiemmin mainitisin. Telkkaristakaan ei jaksa tätä edes katsoa...

Tänäänkin jäi hallille menemättä ja eka vajaa erä oli taas oiva osoitus miksi. Melkoista taapertamista tuo Lukon tekeminen ja sellainen ilo loistaa poissaolollaan.

Tänään tulee ehkä voitto tai sitten se tulee lauantaina. Varmaa kuitenkin on että Lämsän limbo jatkuu ja seiskasijan tuntumassa keikutaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy